wojcieszko1985 pisze:, coś pokręciłem tym cięgnem od biegów
Regulację robisz właśnie tym cięgnem, czyli na śrubie rzymskiej:( pojedynczy pręt nagwintowany na obu końcach w przeciwnych kierunkach oraz dwie nakrętki o przeciwnych gwintach nakręcone na ten pręt). Poluzuj nakrętki kontrujące i precyzyjnie wyreguluj prętem kręcąc w lewo lub prawo, kontrolując co chwilę jak wchodzą biegi aż znajdziesz idealne położenie. Kontrujesz nakrętki i możesz jeździć. Jak nie będzie ok, to powtarzasz do skutku regulację. Niestety musisz ustawić idealnie, w przeciwnym wypadku będzie się blokować dźwignia zmiany biegów przy w bijaniu w dół o pokrywę silnika, lub przy w bijaniu w górę o mocowanie podestu.
Romet Kadet 50 -> Romet Mińsk 125 -> Romet Soft 125 -> Romet R 250 -> Yamaha FJ 1200