Niebieski pisze:To raczej będzie porażka, weź ze sobą koniecznie zwykłą żarówkę do testów i narzędzia, latarkę jeśli są potrzebne do wymiany tej żarówki. W dzień będziesz pewnie widział różnicę na plus, jaśniejsze światło, wydawać się będzie, że nawet jest lepiej, ale w nocy raczej nie będziesz widział dobrze drogi... Jest to intensywne światło ok, ale nie dające długiego snopu, nie ta technika, dopiero kombinują nad lampami z LEDami w reflektorach, niektóre najnowsze i najdroższe samochody takie mają, ale nie takie zamienniki, to nie ta bajka. No ale ciekaw jestem kolejnego zdania na ten temat, kiedyś kilka już przeczytałem, stąd te spostrzeżenia
selmen pisze:W AA500 są na przodzie 3 żarówki- 1 na mijania (h11) i 2 na długie (h8)....
...W sumie to też dumam jak to będzie, myślałem o instalacji na żarnik ksenonowy- co z całą pewnością załatwiłoby problem słabego światła i tez ograniczyłoby pobór prądu- ale koszt 3X130zł za 3 instalacje xenonowe z przetwornicą to póki co trochę bogato....
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości