close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Kymco Zing II 125

Re: Kymco Zing II 125

Postautor: Gixer dodano: 25 lis 2017, 16:52

mojo pisze:Dziś chyba ostatnia dłuższa jazda w tym roku bo ponoć już idą ujemne temperatury. Nawet po kilkudziesięciu km rozrusznik nie jest w stanie zakręcić tak aby moto odpaliło a od kopki pali od pierwszej. Może to ładowanie, może aku - idzie zima się podłubie :)
I jeszcze takie pytanie: zalać na zimę bak do pełna czy też nie? Z jednej strony zbiornik nie zlany może rdzewieć z drugiej paliwo się starzej (takie dwie opinie czytałem), co preferujecie?



zalej do pełna .. ten jeden raz na zime możesz go zalać 98 na wiosne powinien lepiej odpalić niż na 95 :)
nie sztuką jest jechać,sztuką jest jeździć
Gixer
Klubowicz
 
Posty: 1930
Rejestracja: 18 maja 2013, 23:13
Motocykl: Honda CBR
Płeć: kobieta

Re: Kymco Zing II 125

Postautor: eNgine dodano: 26 lis 2017, 18:23

Zalej do pełna, to nie będzie miejsca w baku aby się skraplała woda - a koroduje od wody/wilgoci. Ja zawsze bez problemu wyjeżdżałem zeszłoroczne paliwo po zimie - ale jak bardzo chcesz to możesz spuścić na wiosnę i mieszać w stosunku 1:1 z nową benzyną aż wypalisz wszystko.
Awatar użytkownika
eNgine
Sympatyk
 
Posty: 923
Rejestracja: 05 kwie 2009, 12:47
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Honda NC700XA
Tel. kom.: 503365832
Płeć: mężczyzna
Wiek: 38

Re: Kymco Zing II 125

Postautor: mojo dodano: 15 mar 2018, 17:55

Odpalił po 4 miesiącach postoju w garażu :D No na kable z aku 100Ah ale zawsze. Inna sprawa że odpalaliśmy 3 motorki (Vulcana 650,Downtown 300 i Zinga), Zingowi poszło najdłużej bo pewnie gaźnik ale chodzi jak ta lala :rad:
mojo
Forumowicz
 
Posty: 79
Rejestracja: 25 maja 2017, 07:46
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Kymco Zing II 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Re: Kymco Zing II 125

Postautor: mojo dodano: 05 kwie 2018, 01:29

Padło chyba automatyczne ssanie bo po nagrzaniu dalej są podwyższone obroty. Ktoś się może orientuje jaki to gaźnik?
mojo
Forumowicz
 
Posty: 79
Rejestracja: 25 maja 2017, 07:46
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Kymco Zing II 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Re: Kymco Zing II 125

Postautor: mojo dodano: 07 kwie 2018, 17:34

Sytuacja się wyjaśniła :-) Auto-ssanie jak nie ma odpowiedniego napięcia cały czas działa, aku było padnięte i choć motorek działał to jednak ssania nie wyłączał. Aku nowe kupione i teraz wszystko jest ok, odpalam zimny obroty są wyższe a jak się nagrzeje spadają do poziomu pierdzenia czyli jak było :D
mojo
Forumowicz
 
Posty: 79
Rejestracja: 25 maja 2017, 07:46
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Kymco Zing II 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Re: Kymco Zing II 125

Postautor: mojo dodano: 20 cze 2018, 21:50

Z napraw zrobione przednie lagi bo jedna strona trochę ciekła.
Mam kolejny problem zaoleja się dolna część cylindra chyba pada uszczelka pod głowicą.Kapania niema, ilość oleju praktycznie się nie zmienia ale widać zatłuszczenie i teraz pytanie: trzeba to szybko robić czy można jeszcze pojeździć? Jakby było chłodzenie wodne to wiadomo a jak jest przy powietrznym?
mojo
Forumowicz
 
Posty: 79
Rejestracja: 25 maja 2017, 07:46
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Kymco Zing II 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Re: Kymco Zing II 125

Postautor: dziadek zbyszek dodano: 20 cze 2018, 21:58

Pod cylindrem też jest uszczelka, umyj i zlokalizuj wyciek jak minimalny to zaklej silikonem wysokotemperaturowym
Im bardziej jesteś przekonany że masz niezawodne terenowe auto, tym dalej pójdziesz po traktor
Awatar użytkownika
dziadek zbyszek
Klubowicz
 
Posty: 2223
Rejestracja: 16 sty 2013, 17:01
Lokalizacja: Poznań powiat wieś
Motocykl: Soft 2 Szpetny xj600N Szpetka
Tel. kom.: 698282838
Płeć: mężczyzna
Wiek: 70

Re: Kymco Zing II 125

Postautor: mojo dodano: 20 cze 2018, 22:13

Nie da się tego za bardzo zakleić bo po umyciu mokra staje się jedna strona silnika ta pod miejscem zwężenia, są tam wszędzie żebra.
Obrazek
Mechanik próbował dokręcić przy regulacji zaworów ale stwierdził że nie dało się a nie będzie tego robił na siłę po poukręca śruby. Powiedział że jak się nie leje ewidentnie to żeby jeździć. Wolałbym pojeździć nawet do końca sezonu jak się da a później wstawić na naprawy bo może coś jeszcze wyjdzie :) Z drugiej strony wolę silnika nie zachetać przez opieszałość :)
mojo
Forumowicz
 
Posty: 79
Rejestracja: 25 maja 2017, 07:46
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Kymco Zing II 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Poprzednia

Wróć do Inne motocykle

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron