close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Chińczyk nie chce jechać

Motocykle 125ccm, Lifan LF-250, Jinlun 250, Jinlun 150, Challenger 200, Zipp, Cruiser 250, inne...
moderatorzy: Luca, beniamin82

Re: Chińczyk nie chce jechać

Postautor: paweljunkers dodano: 27 mar 2017, 23:26

Stopka sobie a włącznik sobie,trzeba kable zewrzec albo rozewrzec -zależy od motonga .
Awatar użytkownika
paweljunkers
Forumowicz
 
Posty: 841
Rejestracja: 01 cze 2015, 22:57
Lokalizacja: kutno
Motocykl: Honda vt 600
Tel. kom.: 733162500
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

Re: Chińczyk nie chce jechać

Postautor: Gitara dodano: 28 mar 2017, 01:16

Może mój przykład Ci pomoże. Miałem duże kłopoty z rozruchem zimnego silnika Zipp Raven 250. Jednak rozwiązałem go za pomocą programowalnego modułu zapłonowego. Zakupiłem za duże pieniądze (230zł) na Allegro taki moduł dodatkowo z przylutowanymi wtyczkami. Przez rok rozgryzałem instrukcję, aż wymyśliłem własną mapę wyprzedzenia zapłonu: Do rozruchu 1000/3* ; 1500/6* ; 2000/15*. To do rozruchu i biegu jałowego- działa idealnie, startuje od pierwszego zapłonu. Zresztą iskra jest silniejsza z tego modułu. Wyższe obroty ustawiłem z dużo większym wyprzedzeniem. 3000/22* ; 6000/30* ; 8000/34*. Silnik zmienił się znacznie, rwie się na każdych obrotach, pięknie przyspiesza na każdej prędkości. Maksymalnej prędkości na razie nie sprawdzałem , ale jak przedtem na 110 km/h silnik drgał i chciał się rozlecieć, to teraz płynnie wchodzi na obroty.
Jest jeszcze jedna przyczyna braku rozruchu - to LUŻNY KABEL ROZRUSZNIKA. Kabel jest zagnieciony na końcach, jednak bez lutu. Źle wykonane zagniecenie z czasem się luzuje od drgań i występuje brak połączenia, najpierw czasami, potem na stałe zanikł rozruch. Mechanik zrobił próbę zastąpienia kabla śrubokrętem i o razu miał przyczynę, bo rozrusznik kręcił. Zarobił od nowa końcówki plecionego kabla, zalutował dużą kolbą końcówki i zakuł oczka na obu końcach. Do dzisiaj mam spokój, a tak to zapalałem "z górki" lub na pych.
W moim Ravenie jest jeszcze jedna usterka - znikające połączenia na wtyczkach wewnątrz lampy. Wtedy gasną światła i inne odbiorniki, ale zapłon działa i Raven jedzie bez świateł. Natomiast, gdy zgaśnie -już go nie zapalisz. Trzeba poprawić wtyczkę główną, ale to nie jest łatwe.
Pozdrawiam. Gitara.
Awatar użytkownika
Gitara
Forumowicz
 
Posty: 12
Rejestracja: 14 paź 2014, 21:43
Lokalizacja: Trójmiasto
Motocykl: ZippRaven250
Płeć: mężczyzna

Re: Chińczyk nie chce jechać

Postautor: bleshar dodano: 28 mar 2017, 08:31

Sprawdź króćce silnik-gaźnik, oraz filtra powietrza... U mnie w 250 miałem podobne objawy kiedy mi sparciały, popękały i się rozszczelniły....
----------------------------
JL250=>Magna 500=>vt700=>xf 650=>TRK 251

There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark...

http://www.blesharr.wordpress.com
Awatar użytkownika
bleshar
Forumowicz
 
Posty: 131
Rejestracja: 17 kwie 2014, 15:01
Lokalizacja: Olsztyn
Motocykl: Benelli TRK 251
Tel. kom.: 698829369
Płeć: mężczyzna
Wiek: 38

Re: Chińczyk nie chce jechać

Postautor: dziadek zbyszek dodano: 28 mar 2017, 21:00

Myślę o tej Twojej usterce i wychodzi mi na jedno. Na zimowanie odstawiłeś sprawny, odpalający motocykl. Po zimie padł akumulator i nie mogłeś odpalić moto więc kupiłeś nowy akumulator. Zamontowałeś i moto kręci a zapalić nie chce. Przez trzy miesiące ani paliwo ani regulacje same się nie spieprzą więc sprawdż czy kupiłeś akumulator o prawidłowej polaryzacji tzn. czy zacisk plus jest po tej samej stronie w nowym aku co był w starym i czy został prawidłowo podłączony. ma być (+) do czerwonego przewodu a (-) do czarnego
Im bardziej jesteś przekonany że masz niezawodne terenowe auto, tym dalej pójdziesz po traktor
Awatar użytkownika
dziadek zbyszek
Klubowicz
 
Posty: 2223
Rejestracja: 16 sty 2013, 17:01
Lokalizacja: Poznań powiat wieś
Motocykl: Soft 2 Szpetny xj600N Szpetka
Tel. kom.: 698282838
Płeć: mężczyzna
Wiek: 70

Re: Chińczyk nie chce jechać

Postautor: Groot dodano: 28 mar 2017, 21:13

Możesz sprawdzić jeszcze jedną rzecz. Kranik paliwa...Możesz mieć totalnie zapaprany- ja jak wymieniałem swój z racji że przeciekał, jak zobaczyłem jak wygląda , to byłem zaskoczony że w ogóle przepuszczał benzynę. Zakręć kranik, zdejm przewód z zaciskiem i delikatnie odkręć kranik..zobaczysz czy tu nie ma problemu... :)
Awatar użytkownika
Groot
Forumowicz
 
Posty: 594
Rejestracja: 18 cze 2016, 15:50
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: Can Am Spyder
Płeć: mężczyzna
Wiek: 61

Re: Chińczyk nie chce jechać

Postautor: Arez dodano: 29 mar 2017, 05:21

dziadek zbyszek pisze:Myślę o tej Twojej usterce i wychodzi mi na jedno. Na zimowanie odstawiłeś sprawny, odpalający motocykl. Po zimie padł akumulator i nie mogłeś odpalić moto więc kupiłeś nowy akumulator. Zamontowałeś i moto kręci a zapalić nie chce. Przez trzy miesiące ani paliwo ani regulacje same się nie spieprzą więc sprawdż czy kupiłeś akumulator o prawidłowej polaryzacji tzn. czy zacisk plus jest po tej samej stronie w nowym aku co był w starym i czy został prawidłowo podłączony. ma być (+) do czerwonego przewodu a (-) do czarnego


Ale bez takich xD
Awatar użytkownika
Arez
Forumowicz
 
Posty: 76
Rejestracja: 13 maja 2016, 03:41
Motocykl: Jinlun Texan JL 125-11

Re: Chińczyk nie chce jechać

Postautor: Arez dodano: 29 mar 2017, 05:25

Groot pisze:Możesz sprawdzić jeszcze jedną rzecz. Kranik paliwa...Możesz mieć totalnie zapaprany- ja jak wymieniałem swój z racji że przeciekał, jak zobaczyłem jak wygląda , to byłem zaskoczony że w ogóle przepuszczał benzynę. Zakręć kranik, zdejm przewód z zaciskiem i delikatnie odkręć kranik..zobaczysz czy tu nie ma problemu... :)


Ale to mówisz że byłby przytkany, bo paliwo normalnie leci jak upuzczalem z gaznika, wiec kranik raczej przepuszcza paliwo.

Moj plan wyglada tak

1. sproboje go odpalic tym calym plakiem i zeby pochodzil kilka minut, moze sie poodtyka czy cos, jak dalej bedzie marudzic to
2. wymiana swiec
3. wymiana fajek
4. przedmuchanie rurek, dolotow itd
5. rozbieranie gaznika
Awatar użytkownika
Arez
Forumowicz
 
Posty: 76
Rejestracja: 13 maja 2016, 03:41
Motocykl: Jinlun Texan JL 125-11

Poprzednia

Wróć do Wszystko na temat...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość