Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.
Witam. Mam pytanie tak jak w temacie. Mógłby ktoś mi wyjaśnić różnice pomiędzy tymi typami łańcucha (wiem że różnią się wielkością)? Mam obecnie zestaw 530, taki miałem oryginalnie założony. Czy opłacalna i przede wszystkim potrzebna jest wymiana na 520? Zyskamy coś dzięki temu?
Tak. Zgadzam się. Czytałem, że większość ludzi zmieniła z czasem 530 na 520 tylko czy taka zmiana jest konieczna, i co ona zmienia, co daje? Oprócz satysfakcji, że mam napęd taki jak Virago 250.
Rozumiem. Czyli kupuję zębatkę tylną mniejszą o 2 zęby w rozmiarze 530. A właśnie BTW. Zmieniłem już zębatkę z przodu z 16 z na 17 z. Jednak obroty silnika na 5 biegu są wciąż bardzo wysokie. Przelotowa wzrosła jedynie o 5 km/h. Czy aby nie przesadzam, że zmniejszam zębatkę tylną o 2 zęby
Ocena tej przesady należy wyłącznie do Ciebie. Jeśli elastyczność jest do zaakceptowania i nie masz problemów z ruszaniem to i 5 km/godz więcej jest ok. Za wiele więcej prędkości zębatkami nie zyskasz.
Też doszedłem do takiego wniosku. Zostanę póki co na ustawieniu 17-45. W przyszłości przy zmianie całego napędu pomyślę o 16-43 ale na łańcuchu 520, ponieważ ceny zestawu na łańcuch 530 są bardzo wysokie. Dodatkowo w przypadku mocy mojego motocykla łańcuch 530 to gruba przesada