close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Barton N

Re: Barton N

Postautor: lisq1 dodano: 10 sie 2015, 22:50

No i w pogoni za pierdol...ciem przesadziłem :wrr: 2 tygodnie temu zasadziłem małą zębatkę z przodu (na testy) i pędząc prawym pasem na 5 biegu zjechałem na lewy pas, wbiłem 4 i... jeb zgasł! Pchałem 4 km :mur: Jak rozebrałem to wyszło że od za wysokich obrotów pękła sprężyna zaworowa (na wydechowym), tłok przyłożył w zawór który skręcił się w chińskie es i rozjeb...ł prowadnicę zaworową. Generalnie pierwsza opcja to kupno kompletu zaworów za 55 zł i przeprasowanie gniazda zaworów za 60zł. No a druga opcja to kupno kompletnej głowicy za 195zł. Wychodzę z założenia że chińszczyzny się nie naprawia i kupiłem głowicę. Zabawna sytuacja (ku przestrodze): po zdjęciu głowicy wystawały popychacze i jednego wyjąłem a drugi wtedy chlup _boisie ! Wpadł do wnętrza silnika :mur: Pomogły dopiero szczypce chirurgiczne. Teraz czekam na głowicę, jak zmontuję to napiszę co wyszło. :piwa:
Pozdrawiam
lisq1
Forumowicz
 
Posty: 99
Rejestracja: 02 mar 2015, 20:56
Motocykl: Benyco BR 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

Re: Barton N

Postautor: Arez dodano: 16 maja 2016, 02:47

Fanie się czyta Twoje przygody z tym moto, dawno nic nie pisales, zmieniles maszyne czy wyrzuciles na smietnik ;p Chetnie bym poczytal co bylo dalej :D A że przymierzam sie do tego modelu to Twoje praktyczne rady wprowadze w zycie.
Awatar użytkownika
Arez
Forumowicz
 
Posty: 76
Rejestracja: 13 maja 2016, 03:41
Motocykl: Jinlun Texan JL 125-11

Re: Barton N

Postautor: lisq1 dodano: 17 maja 2016, 17:51

Cóż ci mogę napisać :nuda: Po wymianie Głowicy w lato, jesienią uwaliłem znowu sprężynę zaworową. Pisałem o tym w innym wątku, części z g...oto.pl to gówno! Przez zimę robiłem remont i teraz jest ok. Jeżdżę i prawie jestem zadowolony. Prawie bo jednak tej pojemności motorek jest gabarytowo mały dla mnie. Ten gaźnik PZ30 najtańszy na allegro to syf, ciągłe problemy z regulacją mam. Zasadziłem sakwy boczne takie tekstylne i tankbaga, moto urosło :czapa: A zastanawiam się czy by gmoli nie założyć od rometa adv. Motorek mogę polecić z racji pozycji siedzenia, w przeciwieństwie do zetki masz nóżki bardziej z tyłu i jak dałem kierownicę do przodu to pozycje mam taką bardziej motocyklową a nie jak na krześle.
lisq1
Forumowicz
 
Posty: 99
Rejestracja: 02 mar 2015, 20:56
Motocykl: Benyco BR 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

Re: Barton N

Postautor: garfik dodano: 17 maja 2016, 18:03

Lisq, a ten twój PZ30 to z pompką przyśpieszającą jest?
--
90% wypadków wydarza się w domu. ZAKAZAĆ DOMÓW!
Those, who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety - Benjamin Franklin

KOTY. KOTY SĄ MIŁE.
Awatar użytkownika
garfik
Forumowicz
 
Posty: 635
Rejestracja: 26 wrz 2015, 21:54
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Motocykl: Nornica - Yamaha XJ 600 N
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

Re: Barton N

Postautor: lisq1 dodano: 20 maja 2016, 21:24

No właśnie nie, ten mój to najtańszy z allegro dał power dla silnika ale wyregulowanie go jest nie możliwe! Znaczy chodzi dobrze tyle że bez ssania go nie odpalisz i naprawdę musi się dobrze rozgrzać żeby nie zgasł a i tak nie masz pewności. Sam motor idzie jak wściekły i jedyne co mi brakuje to właśnie tej pompki :D Myślę nad zakupem.
lisq1
Forumowicz
 
Posty: 99
Rejestracja: 02 mar 2015, 20:56
Motocykl: Benyco BR 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

Re: Barton N

Postautor: robbo2k dodano: 27 maja 2016, 08:45

Witam od 2 maja również posiadam Bartona N. Przechodziłem obok sklepu i jakoś tak mnie naszło. Odebrałem papiery zarejestrowałem i popołudniu już jeździłem.
Zaprzeczam jakoby poruszanie się 125cm na prawo jazdy B stanowiło dla rozgarniętego człowieka (lat 40) jakiś problem. Wiadomo iż początki są trudne ale po wyjechaniu ze sklepu bez problemu pokonałem trasę ponad 30km w Warszawie "Modlińska - S8 - S2(POW) - Mordor zwany Służewcem".

Najwięcej problemu stanowiły wolne obroty po rozgrzaniu zwyczajnie gasł. 1/3 obrotu śruby w gazniku w prawo i elegancko jest.
Pokonałem trasę Warszawa (Mordor) - Sochaczew po DK92 i faktycznie wibracje w trakcie jazdy czas jazdy 1:15 powoduje lekkie mrowienie w palcach. Ale to kwestia przyzwyczajenia i wiekszego obycia i mniej kurczowego trzymania motocykla kolanami i rekami :) Predkosc maksymalna na 5 biegu licznikowa to 120km/h ale Trasser na Androida powiedział ze wiecvej jak 94 km/h nie było. Nie cisnałem więcej ale takie predkosci sa przy ok 6500 na 5 biegu. Pewnie mozna cos wyzej.
robbo2k
Forumowicz
 
Posty: 4
Rejestracja: 25 maja 2016, 21:26
Motocykl: Barton N125, Xinri EM-45
Tel. kom.: 788913913
Płeć: mężczyzna

Re: Barton N

Postautor: razzos dodano: 11 sie 2016, 19:41

Pewnie to będzie pytanie z serii głupich, ale co mi tam :)

Zabrałem się dzisiaj za czyszczenie motocykla i zauważyłem coś czego wcześniej nie dostrzegłem. Czy to normalne, że przez ramę przechodzą dwa gumowe przewody, nigdzie nie podłączone z jednej strony? Jeden idzie od gaźnika, drugi...no właśnie nie bardzo wiem nawet specjalnie skąd. Zdjęcia poniżej, i wybaczcie jeżeli się wygłupiłem pytaniem. :kwiatek:

Obrazek

Obrazek
razzos
Forumowicz
 
Posty: 3
Rejestracja: 06 cze 2016, 07:45
Motocykl: Barton N125
Płeć: mężczyzna

Re: Barton N

Postautor: eNgine dodano: 11 sie 2016, 20:35

Wszystko jest w należytym porządku. Ten przewód z gaźnika to odprowadzenie przelewowe (w razie jakby zawór odcinający dopływ paliwa się zaciął, odpływ ten kieruje nadmiar paliwa na ziemie (żeby nie ciekło po silniku). Drugi to najprawdopodobniej rurka odpowietrznika z akumulatora.
Awatar użytkownika
eNgine
Sympatyk
 
Posty: 925
Rejestracja: 05 kwie 2009, 12:47
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Honda NC700XA
Tel. kom.: 503365832
Płeć: mężczyzna
Wiek: 39

Re: Barton N

Postautor: lisq1 dodano: 16 lut 2017, 20:43

Siemano 4all po długiej przerwie. Jesienią urwał mi się zawór wypier...ił dziurę w tłoku i wszystko to wpadło do silnika. Dzisiaj postanowiłem się odbrazić na moto i mam pytania.
1. Czy muszę rozebrać silnik aby wyciągnąć ten metal? Czy może (jeśli go zostawię) on mocno nawywijać w środku?
2. Czy może po prostu kupić 175 cc moretti który kosztuje 1400zł? Naprawę szacuję na 500zł o ile nic nie zepsuję po drodze.
3. Co wart jest ten moretti? ktoś wie?

Skłaniam się do zakupu całego silnika bo mam dość tego swojego, trzeci raz uwala mi głowicę zawór lub sprężyna. Kupił bym najchętniej 250cc ale cena 2k w stosunku do nie wielkiego przyrostu mocy to już za dużo.
Dzięki
Pozdrawiam
lisq1
Forumowicz
 
Posty: 99
Rejestracja: 02 mar 2015, 20:56
Motocykl: Benyco BR 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

Re: Barton N

Postautor: beniamin82 dodano: 16 lut 2017, 21:15

Moretti to firma związana z Barton Motors. Nie wiem skąd biorą silniki, mają dwa źródła moim zdaniem Senke i Qingqi. Senke to np. Romet k125 a qingqi masz ty. Musiałeś trafić na felerny egzemplarz bo qingqi to nie chłam.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6736
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

PoprzedniaNastępna

Wróć do Inne motocykle

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość