close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Który motocykl 125ccm nadaje się do tuningu

Motocykle 125ccm, Lifan LF-250, Jinlun 250, Jinlun 150, Challenger 200, Zipp, Cruiser 250, inne...
moderatorzy: Luca, beniamin82

Re: Który motocykl 125ccm nadaje się do tuningu

Postautor: Dyziek76 dodano: 18 maja 2016, 07:31

Arez pisze:
Morph pisze:Może i zapierdziela ,ale ludzie chyba sobie nie zdają sprawy z konsekwencji ,nie daj Boże wypadku ,gdy wyjdzie na jaw przeróbka można zostać bankrutem i spłacać zobowiązania do końca życia _boisie


Prosze nie zaczynaj glupot, nikt nic nie sprawdza, nie było jeszcze takiego przypadku i nie bedzie. Wiesz ile jest przerobionych 50tek, 125tek albo odblokowanych, mnostwo. To że niby ubezpieczyciel sprawdza to tylko mit, przereklamowany postrach dla naiwnych, w rzeczywistosci nic nie sprawdzaja.

Co do tego że przerobka nie ma sensu to sie mylicie, prawko A zdaje sie srednio za 5 razem, poza tym ten japonski litr bedzie mial 20 lat a nie każdy chce starego rzecha.

Glupoty zaczales niestety Ty.
Awatar użytkownika
Dyziek76
Forumowicz
 
Posty: 379
Rejestracja: 09 lip 2015, 15:12
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Romet Soft 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 47

Re: Który motocykl 125ccm nadaje się do tuningu

Postautor: Hawk1985 dodano: 18 maja 2016, 07:47

Jeśli ktoś pyta: Jaki motocykl 125 nadaje się do tuningu, i w którym jest możliwy swap głowicy/silnika?
i prosi o zrozumienie bez umoralniania
"Na tym forum chyba znajde zrozumienie bez umoralniania :D "
A kilka osób z uporem dziecka musi ciągle musi się przypie*dalać że to nie ma sensu, że bandytyzm, że konsekwencje w razie wypadku. :mur:
Skoro może jeździć na 125znaczy ze ma PJ kat B, skoro ma PJ kat B znaczy ze jest osoba pełnoletnią, skoro jest osoba pełnoletnią to odpowiada za swoje czyny i jest świadom konsekwencji.

To kto zaczyna głupoty?
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1653
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650 + F650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 38

Re: Który motocykl 125ccm nadaje się do tuningu

Postautor: vexus dodano: 18 maja 2016, 08:01

Arez pisze:
Morph pisze:Może i zapierdziela ,ale ludzie chyba sobie nie zdają sprawy z konsekwencji ,nie daj Boże wypadku ,gdy wyjdzie na jaw przeróbka można zostać bankrutem i spłacać zobowiązania do końca życia _boisie


Prosze nie zaczynaj glupot, nikt nic nie sprawdza, nie było jeszcze takiego przypadku i nie bedzie. Wiesz ile jest przerobionych 50tek, 125tek albo odblokowanych, mnostwo. To że niby ubezpieczyciel sprawdza to tylko mit, przereklamowany postrach dla naiwnych, w rzeczywistosci nic nie sprawdzaja.

Co do tego że przerobka nie ma sensu to sie mylicie, prawko A zdaje sie srednio za 5 razem, poza tym ten japonski litr bedzie mial 20 lat a nie każdy chce starego rzecha.

Na własne oczy widziałem jak diagnosta zabrał dowód rejestracyjny skutera za przerobienie go z 50 na 80, a sprawa wyszła podczas przeglądu. Trzeba było widzieć zdziwienie tego chłopaka [FACE WITH TEARS OF JOY] więc jednak chyba sprawdzają
Awatar użytkownika
vexus
Forumowicz
 
Posty: 40
Rejestracja: 18 kwie 2016, 16:17
Motocykl: keeway superlight 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Który motocykl 125ccm nadaje się do tuningu

Postautor: zdzichu125 dodano: 18 maja 2016, 09:17

Skończyły się czasy jazdy na wsk bez prawka,oc i przeglądu.
Awatar użytkownika
zdzichu125
Forumowicz
 
Posty: 613
Rejestracja: 27 mar 2014, 22:08
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: K750, BMW R1150RT, JINLUN 250V
Płeć: mężczyzna

Re: Który motocykl 125ccm nadaje się do tuningu

Postautor: Dyziek76 dodano: 18 maja 2016, 10:27

U mnie zrozumienia nie znajdzie. Omijanie przepisow to nasz sport, niestety :(
Awatar użytkownika
Dyziek76
Forumowicz
 
Posty: 379
Rejestracja: 09 lip 2015, 15:12
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Romet Soft 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 47

Re: Który motocykl 125ccm nadaje się do tuningu

Postautor: garfik dodano: 18 maja 2016, 11:10

Hawk1985 pisze:Jeśli ktoś pyta: Jaki motocykl 125 nadaje się do tuningu, i w którym jest możliwy swap głowicy/silnika?
i prosi o zrozumienie bez umoralniania
"Na tym forum chyba znajde zrozumienie bez umoralniania :D "
A kilka osób z uporem dziecka musi ciągle musi się przypie*dalać że to nie ma sensu, że bandytyzm, że konsekwencje w razie wypadku. :mur:
Skoro może jeździć na 125znaczy ze ma PJ kat B, skoro ma PJ kat B znaczy ze jest osoba pełnoletnią, skoro jest osoba pełnoletnią to odpowiada za swoje czyny i jest świadom konsekwencji.

To kto zaczyna głupoty?

Nie chcąc być nieuprzejmym, ale...
Skoro kolega w innym wątku szuka kogoś, kto mu pokaże, "jak sie zapala, jak sie gasi, zmienia biegi, rusza itp. podstawy", to wniosek taki, że doświadczenia szczególnego nie ma.
W takim przypadku, myślę, szukanie od razu możliwości tuningu, i to tak ostrego jak 125 -> 175 nie świadczy o pełnej odpowiedzialności i świadomości konsekwencji... I nie chodzi mi o niego samego. Uważam, że każdy za siebie odpowiada. Ale w tym przypadku to może być groźne dla innych, a to już bardzo źle.

Do kolegi nic nie mam. Ale takie odniosłem niestety wrażenie.
--
90% wypadków wydarza się w domu. ZAKAZAĆ DOMÓW!
Those, who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety - Benjamin Franklin

KOTY. KOTY SĄ MIŁE.
Awatar użytkownika
garfik
Forumowicz
 
Posty: 635
Rejestracja: 26 wrz 2015, 21:54
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Motocykl: Nornica - Yamaha XJ 600 N
Płeć: mężczyzna
Wiek: 54

Re: Który motocykl 125ccm nadaje się do tuningu

Postautor: jędrek dodano: 18 maja 2016, 14:10

garfik pisze:
Hawk1985 pisze:Jeśli ktoś pyta: Jaki motocykl 125 nadaje się do tuningu, i w którym jest możliwy swap głowicy/silnika?
i prosi o zrozumienie bez umoralniania
"Na tym forum chyba znajde zrozumienie bez umoralniania :D "
A kilka osób z uporem dziecka musi ciągle musi się przypie*dalać że to nie ma sensu, że bandytyzm, że konsekwencje w razie wypadku. :mur:
Skoro może jeździć na 125znaczy ze ma PJ kat B, skoro ma PJ kat B znaczy ze jest osoba pełnoletnią, skoro jest osoba pełnoletnią to odpowiada za swoje czyny i jest świadom konsekwencji.

To kto zaczyna głupoty?

Nie chcąc być nieuprzejmym, ale...
Skoro kolega w innym wątku szuka kogoś, kto mu pokaże, "jak sie zapala, jak sie gasi, zmienia biegi, rusza itp. podstawy", to wniosek taki, że doświadczenia szczególnego nie ma.
W takim przypadku, myślę, szukanie od razu możliwości tuningu, i to tak ostrego jak 125 -> 175 nie świadczy o pełnej odpowiedzialności i świadomości konsekwencji... I nie chodzi mi o niego samego. Uważam, że każdy za siebie odpowiada. Ale w tym przypadku to może być groźne dla innych, a to już bardzo źle.

Do kolegi nic nie mam. Ale takie odniosłem niestety wrażenie.
Mnie się też tak wydaje jak prawi garfik :-)
Awatar użytkownika
jędrek
Klubowicz
 
Posty: 1239
Rejestracja: 21 cze 2015, 10:10
Lokalizacja: Aleksandria Pierwsza k/Częstochowy
Motocykl: Barton 125 , Cruiser 250
Tel. kom.: 609643753
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Re: Który motocykl 125ccm nadaje się do tuningu

Postautor: Arez dodano: 18 maja 2016, 14:34

I sie zaczeło ;). To tak jak w święta, każdy obiecuje że nie będzie rozmów o polityce a potem są kłotnie o polityke ;).

Powiem tak, zależy mi na tym by móc motocykl podrasować z jednej przyczyny. ABY BYŁO BEZPIECZNIEJ SIĘ NIM PORUSZAĆ. To że nie znam kompletnie motocykla nie znaczy że nie potrafię jeździć, jeżdziłem samochodami z 300KM pod maską i takimi co miały 21KM :D Wiem wiec doskonale że im więcej mocy pod nogą, tudzież ręką, tym BEZPIECZNIEJ na drodze. Poza tym, zaloze się, że żaden z umoralniaczy nie przestrzega przepisów bo każdy z Was w mieście nie muli 50kmh więc może mniej hipokryzji.

Howewer :D Zakochalem się w chopperach więc nie macie się o co martwic, one ani szybkie ani podatne na tuning.
Awatar użytkownika
Arez
Forumowicz
 
Posty: 76
Rejestracja: 13 maja 2016, 03:41
Motocykl: Jinlun Texan JL 125-11

Re: Który motocykl 125ccm nadaje się do tuningu

Postautor: beniamin82 dodano: 18 maja 2016, 15:07

Arez pisze: bo każdy z Was w mieście nie muli 50kmh więc może mniej hipokryzji.


Hehe, przejedź się kiedyś za mną. Nie mulę tylko wtedy gdy przegapię znak.
Jak 40 to 40. ktoś po coś ten znak tam postawił. Widziałem co zostało z BUSa który wpadł pod Kamaza (cieszę się że nie widziałem kierowcy).
Była 40km/h na prostej drodze, ale była taka dziura że wyrzucała przy większej prędkości na przeciwny pas...

Podrasowanie 125tki do 15KM jest całkiem ok, tylko że reperkusje prawne przy spowodowaniu wypadku są naprawdę nie małe.
A prawo jest ślepe, co z tego że 150 nie ma nawet 15KM. Ustawa jest ustawą i będą cię ścigać.
W zimę wymusiłem pierwszeństwo, w wyniku którego kierowca drugiego pojazdu doznał "ukruszenia kawałka kości", po kilku godzinach został wypisany ze szpitala a i tak wisi nade mną jeszcze sąd o nieumyślne spowodowanie obrażeń ciała. Policjanci zmierzyli grubość bieżnika, datę produkcji opon, sprawność wszystkich wycieraczek, migaczy itp.
Przy 125-tkach będą na banka sprawdzać co się da. A jak pisałem odróżnienie wymiany całego silnika na inną pojemność jest bajecznie proste. Co innego ze zmianą cylindra.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6665
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Który motocykl 125ccm nadaje się do tuningu

Postautor: garfik dodano: 18 maja 2016, 15:14

Arez pisze:I sie zaczeło ;). To tak jak w święta, każdy obiecuje że nie będzie rozmów o polityce a potem są kłotnie o polityke ;).

Powiem tak, zależy mi na tym by móc motocykl podrasować z jednej przyczyny. ABY BYŁO BEZPIECZNIEJ SIĘ NIM PORUSZAĆ. To że nie znam kompletnie motocykla nie znaczy że nie potrafię jeździć, jeżdziłem samochodami z 300KM pod maską i takimi co miały 21KM :D Wiem wiec doskonale że im więcej mocy pod nogą, tudzież ręką, tym BEZPIECZNIEJ na drodze. Poza tym, zaloze się, że żaden z umoralniaczy nie przestrzega przepisów bo każdy z Was w mieście nie muli 50kmh więc może mniej hipokryzji.

Howewer :D Zakochalem się w chopperach więc nie macie się o co martwic, one ani szybkie ani podatne na tuning.

Ojej... No cóż, czuję się wyjątkowy. Bo zazwyczaj (cóż, nikt nie jest święty...) po mieście - tam, gdzie jest ograniczenie do 50 - jadę +-50. Czy to motorkiem, czy samochodem. Zdarza mi się, naturalnie, 80 - ale w okolicy miejsca zamieszkania mam taką trasę, niejedną nawet, gdzie wolno :-)

Nie chodzi o to, czy potrafisz jeździć. Chodzi o to, czy potrafisz jeździć motocyklem. Nawet malutkim. Technika jazdy jest całkowicie odmienna od tego, co mamy w samochodzie. I zarówno samochód, jak i motocykl im wyrywniejszy, tym bezpieczniejszy - pod warunkiem, że porusza się nim osoba odpowiedzialna za siebie i za innych na drodze - i mająca opanowaną TECHNIKĘ JAZDY. A tego ci, jak rozumiem, jeszcze brakuje (to nie jest atak czy krytyka, to wniosek wyciągnięty z twoich wypowiedzi).

Także spokojnie, moim zdaniem najpierw zacznij poznawać jak to jest, a potem... Cóż, powiem tak. Instruktor na jazdach doszkalających zachęca mnie na robienie A, i szczerze mówiąc, rozważam... ;p a mając A, tuning 125-ki odchodzi w mroki...
--
90% wypadków wydarza się w domu. ZAKAZAĆ DOMÓW!
Those, who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety - Benjamin Franklin

KOTY. KOTY SĄ MIŁE.
Awatar użytkownika
garfik
Forumowicz
 
Posty: 635
Rejestracja: 26 wrz 2015, 21:54
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Motocykl: Nornica - Yamaha XJ 600 N
Płeć: mężczyzna
Wiek: 54

PoprzedniaNastępna

Wróć do Wszystko na temat...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości