close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Blokada ?

Re: Blokada ?

Postautor: beniamin82 dodano: 26 mar 2018, 09:51

Zgłoś na serwisie, jak masz nówkę.

I niech sprawdzą kolor świecy (ma być jasny, miodowobrązowy) nie czarny.

Nie wiem czy w 125 też tak jest bo to nowość, ale w 250 keewya na wtrysku na króćcu ssącym powinien być przypięty wężyk na metalowej rurce.
W 250 Keewaya EFI było czasem tak że ten wężyk nie był przewiercony, wtedy wtrysk lał dużo paliwa.
Na 250cc nie było czuć spadku prędkości, tylko zużycie paliwa, ale 125-tka zalewana może tak reagować że będzie słabsza.

A tak w ogóle to byłeś w powitalni?
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6665
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Blokada ?

Postautor: $zymon dodano: 26 mar 2018, 10:42

Dzieki. Juz byłem w powitalni ;) .
Czy wymiana teraz oleju mogla by w czymś pomoc ?
Jak bardzo rozni sie spalanie na dotarciu od normalnego ?
$zymon
Forumowicz
 
Posty: 37
Rejestracja: 02 mar 2018, 14:16
Motocykl: Keeway Superlight
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

Re: Blokada ?

Postautor: beniamin82 dodano: 26 mar 2018, 22:17

$zymon pisze:Dzieki. Juz byłem w powitalni ;) .
Czy wymiana teraz oleju mogla by w czymś pomoc ?
Jak bardzo rozni sie spalanie na dotarciu od normalnego ?
Zmiana oleju nic nie zmieni w prędkości.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6665
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Blokada ?

Postautor: $zymon dodano: 27 mar 2018, 11:21

Z olejem nie chodzilo mi o predkosc tylko o stan ogolny, czy wymieniac teraz czy dokrecic do 300. Bo serwisowe 1000km wydaje mi sie troche poznym momentem na 1 wymiane ...
$zymon
Forumowicz
 
Posty: 37
Rejestracja: 02 mar 2018, 14:16
Motocykl: Keeway Superlight
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

Re: Blokada ?

Postautor: $zymon dodano: 27 mar 2018, 17:12

Bylem dzis w serwisie ....kierownik serwisu najpierw przez telefon powiedzial mi ze komputer nie pokazal zadnych bledow na moto i i wszystko jest jak byc powinno wg. Niego bo to jest 125 i to ja sobie wymyslam. Po przyjechaniu osobiscie i poproszeniu o jakies potwierdzenie badania komputerowego czy wydruku , ten sam kierownik mowi mi ze on nie widzi potrzeby podlanczania moto pod komputer bo wg . mechanika nie ma zadnych bledow i wszystko jest ok. Mechanik jezdzil i stwierdzil ze jest ok . Po tym jak powiedzialem ze przerywa mi przy 6-7 tys obrotow na 3i4 biegu stwierdzi ze jest to tak zwane odciecie... Nastepnie po burzliwej rozmowie o tym ze nie ma mocy na 5 biegu gdzie na 4 kreci ładnie i trzyma predkosc , nadal upieral sie ze tak byc powinno i ze z gorki daje rade .... Poradzcie mi co mam robic . Ten serwis to istna patologia. Moto mam niecale 2 tyg. Czy moge ubiegac sie o zwrot pieniedzy? Ktos mial podobny przypadek z takimi partaczami ?
$zymon
Forumowicz
 
Posty: 37
Rejestracja: 02 mar 2018, 14:16
Motocykl: Keeway Superlight
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

Re: Blokada ?

Postautor: Gixer dodano: 27 mar 2018, 17:23

zmień serwis
nie sztuką jest jechać,sztuką jest jeździć
Gixer
Klubowicz
 
Posty: 1930
Rejestracja: 18 maja 2013, 23:13
Motocykl: Honda CBR
Płeć: kobieta

Re: Blokada ?

Postautor: $zymon dodano: 27 mar 2018, 17:35

Gixer pisze:zmień serwis


Rzeczywiscie dobra rada , sam bym nie wpadł na to .
Gdyby byla taka mozliwosc to jasna sprawa ze bym tak zrobil . Niestety w mojej okolicy nie ma za bardzo gdzie jechac ...
$zymon
Forumowicz
 
Posty: 37
Rejestracja: 02 mar 2018, 14:16
Motocykl: Keeway Superlight
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

Re: Blokada ?

Postautor: beniamin82 dodano: 27 mar 2018, 18:07

Przede wszystkim na spokojnie i bez stresu. Napisz dokładnie skąd jesteś. Może mamy kogoś w okolicy, kto podjedzie i sprawdzi jak to jedzie.

Możesz też wejść na motocykle125.pl i napisać do Dawida, bo on chyba miał wtryskowca na testach.

I zrób mi fotę silnika z obu stron.

Napisz kto jest gwarantem motorland czy Romet.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6665
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Blokada ?

Postautor: to.st dodano: 27 mar 2018, 19:01

$zymon pisze:Z olejem nie chodzilo mi o predkosc tylko o stan ogolny, czy wymieniac teraz czy dokrecic do 300. Bo serwisowe 1000km wydaje mi sie troche poznym momentem na 1 wymiane ...

Z olejem nie czekaj tylko wymień. Nie zaszkodzisz tym silnikowi. Na dotarciu nie ma co żałować na oleju. KSL w zasadzie nie ma filtra tylko metalowe sitko, które po odkręceniu korka spustu oleju wypada ze swojego miejsca.
A olej to spokojnie sam wymienisz, pamiętaj tylko o wyczyszczeniu tego sitka.
_________________________________________
Awatar użytkownika
to.st
Klubowicz
 
Posty: 848
Rejestracja: 07 sie 2014, 21:52
Lokalizacja: Łańcut
Motocykl: Daelim VL 125F Daystar
Tel. kom.: 602501561
Płeć: mężczyzna
Wiek: 63

Re: Blokada ?

Postautor: NIKT dodano: 27 mar 2018, 21:51

$zymon pisze:Z olejem nie chodzilo mi o predkosc tylko o stan ogolny, czy wymieniac teraz czy dokrecic do 300. Bo serwisowe 1000km wydaje mi sie troche poznym momentem na 1 wymiane ...


Cruiser miał pierwszą wymianę przy 300 xD

Jeżeli chcesz mieć gwarancję to jeździj, ale bierz własny olej - mi zalali Valvoline na pierwszym i miałem problemy ze skrzynią biegów (biegi mi przeskakiwały co 2, nie mogłem wbić 1dynki i moim zdaniem dziwne dźwięki się wydobywały z silnika). Pojechałem na 2gi serwis z motulem, a na kolejne jeździłem z 30stoma zł.

Teraz odnośnie jeżdżenia - jeśli ładnie ciągnie na niższych biegach to kwestia, że przełożenia radzą sobie np. z za małą ilością paliwa lub czymkolwiek. 5ty bieg jest już nadbiegiem przez co moto masz bardziej podatne na jadące tiry z przeciwka, silny wiatr i inne paranormalne zjawiska.

Przeszedłeś już etap samodzielnego dokręcenia wszystkich śrub ??
Polecam to zrobić - w najgorszym wypadku możesz uniknąć lewego powietrza, luźnego baku, luźnej piasty w kole, utraty śruby w osłonie łańcucha i innych przyjemnych rzeczy xD

Z którego roku masz moto ?? Bo może być nowy ale z 2015 albo nowy z 2018.

Po co mi info o roczniku ? Tak sobie - albo może mój ulubiony element "filtr paliwa" zawilgotniał albo inne ceregiele z nim związane nie wyobrażalne dla najlepszych fizjolofów xD

Jeżeli ładnie Tobie motocykl ciągnie na każdym biegu, a na najwyższym jedzie z prędkością systematycznie spadającą do pewnej wartości - warto wymienić filtr paliwa.
Keeway zaleca wymianę filtra paliwa co 3 lub 4 lata. Przerabiałem spadek prędkości na najwyższym biegu u mnie i pomogła wymiana filtra paliwa (niestety jest w chu* razy większy niż oryginał ale pomogło).

Jeżeli dotrwałeś do tego momentu czytania mojego poematu to gratulacje xD Więc kontynuuję - sprawdź czy nie zamontowali Tobie filtra paliwa odwrotnie - są one kierunkowe i mają na sobie narysowane strzałki przepływu paliwa (odkręcanie zbiornika aby do niego dojść jest u mnie).

Zapomniałbym!!! Ogarnij czy wszystkie wtyczki masz pozapinane prawidłowo - w sensie w ogóle zapięte czy któraś nie jest np. ułamana i przyłapana izolacją czy trytytką. Wtrysk paliwa potrzebuje informacji zwrotnych od mega wielkiej ilości czujników i informacji o wszystkim aby prawidłowo funkcjonować !! :P
Jeżeli będziesz sprawdzał wtyczki ROZEPNIJ KAŻDĄ i zapnij ponownie - jeśli masz zaśniedziałe styki zmienia się oporność i wartości podawane z czujników - rozpinanie i zapinanie ponowne to tzw. "odświeżenie styków". Jak ułamiesz wtyczkę (a jest to zrobić baaaaaardzo ciężko) jedziesz do nich i mówisz że oglądałeś moto i zobaczyłeś że wtyczka ułamana - masz gwarancję ? Masz :) (nie że ułamałeś - usłyszysz "ułamałeś to se kup") !!!!! Tak wiem jestem złym człowiekiem :cwaniak:
Najprawdopodobniej (u mnie pod zbiornikiem) pod zbiornikiem masz 1 czujnik biorący informację o Ciśnieniu bezwzględnym w kolektorze tzw: (MAP).

I moje ulubione (lecz podobno to nie ma znaczenia), jak zajrzysz od spodu na dźwignię sprzęgła (lewa ręka xD) powinien być tak malutki switch (cycek czy jak kto woli) i opierająca się o jego koniec blaszka przykręcona na śrubkę do klamki. Zobacz czy blaszka wciska switch jak dzwignia jest puszczona (bez tykania klamki - w pozycji wyjściowej). Jeżeli nie jest wciśnięta lub jest wciśnięta minimalnie to prosiłbym o poprawienie jej aby blaszka wciskała switch. Ten switch to czujnik sprzęgła - on daje informację czy masz wciśnięte sprzęgło czy nie. Jeżeli switch jest niewciśnięty to idzie informacja do kompa, że masz wciśnięte sprzęgło (wyciśnięte) a z innego czujnika, że masz gaz na max. Komp to odbiera następująco: po co ten typek ciśnie gaz opór skoro ma wciśnięte sprzęgło ??!! I ogranicza obroty.
Tak samo jest w samochodach - wciśnij sprzęgło i gaz w podłogę, a obroty max to będą ok 2.5 tys (gaz elektroniczny, nie linkowy).

W skrócie tyle.

Aaaaa jednak nie xD

Możesz zobaczyć samemu tzw. “BLINK CODES”
1. Upewnij się, że motocykl jest na luzie, stacyjka jest na pozycji OFF.
2.Przekręć zapłon 3 razy w przeciągu 5ciu sekund. (1 - ON, 2 - OFF, 3- ON) i za 3cim zostawiasz na ON
3. Patrzysz sobie na F1 (patrzysz czy dioda F1 mruga). Jeśli nie mruga wszystko jest dobrze. Jeśli mruga to jest jakiś błąd zapisany na komputerze albo nie ma łączności z czujnikiem danym.
WAŻNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Po ustawienu 3ci raz zapłonu na ON po 3,2sec zaczyna mrugać dioda (od 1 do 10 gdzie 10 oznacza 0 - ZERO ), potem 1,2 sec przerwy i kolejna cyfra, 1,2sec i cyfra, 1,2sec i cyfra. kolejne 3.2 sec i kolejny kod lub powtarza ten sam. PRZYKŁAD 3cie przekręcenie zapłonu = ON- 3,2sec - 10, 1,2sec - 2, 1,2sec 10 , 1,2sec 7 - kod błędu 0207.
"Boso ale w ostrogach"
Awatar użytkownika
NIKT
Klubowicz
 
Posty: 1556
Rejestracja: 10 lut 2013, 15:09
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Keeway Cruiser
Tel. kom.: 661557838
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

PoprzedniaNastępna

Wróć do Keeway

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron