Mam mały problem z wyregulowaniem przepustnicy i jej czujnika.
Położenie przepustnicy w pozycji "zerowej" reguluje mały wkręt, który robi za stoper. Kręcenie nim zwiększa lub zmniejsza wolne obroty i to jest oczywiscie zrozumiałe.
ale.
Jest też czujnik położenia przepustnicy, który można regulować osobno i manipulacja nim, również zmienia wolne obroty.
Trochę się pogubiłem bo nie wiem czym kręcić najpierw i jaka jest ogólnie metodyka takiej regulacji w silniku na wtrysku mając do dyspozycji regulację mechaniczną przepustnicy i TPSa. Pierwotnie chciałem ustawić trochę bogatszą mieszankę bo zmieniłem wałek rozrządu na ostry ale osiągnąłem na razie tyle, że silnik głupieje Mechanicznie jest wszystko ok, zawory wyregulowane itd. Po samej zmianie wałka i przed kombinowaniem z przepustnicą silnik pracował w 100% prawidłowo.
Za wszelką pomoc będę ogromnie wdzięczny a za serwisówkę do QJ157FMI na wtrysku całuję po stopach