Snajper pisze:Tak z własnego doświadczenia - uważaj też na frezowaną nawierzchnię. Dla samochodu to żaden problem, ale jeśli sfrezowania są dość zgrubne, motocykl może na nich stracić przyczepność niezależnie od marki opon.
Jeśli chcesz popracować nad techniką jazdy, powtórzę to co już tutaj mówiono. Książka "Motocyklista doskonały" to rewelacyjny materiał teoretyczny, który bardzo łatwo przenieść do praktycznej jazdy i z dnia na dzień jeździć dużo bezpieczniej
Ok zainteresuje się tą książką , przeczytam .
Na nowej oponie nieco łatwiej wchodzi się w zakręty i jest mniejszy opór toczenia, nie są to duże różnice
ale da się zauważyć ...
Szerokość przylegania opony do powierzchni podobna do tej fabrycznej , podobno wzmocniona dodatkowo przed przebiciem .
Przednia 2.75-18 , tylna 3.00-18 .
Przednia od ok 90 zł ale tylna szersza już dwa razy drożej .