close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

ODBLOKOWANIE SILNIKA

Motocykle 125ccm, Lifan LF-250, Jinlun 250, Jinlun 150, Challenger 200, Zipp, Cruiser 250, inne...
moderatorzy: Luca, beniamin82

ODBLOKOWANIE SILNIKA

Postautor: Largo dodano: 08 lut 2009, 13:19

Mój motocykl ogólnie robi mi jakieś żarty... Chodzi mi tu o przyspieszanie. Mam na chwilę obecną jakieś 750km na liczniku, więc dam mu jeszcze trochę czasu, ale... Jadę sobie prosta drogą, odkręcam manetkę, żeby podejść pod 100km/h i jest ok. Jadę w druga stronę i dochodzi do 80 i ani kaema więcej :?: :?: :?: To jest dla mnie rebus max. Dodam, że w cale wiatru jakiegoś nie było. Strach później puszki wyprzedzać, bo nie wiem, czy akurat tym razem mi przyspieszy, czy nie. Ogólnie nie jeżdżę jeszcze ponad 100, a nawet 100 włączam tylko na chwilę. Czekam aż przekroczę 1000km na liczniku. Póki co docieranie typu szybciej - wolniej miedzy 70 a 100. Oprócz tego dużo po mieście, więc tam redukcja biegów itp. Macie pomysł co ma mój motocykl?
Largo
 

ODBLOKOWANIE SILNIKA

Postautor: scOti dodano: 08 lut 2009, 17:18

Kiedy zalozyles filtr paliwa ? ile km miales?
scOti
 

ODBLOKOWANIE SILNIKA

Postautor: senekkorzenna dodano: 08 lut 2009, 18:32

Panowie pozwolę sobie zabrać głos w tym temacie;
1/nie ma żadnych blokad w T4
2/podniesienie iglicy nic nie daje tylko zwiększa szybkość startu
3/w Chińskich motocyklach w zasadzie jest jeden gaźnik i synchronizacja tam nie występuje/dlaczego? ano przypatrzcie się na sposób podłączenia/
4/niestety katalizator jest mimo wszystko dławikiem i zmniejsza parametry odprowadzania spalin przez to osłabia silnik..
5/zmieniając dyszę podniesie się trochę moc ale to nie wystarcza na zmianę zębatki na wałku zdawczym co podniosło by znacząco szybkość.
Zapytacie co można zrobić?;zmiana gaźnika na większy,zmiana wydechu i wtedy większa zębatka na zdawczym i gitara czyli ze 30km/h więcej :rad:
a jak to za mało to pozostaje szwung pasta która pomoże osiągnąć szybkość dźwięku :_hura" :_hura" :_hura" :rad:
senekkorzenna
 

ODBLOKOWANIE SILNIKA

Postautor: scOti dodano: 08 lut 2009, 20:22

scOti
 

ODBLOKOWANIE SILNIKA

Postautor: senekkorzenna dodano: 08 lut 2009, 20:43

scOti czy jest tam gdzieś informacja ile mocy się zyskuje.Ja niestety nie bardzo rozumie ten wywód po za zmianą uszczelki. _bezradny
senekkorzenna
 

ODBLOKOWANIE SILNIKA

Postautor: scOti dodano: 08 lut 2009, 20:47

żadnej uszczelki, chodzi o zaślepienie zaworu.
Ale nie będę się rozpisywał jakie mogą być skutki używania zaworu EGR - zeskanuje wam fragment gazety motoryzacyjnej dla mechaników
scOti
 

ODBLOKOWANIE SILNIKA

Postautor: roberto dodano: 09 lut 2009, 11:03

W moim poprzednim motorku Jinlunie 125 zastosowalem proste modernizacje ktore posiadacze tego modelu w anglii stosuja w 90% motorow. Otoz wymiana filtra powietrza na stozkowy co da wiekrza ilosc powietrza dostarczanego do silnika. rownolegle z tym wymiana dyszy glownej na wieksza co uzupelni brak paliwa w stosunku do zwiekszonej ilosci powietrza. motor dostal teraz wieksza moc i mozna zmienic zembatke przednia na wieksza. i tak z motorka o pojemnosci 125 mozna wycisnac do 120km/h. te madernizacja jest powszechnie stosowana i sprzedawcy sprzedaja to jako upgrade pakiet do jinluna. wiedza o co chodzi i jaki rozmiar ma byc zastosowany. ja dodatkowo polerowalem krocce dolotowe pomiedzy gaznikiem i cylindrem oraz usunolem katalizatory odciolem tlumiki i zastosowalem tlumiki przelotowe lecz musze przyznac ze grzebanie przy wydechu nie zmienilo nic w osiagach motoru tyle ze chodzil jak rasowy grzmot i nie slychac bylo wlasnych mysli...
roberto
 

ODBLOKOWANIE SILNIKA

Postautor: Luca dodano: 09 lut 2009, 12:00

senekkorzenna pisze:scOti czy jest tam gdzieś informacja ile mocy się zyskuje.Ja niestety nie bardzo rozumie ten wywód po za zmianą uszczelki. _bezradny

Przerabiałem to u siebie już na samym początku w ramach eksperymentowania.
Okazało się, że jak zatkałem recyrkulacje spalin to moto od dołu zrobiło się strasznie mulaste, dopiero na wyższych obrotach zaczynało jechać.
Szybko poprzerabiałem do stanu poprzedniego i jest git.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 4982
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250>XVS1100>GL1500
Płeć: mężczyzna

ODBLOKOWANIE SILNIKA

Postautor: Largo dodano: 09 lut 2009, 12:06

Filtr wstawiłem jakoś zaraz na początku.
Jawos pewnie ma rację i będzie trzeba gaźnik czyścić. Wczoraj wracając z trasy przycisnąłem i do 100km/h się rozpędził, ale dopiero na zlocie dam motocykl w ręce specjalisty, który ma podobny sprzęt (może Luca zgodzi się być oblatywaczem :?: :D ) i oceni, czy to norma, czy mój model tak ma i wymaga poprawy.
Largo
 

Poprzednia

Wróć do Wszystko na temat...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

cron