close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Gaźnik Mikuni VM22 w Ravenie 125

Re: Gaźnik Mikuni VM22 w Ravenie 125

Postautor: Jacol222 dodano: 08 cze 2019, 21:42

Hey.
Dzięki KarolGT za fajny opis. Omal nie kupiłem w swojej flustracji Mikuni. Gaśniecie w moim SKL doprowadziło mnie do irytacji. Podobnie zapala nie zimnego... Koszmarek. Ale w końcu metoda prób i błędów oraz wskazówek forumowiczów udało mi się ustawić PZ26.
W moim SKL wygląda to teraz tak :
Usunięta płytka z airboxa
Iglica na drugim rowku (podniesiona)
Śruba mieszanki na ok 1,5 obrotu.
Ustawiłem też zawory.
Efekt? Zapala na zimno na półssaniu bez dodania gazu... Trzyma obroty ok 1600 (wg instrukcji).
Spalanie ok 2,8l/100 km (110 kg mojej wagi). Pracuje równo i płynnie.
Minus... Owszem jest. Na gorącym silniku... Zapalanie jest nieco gorsze. Trzeba troszkę manetka gazu ruszyc.
W Mikuni.. Z tego co zauważyłem to, zapalanie motocykli jest rewelacyjne. I to jest jego przewaga.
Pozdrawiam :)
Jacek
Jacol222
Forumowicz
 
Posty: 32
Rejestracja: 25 kwie 2019, 10:49
Lokalizacja: Chorzów
Motocykl: Keeway Superlight
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Re: Gaźnik Mikuni VM22 w Ravenie 125

Postautor: KarolGT dodano: 10 paź 2019, 18:59

Wykręcałem dyszę wolnych obrotów w motocyklu barton classic i jest to dysza 0,35 zamiast polecanej dla tego gaźnika 0,38
Ja podejrzewam że wymogi euro 3 sprawiły że dysza została zmniejszona do 0,35 i powstały problemy z pracą na zimnym.
Niestety nie znalazłem w internecie dyszy 0,38 o takiej budowie. Jedyne co pozostaje się ratować i rozkręcać ją do maksymalnej dopuszczalnej nastawy 2,25 obrotu. Podnoszenie iglicy również może pomóc jednak ma wpływ na szerszy zakres obrotów niż samo zwiększenie rozmiaru dyszy wolnych obrotów,
KarolGT
Forumowicz
 
Posty: 22
Rejestracja: 13 sty 2019, 17:41
Motocykl: Barton Classic 125
Płeć: mężczyzna

Re: Gaźnik Mikuni VM22 w Ravenie 125

Postautor: Jacol222 dodano: 14 paź 2021, 11:50

Jacol222 pisze:Hey.
Dzięki KarolGT za fajny opis. Omal nie kupiłem w swojej flustracji Mikuni. Gaśniecie w moim SKL doprowadziło mnie do irytacji. Podobnie zapala nie zimnego... Koszmarek. Ale w końcu metoda prób i błędów oraz wskazówek forumowiczów udało mi się ustawić PZ26.
W moim SKL wygląda to teraz tak :
Usunięta płytka z airboxa
Iglica na drugim rowku (podniesiona)
Śruba mieszanki na ok 1,5 obrotu.
Ustawiłem też zawory.
Efekt? Zapala na zimno na półssaniu bez dodania gazu... Trzyma obroty ok 1600 (wg instrukcji).
Spalanie ok 2,8l/100 km (110 kg mojej wagi). Pracuje równo i płynnie.
Minus... Owszem jest. Na gorącym silniku... Zapalanie jest nieco gorsze. Trzeba troszkę manetka gazu ruszyc.
W Mikuni.. Z tego co zauważyłem to, zapalanie motocykli jest rewelacyjne. I to jest jego przewaga.
Pozdrawiam :)
Jacek


Rok temu zmieniłem gaźnik na Pz30 Moretti... Z pompka przyśpieszająca.. Wszystkie kaprysy zniknęły bezpowrotnie. Szerszy opis w folderze "Keeway,..... Gaźnik Pz30"
Pzdr LWG
Jacek
Jacol222
Forumowicz
 
Posty: 32
Rejestracja: 25 kwie 2019, 10:49
Lokalizacja: Chorzów
Motocykl: Keeway Superlight
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Poprzednia

Wróć do Inne motocykle

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość