eNgine pisze:Jak długo stał to może na początek ciśnienie w oponach (inna prędkość maksymalna przez opory toczenia) - może przytyłeś ? No i standardowo warto zajrzeć do zaworów i obejrzeć świece.
andrzej_sl pisze:Po drugie. Ciśnienie w oponach w zasadzie już sprawdzisz wstępnie sadzając "szanowny zad" na moto i patrząc na ichnie ugięcie się pod Twoim ciężarem.
andrzej_sl pisze:Po czwarte. Na ki ch...... grzebano przy gaźniku, jeżeli moto jeździło bez zarzutu...... Wiem, wiem.....Przegląd . Ale czasami nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu . Może jednak zacznij od tego nieszczęsnego gaźnika. Tym bardziej, że w styczniu nie robiono żadnych "prób", jak opisujesz. Więc trudno tak jednoznacznie "ocenić" wyniki regulacji. Czasami "regulacja" potrafi więcej zaszkodzić, niż pomóc........Bo z tego, co opisałeś wygląda, że z mocą przełożoną na prędkości maksymalne coś "nie teges".
andrzej_sl pisze:Napisz jeszcze, bo nie doczytałem, przy osiąganiu prędkości maksymalnych na poszczególnych biegach masz "szarpanie", czy po prostu "dalej nie ciągnie"?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość