close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Barton N

Re: Barton N

Postautor: lisq1 dodano: 24 mar 2015, 21:53

Olej zmieniony. Filtr oleju jest rzeczywiście ukryty pod takim dziwnie delikatnym kapslem, w sumie czysty był. Natomiast to co chińczyki leją do silnika to olejem chyba nie jest, jakaś woda czy co? :conf: Ten filtr to chyba przyda się dopiero po iluś tysiącach przebiegu? Zasadziłem większą zębatkę z przodu, opisana była jako od ATV150, 200 i 250cc. Od razu lepsze przełożenia, takie dłuższe.
lisq1
Forumowicz
 
Posty: 99
Rejestracja: 02 mar 2015, 20:56
Motocykl: Benyco BR 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

Re: Barton N

Postautor: lisq1 dodano: 21 kwie 2015, 17:13

Mam pytanie o gaźnik. Ponieważ moto jest wstępnie dotarte, zawory wyregulowane, przyszła kolej na regulację gaźnika. Chciałem podnieść iglicę żeby zwiększyć dawkę paliwa no i się zdziwiłem :wielkieoczy: Iglica jest osadzona na plastikowym kołeczku bez możliwości regulacji! Czy w takim gaźniku jest jakaś inna regulacja czy po prostu dawki paliwa się nie zmienia? Gaźnik to PZ26 DENI
lisq1
Forumowicz
 
Posty: 99
Rejestracja: 02 mar 2015, 20:56
Motocykl: Benyco BR 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

Re: Barton N

Postautor: eNgine dodano: 21 kwie 2015, 19:30

Wysokość iglicy może być regulowana jeszcze za pomocą podkładek zakładanych na samą iglicę, im jest ich więcej tym większa dawka paliwa dostaje się do mieszanki (jeśli nie ma zawleczek). Jeśli producent i tego nie przewidział to jest jeszcze możliwość ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej odpowiednio doginając blaszkę przy pływaku która naciska na zaworek iglicowy zamyka dopływ paliwa do komory - teoretycznie większa ilość paliwa w komorze pływakowej również powinna wpłynąć na większą jego zawartość w mieszance.
Awatar użytkownika
eNgine
Sympatyk
 
Posty: 923
Rejestracja: 05 kwie 2009, 12:47
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Honda NC700XA
Tel. kom.: 503365832
Płeć: mężczyzna
Wiek: 38

Re: Barton N

Postautor: lisq1 dodano: 21 kwie 2015, 19:52

Podkładeczki! I to jest myśl! Iglicę ten plastikowy kołeczek dociska sprężynką, więc małe podkładki ją podniosą. Dzięki za podpowiedź. :oklasky:
lisq1
Forumowicz
 
Posty: 99
Rejestracja: 02 mar 2015, 20:56
Motocykl: Benyco BR 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

Re: Barton N

Postautor: beniamin82 dodano: 21 kwie 2015, 21:26

Że zapytam, po co ingerujesz w gaźnik w nowym motocyklu? a potem się okaże że "chińskie gówno" pali 4litry na sto, dymi jak lokomotywa i jeszcze nie ciągnie...
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6681
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Barton N

Postautor: lisq1 dodano: 22 kwie 2015, 17:41

W poprzednim zapodałem większą zębatkę przednią, podniosłem iglicę. Po regulacji gaźnika uzyskałem dłuższe biegi i niższe obroty na konkretnych prędkościach. Tutaj bym chciał to samo uzyskać, czyli jak najniższe obroty w zakresie 90-100 km/h. Mam przełożenie 16/35z a założę 17/35. Spalanie wzrosło w poprzednim motorku z 2 na 2,7 l/100km. Tutaj w tej chwili wychodzi mi 2,5 l to może skoczy do 3? A czy to jest chińskie gówno? Dla mnie nie, miałem już jednego teraz mam drugiego, trzeba mierzyć siły na zamiary. Ja po prostu wiem ile mam pieniędzy ;p
lisq1
Forumowicz
 
Posty: 99
Rejestracja: 02 mar 2015, 20:56
Motocykl: Benyco BR 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

Re: Barton N

Postautor: zdzichu125 dodano: 22 kwie 2015, 18:57

Czyli chcesz podnieś spalanie.
Awatar użytkownika
zdzichu125
Forumowicz
 
Posty: 617
Rejestracja: 27 mar 2014, 22:08
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: K750, BMW R1150RT, JINLUN 250V
Płeć: mężczyzna

Re: Barton N

Postautor: beniamin82 dodano: 22 kwie 2015, 19:04

Lisq, źle mnie zrozumiałeś. To co kupiłeś jest chińskie, ale gównem nie jest na pewno. Tak jak ja uwielbiam chińczyki to mało kto na tym forum. Natomiast chodziło mi o to że gdy za dużo będziesz grzebał możesz uzyskać efekt odwrotny niż zamierzałeś. A wtedy wszystko się zwala na chińskie małe rączki właśnie.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6681
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Barton N

Postautor: lisq1 dodano: 22 kwie 2015, 19:34

Nie interesuje mnie kwestia spalania. Mam saaba 9-5 który jak cisne po turbinie spala 12 benzyny. Tak jak napisałem: w poprzednim chińczyku wymiana przedniej zębatki na większą dała super efekt tylko musiałem mu gaźnik powiększyć bo nie chciał jechać :rad: Silnik się bardzo uspokoił, przestał wibrować i wyć. Teraz (w N) na 16z przy 90 km/h mam 6,2k obrotów, dzisiaj założyłem 17z i jutro napiszę co to dało. Jeśli będzie tak jak piszecie i nic to nie da to publicznie przeproszę, ale jak będzie fajnie to wam normalnie :lanie:
lisq1
Forumowicz
 
Posty: 99
Rejestracja: 02 mar 2015, 20:56
Motocykl: Benyco BR 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

Re: Barton N

Postautor: lisq1 dodano: 23 kwie 2015, 19:16

Ekhem no i muszę przeprosić :kwiatek: Rzeczywiście podniesienie iglicy (nie ważne o ile podkładek) nic nie dało, no może poza tym że nie dało się wyregulować gaźnika. Niby jechał ale tak samo jak poprzednio, za to się dławił lub zalewał i świeca cały czas zakopcona. Po powrocie do ustawień poprzednich jest lux. Natomiast zębatka 17 jest rewelacja! Biegi wydłużyło, teraz 4 ma sensowną długość. Za to spadła moc maksymalna na 5, czyli jeśli zawieje albo górka to więcej niż 95 nie da rady. Sumując ten gaźnik Deni jakiś dziwny, żadnej regulacji. 17z zostawiam bo mi prędkość nie potrzebna, za to wyprzedzanie przeciągając biegi jest zaje... :D
lisq1
Forumowicz
 
Posty: 99
Rejestracja: 02 mar 2015, 20:56
Motocykl: Benyco BR 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

PoprzedniaNastępna

Wróć do Inne motocykle

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron