Nie wiem jak jest w Twoim motocyklu ale jak Brat miał w samochodzie podnoszoną moc to nie bardzo cokolwiek się kombinowało mechanicznie z czujnikami.
Kolega podpinał się przez OBD robiona była jazda próbna i sprawdzane wszystkie parametry i odczyty czujników itd. z racji, że działają one w określonym zakresie/marginesie np od 0,988 do 0,999. W uproszczeniu mega wielkim rzeczywisty odczyt z czujnika wskazał 0,990 więc zostały parametry w mapie podkręcone do wartości 0,997.
Na podstawie zebranych danych były nanoszone zmiany w mapie silnika i ziomeczek co ogarniał temat mapy zaznaczył, że przy wymianie jakiegokolwiek z czujników (tutaj je wymienił) będzie istniała potrzeba ponownej wizyty bo nowy czujnik może działać w zakresie 0,986 - 0,996 więc nastawy w mapie na 0,997 będą powodowały błąd silnika przy dynamicznej jeździe bo przekroczone zostaną wartości na czujniku.
Tyle co pamiętam, a zaznaczę iż jestem laikiem mechanicznym