garfik pisze:Szron! Taki, jak Dziadek Mróz na szybach maluje...
Masz racje tak maluje szron ALE to jest tylko na jednym reflektorze
garfik pisze:Szron! Taki, jak Dziadek Mróz na szybach maluje...
Romas pisze:Mi to wygląda jak mini pęknięcia. Chyba że jest to jeszcze jakieś robactwo
bomakami pisze:Wracając do problemów z silnikiem.To białe to emulsja czyli olej z wodą.Silniki chłodzone powietrzem muszą mieć większe luzy na pierścieniach tłoka i jak silnik jest zimny to spaliny ,a z nimi para wodna przedostaje się do skrzyni korbowej i przez odmę z oparami oleju do filtra powietrza.Jak silnik się dobrze rozgrzeje to ten problem zniknie.Dodam jeszcze że przy niskich temperaturach i krótkich trasach ten problem będzie się nasilał.Wystarczy tylko kontrola oleju bagnetem ,bo w okienku po pewnym czasie nie widać.Pozdrawiam i szerokiej drogi.Karol
bomakami pisze:W mim silniku JL150 z prawej strony od tyłu silnika była zakrętka do odkręcania palcami ido niej zamocowano bagnet.Czy ten silnik ma popychacze do zaworów? Jeżeli tak to luz na zaworach ustawiałem ssący 0,10 a na wydechowym 0,15 mm .Troszkę było je słychać,ale po rozgrzaniu silnika było dobrze.Teraz o świecy .Gdy silnik się rozgrzał to na wolnych obrotach kichał w gażnik,więc zwiększyłem przerwę na świecy z 0,7 na 0,9mm.I to na razie na tyle.W razie problemów coś doradzę.Swiecę mam taką jak podaje producent w instrukcji.Pozdrawiam .Karol
bomakami pisze:Popychacze nie mają żadnej regulacji tylko nad zaworami jest śrubka z nakrętką,i to jest jedyna regulacja luzu zaworów.Natomiast są silniki które nie mają popychaczy i wtedy ustawia się mniejszy luz.Po nagrzaniu się silnika popychacze się wydłużają,dlatego luz musi być większy,Czy ten silnik ma wałek rozrządu w głowicy? Pozdrawiam .Karol
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości