close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Kawasaki EL 250 i 35KM

Motocykle 125ccm, Lifan LF-250, Jinlun 250, Jinlun 150, Challenger 200, Zipp, Cruiser 250, inne...
moderatorzy: Luca, beniamin82

Kawasaki EL 250 i 35KM

Postautor: Luca dodano: 29 paź 2008, 10:28

darekdoc pisze:No dobra,to powiem tak.W instrukcji mam napisane,że smarowanie co 1000 km.I nic więcej.......Jeżeli mi na przeglądzie serwisowym nasmarowali a mimo to rozciągał mi się jak guma od majtek to chyba o czymś świadczy.

Ano świadczy to, że serwis nie potrafi nawet nasmarować i naciągnąć odpowiednio łańcucha. Nie zdziw się jak po rozpięciu łańcucha okaże się, że w środku jest cały suchy i pordzewiały po nasmarowaniu przez serwis.
Instrukcje obsługi jakie piszą nasi sprzedawcy są beznadziejne. Co 1000km to zbyt długo a jak pada deszcz to trzeba po każdej jeżdzie w deszczu.
Najlepszą instrukcją obsługi jest forum KCM :mrgreen:
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 4986
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250>XVS1100>GL1500
Płeć: mężczyzna

Kawasaki EL 250 i 35KM

Postautor: Luca dodano: 29 paź 2008, 10:34

Largo pisze:Tylko jeśli łańcuch zmieniasz to zębatki też, bo Ci potną nowy łańcuch

Jak na zębatkach nie ma śladu wytarcia to niby jak mają pociąć łańcuch?
Jeśli zębatki są wytarte to do wywalenia a jak nie to po co wymieniać dobre zębatki?
Najprościej sprawdzić łapiąc za zeba dwoma palcami i jak są już choć troche podebrane to czuć, że ząb z jednej strony ma inną powierzchnię niż z drugiej a jak nie czuć różnicy to po co przepłacać :P
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 4986
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250>XVS1100>GL1500
Płeć: mężczyzna

Kawasaki EL 250 i 35KM

Postautor: Largo dodano: 30 paź 2008, 14:10

W sumie racja. Jeśli masz takie dobre zębatki, że się nie wycierają :D
Co do instrukcji to faktycznie kicha. Oni tam piszą, że samemu nie można regulować łańcucha - w mojej tak jest, a te buraki, które składały mi motocykl nie potrafili nawet ostawić zbieżności kół! Podczas jazdy tył jechał bardziej z prawej strony, bo koło było tak ustawione. Dopiero Jawos mi to ustawił jak należy i teraz jeżdżę prosto i tyłem i przodem ;p
Instrukcja jak i serwis oraz sama firma Arkus & Romet to jedna wielka porażka :kicha:
Gdyby nie to forum, to już bym szukał kupca na motocykl...
Largo
 

Kawasaki EL 250 i 35KM

Postautor: LEFTHANDY dodano: 29 sty 2009, 19:03

Lifan LF 400 też ma wałek.

cjt7 pisze:
scOti pisze:a nie lepiej już szukać czegoś z wałem kardana?


Co do Kawasaki - to w jednym miejscu piszą 35KM w drugim 27KM i nie wiem jakie są prawdziwe dane. Pozatym nie wiem przy jakiej prędkości obrotowej on pracuje i jaki ma przebieg międzynaprawczy.....


Junak millenium też miał coś ok. 30KM. Zwróć uwagę przy ilu obrotach ma takie parametry.
Poza tym istotny jest moment obrotowy bo po wyżej momentu moc też spada.
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Poprzednia

Wróć do Wszystko na temat...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości