close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Motocykle 125ccm, Lifan LF-250, Jinlun 250, Jinlun 150, Challenger 200, Zipp, Cruiser 250, inne...
moderatorzy: Luca, beniamin82

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: beniamin82 dodano: 03 paź 2017, 10:10

robson pisze:Na ścigaczu pojawił się test G310GS, kolejny konkurent w klasie m.in dla TRK, cena w sumie taka ło, 24 350zł.
GS 310 ma jeden cylinder TRK ma dwa. Tutaj by się trzeba było zastanowić nad oddawaniem mocy.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6665
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: robson dodano: 03 paź 2017, 10:54

Słaby jest, bo VFR1200X ma cztery :)

A na serio waga, pacjent pisze coś o 170kg po zatankowaniu, między TRK to przepaść. Plus dosyć ciekawy silnik, pewnie ze sporą ilością elektroniki. Na kilku filmikach z YT ładnie to chodzi.
robson
Forumowicz
 
Posty: 226
Rejestracja: 08 wrz 2016, 16:24
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Motocykl: Romet Z175 x2
Płeć: mężczyzna

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: beniamin82 dodano: 03 paź 2017, 11:36

robson pisze:Słaby jest, bo VFR1200X ma cztery :)

A na serio waga, pacjent pisze coś o 170kg po zatankowaniu, między TRK to przepaść. Plus dosyć ciekawy silnik, pewnie ze sporą ilością elektroniki. Na kilku filmikach z YT ładnie to chodzi.


GS 300GS ma 34 KM, a TRK jednak 48 KM. Stosunek mocy do masy jest podobny to prawda.

No tutaj jeszcze dochodzi to że GS jest chyba gabarytowo mniejszy od TRK.

Niestety nie da się ich porównać do Bajaja Dominar 400 czy Benelli BN302 bo to inny styl.

Da się natomiast skonfrontować 310 R z tymi dwoma azjatami. I cenowo Bajaj chyba bije wszystko. bo za 15999 mieć motocykl z silnikiem KTM to spoko opcja.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6665
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: robson dodano: 03 paź 2017, 11:47

Skąd info, że Bajaj ma silnik od KTM?
robson
Forumowicz
 
Posty: 226
Rejestracja: 08 wrz 2016, 16:24
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Motocykl: Romet Z175 x2
Płeć: mężczyzna

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: krysz dodano: 03 paź 2017, 13:10

Dokładnie to Dominar 400 kosztuje 14999 pln i taka cena ma wisieć na przyszły rok.
https://allegro.pl/listing?string=bajaj ... t-1-3-0901
"Nieważne jaki masz motocykl, ważne gdzie nim byłeś"
http://chomikuj.pl/krysz2/Podr*c3*b3*c5 ... uiser*27em
Awatar użytkownika
krysz
Klubowicz
 
Posty: 1560
Rejestracja: 21 cze 2011, 21:52
Lokalizacja: Łosice
Motocykl: Imperiale, Cruiser, Monkey
Tel. kom.: 602433923
Płeć: mężczyzna

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: beniamin82 dodano: 03 paź 2017, 13:57

robson pisze:Skąd info, że Bajaj ma silnik od KTM?
Bajaj ma ponad 47% udziałów w KTM.
Po za tym w którymś z wywiadów z prezesem tej spółki był ten temat.

Bajaj ma inny wtrysk chyba stąd jest słabszy.

Tak na szybko:
the Dominar 400 uses a 373.2cc single-cylinder engine. This is the same motor as the KTM Duke 390, but has been re-tuned to produce around 34.5bhp and 35Nm of peak torque

https://auto.ndtv.com/news/bajaj-domina ... ow-1632176
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6665
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: robson dodano: 05 paź 2017, 11:20

Nieźle się dzieje, kat za 15 tyś, faktycznie widać po zdjęciach silnik ten sam :)

Moc to może i zmniejszyli, ale moment obrotowy przecież będzie ten sam, co i dane techniczne potwierdzają. :D
robson
Forumowicz
 
Posty: 226
Rejestracja: 08 wrz 2016, 16:24
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Motocykl: Romet Z175 x2
Płeć: mężczyzna

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: Hawk1985 dodano: 05 paź 2017, 12:06

A jako że to już wtrysk to pozostaje dorwać tunera który nam wgra soft z silnika KTMa, o ile nie ma żadnych różnic konstrukcyjnych.

Wytapatalkowano
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1653
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650 + F650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 38

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: beniamin82 dodano: 10 lis 2017, 12:19

Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6665
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: beniamin82 dodano: 10 lis 2017, 19:05

Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6665
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

PoprzedniaNastępna

Wróć do Wszystko na temat...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości

cron