close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Motocykle 125ccm, Lifan LF-250, Jinlun 250, Jinlun 150, Challenger 200, Zipp, Cruiser 250, inne...
moderatorzy: Luca, beniamin82

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: kalinowy dodano: 10 gru 2013, 15:49

ja tylko dorzucę, że kiedyś (wstyd sie przyznać :oops: ) zamówiłem na Alibabie iphona, zgodzili sie na jedna sztukę , a dostałem chińską brutalną podrube rolexa za 15 zł.

Wmówiłem sobie wtedy że mam zegarek za 600 zł :rotfl:
Awatar użytkownika
kalinowy
Sympatyk
 
Posty: 376
Rejestracja: 31 lip 2012, 22:04
Lokalizacja: Opole
Motocykl: trampek, kawa EN 500
Tel. kom.: 791362770
Płeć: mężczyzna
Wiek: 50

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: foxmolder dodano: 10 gru 2013, 15:56

Czyli Rometowi bardziej chodziło o pokazanie, "patrzcie ludziska, jaki ładny (bo może się podobać) i ciekawy (bo skrzynia automat) motocykl szykujemy"? Jeżeli tak, to myk się udał, bo 800 się przewijała w rozmowach.
---
foxmolder
Forumowicz
 
Posty: 844
Rejestracja: 01 lip 2012, 13:53
Motocykl: -
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: krysz dodano: 10 gru 2013, 16:12

foxmolder pisze:Czyli Rometowi ...

Almotowi Foxiu... :) wiem, że wiesz, tylko się mylnąłeś :)) Ale ktoś może szukać u Rometa...
http://www.junak.com.pl/motocykle/podglad/projekt-2014
"Nieważne jaki masz motocykl, ważne gdzie nim byłeś"
http://chomikuj.pl/krysz2/Podr*c3*b3*c5 ... uiser*27em
Awatar użytkownika
krysz
Klubowicz
 
Posty: 1563
Rejestracja: 21 cze 2011, 21:52
Lokalizacja: Łosice
Motocykl: Imperiale, Cruiser, Monkey
Tel. kom.: 602433923
Płeć: mężczyzna

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: kacpero dodano: 10 gru 2013, 16:30

Foxi to nie jest tak. Firma zajmująca się handlem motocyklami musi działać tak, aby sprzedaż pojazdów pozwoliła funkcjonować na rynku. Nie trzeba nikomu tłumaczyć, że taki proces nierozerwalnie powiązany jest z osiągnięciem określonego poziomu sprzedaży. To, że ludziska sobie rozmawiają o 800-tce to jedno a to żeby ją kupowali to zupełnie inna bajka. Sprowadzić odpowiednią ilość motocykli, zamrozić olbrzymi kapitał w częściach zamiennych do danego modelu i... próbować sprzedawać motocykl, który wypadł średnio na testach w sezonie 2013???
Popatrz na analogiczną pozycję NK650 - w mojej, subiektywnej ocenie - najlepszy motocykl w swojej klasie dostępny w tej chwili na polskim rynku. Wiesz jak przedstawia się sprzedaż? W dziesiątkach sztuk w sezonie. Pułap części zamiennych w setkach tysięcy.
Handel z Azją ma swoją specyfikę, bywa, że zamawiasz sprzęt, którego parametry nie odpowiadają Twoim oczekiwaniom.

Motocykl był wystawiony w dobrej wierze, między innymi służył do wytestowania oczekiwań i możliwości rynku. Nie mam prawa wypowiadać się w imieniu Almotu, ale sądzę, że powinni się dobrze zastanowić nad wprowadzaniem tego modelu.
Popatrz nawet na Hyousunga - świetne motocykl, ale sprzedaż zerowa (oceniając przez pryzmat importera). Na marce padła już jedna firma (Polonia Cup z Tarnowskich Gór) obawiam się, że Romet też więcej straci niż zyska.
Awatar użytkownika
kacpero
Sympatyk
 
Posty: 785
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:18

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: foxmolder dodano: 10 gru 2013, 17:44

1. Krysz, jasne, masz racje, coś mnie nie zblokowało. :D
2. kacpero, ok, po prostu w folderach na 2013 rok mocno był eksponowany Junak 800 projekt 2014 i stąd moje rozczarowanie, choć to może za duże słowo.
A w ogóle to na początku pomieszałem Rometa z Junakiem. Sorki. :D
---
foxmolder
Forumowicz
 
Posty: 844
Rejestracja: 01 lip 2012, 13:53
Motocykl: -
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: krysz dodano: 23 gru 2013, 17:07

Tak informacyjnie :) CF Moto 650 (Junak)
http://motovoyager.net/2013/12/nowy-rek ... o-chinach/
"Nieważne jaki masz motocykl, ważne gdzie nim byłeś"
http://chomikuj.pl/krysz2/Podr*c3*b3*c5 ... uiser*27em
Awatar użytkownika
krysz
Klubowicz
 
Posty: 1563
Rejestracja: 21 cze 2011, 21:52
Lokalizacja: Łosice
Motocykl: Imperiale, Cruiser, Monkey
Tel. kom.: 602433923
Płeć: mężczyzna

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: mike_russ dodano: 23 gru 2013, 18:50

http://romet.pl/aktualnosc_Romet_wprowa ... le,36.html
Bardzo ładnie, ADV mi się podoba, bo to jest to, co swego czasu chciałem zrobić z Liska i by mi przypasiło... Tylko jeden drobiazg - rama oparta nadal na jednej rurze pod bakiem i to w dodatku bez sanek podsilnikowych znanych z modeli k-125 z 2009r. a później zarzuconych :wnerw: .
Sądząc po tym co zostało z Liska po drobnej w sumie kolizji, upadek w terenie przy nieco większej szybkości na przedni gmol spowoduje wystawienie silnika z ramy, a raczej- razem z ramą -z osi motocykla _boisie Jeżeli rama ma być nadal zwymiarowana tak jak w K-125 i z podobnej jakości materiału, to usztywnienie i zamknięcie ramy dołem jest po prostu konieczne. K-125 z obciążeniem około 140kg (ja +worek nawozu) wyczuwalnie "chodził na boki" - rama pracowała skrętnie mimo fabrycznych dolnych sanek. A to ma być teraz model "wyprawowy" i o mocniejszym silniku, podczas gdy konstrukcja ramy pozostała od miejskiego "tuptusia"... Oczywiście, takie sanki da się dorobić i ramę wzmocnić (nawet mam jeszcze "sanki" od Liska) ale naprawdę wolałbym w takiej sytuacji dopłacić ze 3-4 stówy i mieć to zrobione fabrycznie. Plusem jest za to silnik- jak podejrzewam stary dobry SK Senke 150 czyli to, co dotychczas ludzie robili w ramach tuningu na częściach z alledrogo ( vide: forum romet125.pl.). Silnik "podkwadratowy", nie wiele większa moc, ale lepiej rozłożony moment, przy takim samym w sumie spalaniu, i awaryjnie odpalany kopnikiem.
No i pozytyw- kolor CKM ;)

Acha, drobna poprawka- to jest przebudowany ZK 125 (rama podobna, ale bak i plastyki odmienne.
Awatar użytkownika
mike_russ
Sympatyk
 
Posty: 2120
Rejestracja: 12 sie 2009, 22:25
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: Zipp Raven "Dzikus"
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 13140250
Wiek: 41

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: selmen dodano: 27 gru 2013, 12:51

No ciekawy ten romecik...
Obrazek
tylko czemu nie 250cc ???? :mur:
jest tyle chińskich produkcji dostępnych z większymi silnikami...
Obrazek
Obrazek
i tu "perełka" z silnikiem suzuki gn250:
Obrazek
Obrazek
z tej serii 150 cc jest parę jeszcze bardziej "uzbrojonych":
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 29 gru 2013, 11:21 przez selmen, łącznie zmieniany 2 razy
Non Omnis Moriar...
Awatar użytkownika
selmen
Klubowicz
 
Posty: 1455
Rejestracja: 19 sie 2010, 22:08
Lokalizacja: Białystok; Czerwony Bór
Motocykl: WSK;KZ550;Fj;R1100RT;Duke II
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: mike_russ dodano: 27 gru 2013, 23:30

tylko czemu nie 250cc ???? :mur:


Bo to jest oparte na ramie od 125. i nie wytrzyma więcej. Już dla tej konstrukcji rama jest "na styk" - normalną jazdę wytrzyma, ale wywrotki już nie musi _boisie A wiem co mówię, bo takim i jeździłem, i rozbierałem po kolizji - uderzenie w przednie koło wygięło jedną lagę, a rama pod bakiem poleciała o dobre 15 stopni i wystawiło silnik z geometrii. Jakby to była WSK Kobuz, to skończyło by się pewnie na lagach i kole do wywalenia, a tu koło ocalało proste (do dziś służy) a ramę szlag trafił. Sztywniejszą ramę mam w rowerze... _bezradny
Pomysł jest dobry i ten motorek oparty na mocniejszej ramie byłby naprawdę świetnym rozwiązaniem. I wtedy - owszem wstawić mu singla 250 od Divisiona, czemu nie, sam bym chętnie taki kupił, zamieniwszy Dzikusa, bo mi się ten sprzęcik podoba.

Wstawił bym mu jeszcze małą szybkę z deflektorem, i komplet aluminiowych kufrów...
Awatar użytkownika
mike_russ
Sympatyk
 
Posty: 2120
Rejestracja: 12 sie 2009, 22:25
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: Zipp Raven "Dzikus"
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 13140250
Wiek: 41

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: selmen dodano: 28 gru 2013, 10:01

nie mam na myśli większego silnika w takim sprzęcie tylko innych z większymi silnikami... jak się ogląda ofertę na alibabie to aż oczy bolą.. a do nas nikt tego nie sprowadza... choćby taka "przeprawówka":
Obrazek

a dla polskiego rolnika takie cuś na pewno by podeszło:
Obrazek
Obrazek

sam bym wolał traktor sprzedać i na wożenie opału czy innych materiałów taki pojazd kupić...
Non Omnis Moriar...
Awatar użytkownika
selmen
Klubowicz
 
Posty: 1455
Rejestracja: 19 sie 2010, 22:08
Lokalizacja: Białystok; Czerwony Bór
Motocykl: WSK;KZ550;Fj;R1100RT;Duke II
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

PoprzedniaNastępna

Wróć do Wszystko na temat...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron