dziadek zbyszek pisze:Jaka była reakcja dilera na uwagę o przeglądzie zerowym?
Nie pamiętam już, nie mam też już tamtego maila. Ale wydaje mi się ze to serwis miał dostać po łbie.
A i jeszcze ten motocykl przyjechał do mnie prosto z innej redakcji, w której to osłodzili go do granic niemożliwości. Wiem bo widziałem jaki ma przebieg.
Od tamtego czasu nie trafił mi się kiepsko skręcony motocykl.
.
W kwestiach serwisu to Junak cos ostatnio mówił że już niedługo jakość serwisów się poprawi, maja jakiś pomysł. Nie sprecyzowano o co chodzi, to było w luźnej rozmowie.
Miałem też rozmowę z właścicielem Bartona, tutaj poruszyłem temat braku części zamiennych do Motocykli które mieli w ofercie a już nie mają. Zostałem zaproszony do siedziby firmy (jeszcze u nich nie byłem), podobno magazyny pełne części po dach i to nie tylko do sprzedawanych przez siebie pojazdów. Mają całą markę części zamiennych - moretti parts.
Szef Bartona powiedział że gdyby jakiś użytkownik Bartona nie mógł kupić części i napisze do mnie, to mam przekierować maila bezpośrednio do niego i on choćby z Chin, ale ściągnie.
Zdziwiony był że, ludzie szukają części na allegro i nie znajdując twierdzą ze części nie ma. Główną linią sprzedaży według niego jest ASO.
W tej rozmowie też była prośbą żeby nie podawać konkretnej fabryki w Chinach, choćby przez pierwsze 3 miesiące(gdy Motocykli nie ma jeszcze w salonie), bo ktoś może podkupić fabrykę, wykupić produkcję, zaoferować ten sam motocykl na naszym rynku. I ja to rozumiem, w kwestii Bartona tak robię żeby nie szkodzić firmie. Nie ma natomiast problemu żeby pisać ze produkcja jest w Chinach. Romet ma z tym problem nadal...
Eh, nie jest łatwo.
Pozdrawiam serdecznie
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka