Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.
Witam. Dzięki za sugestie. W końcu zdecydowałem się na montaż bezpośrednio do akumulatora z bezpiecznikiem na tylnym gmolu zaraz za kufrem. Zobaczę jak będzie się sprawowało. Używam nawigacji tylko audio...zobaczymy. Na wszelki wypadek resztę kabelków ładnie pospinałem i z przekaźnikiem fajnie upchałem w schowku pod siedzeniem. Dziękuje..
Są gniazda bezpiecznikowe montowane bezpośrednio na przewodach. Warto zabezpieczyć bezpiecznikiem + i - zasilania gniazda. Cewkę przekaźnika montujemy do stacyjki a przez styki przekaźnika puszczamy + zasilania. Należy pamiętać że przy prądzie stałym styki przekaźnika mają niską wytrzymałość prądową dlatego należy "+" zasilania przepuścić w szeregu przez większą ilość styków.
cyt..Na wszelki wypadek resztę kabelków ładnie pospinałem i z przekaźnikiem fajnie upchałem w schowku pod siedzeniem. Dziękuje.
Witam. Źle opisałem zestaw- można podłączyć za pomocą przekaźnika, lub przełączasz i podpinasz bezpośrednio do akumulatora z bezpiecznikiem. Ja mogę przepiąć kabelki i mam podłączenie z przekaźnikiem i montuje na kierownicy np. z nawigacją. Obecnie przekaźnik jest odłączony...