Mariuszz pisze:Musisz po prostu zakasać rękawy. Pewnie w Twoim "lytrze" też było by w czym pogrzebać.
Szczerze powiedziawszy to u mnie do zrobienia zostały wyłącznie moje fanaberie
Np. głośniejszy klakson (z oryginalnym czuje się olewamy), światła mijania włączane przełącznikiem (bardzo mnie irytuje fakt włączania świateł po przekręceniu kluczyka) i takie tam typu skaner obd ,który lutuje juz 5ty miesiąc xD
Z rzeczy technicznych mógłbym co najwyżej pokusić się o sprawdzenie luzów zaworowych, ale zdejmowanie owiewek i zbiornika i czapek sukcesywnie mnie zniechęca
ponoć przy moich 70tys warto by sprawdzić jeszcze łańcuch rozrządu i kosz sprzęgłowy przy okazji luzów, ale skoro jeździ i dodatkowo krąży legenda, że jeździł nim od 2009 roku Pan o zapędach Chopperowca, który bał się przekroczyć 5tys obrotów to silnik ledwo dotarty:D
W Cruiserze 4 korki i luzy można było ustawiać
W Zippe są 2 korki ....
Boso, ale w ostrogach