Mam tylko ze szkrabami, wiec nie do publikacji.
Generalnie - Polmot (?) rozpoczal prace nad homologacja Bendy 250... Junak wycofuje silnik 320, wprowadzi w maju jego wersje rozwiercona 400. Cena za M16 wzrosnie do 15+ kpln. Bedzie tez w M11.
Indian zawiodl (obudowali sie).
Piekna wystawa Triumpha. Keeway bez wiekszych silnikow. Pierwszy raz na oczy widzialem Superlighta i bylem rozczarowany jakoscia osprzetu na kierownicy pod prawa reka. Kurcze, taki marszczony chrom...
Hyosunga brak ;( podobnie Hondy i Kawy. HD szczatkowo.
Brak Ducati, MotoGuzzi postawilo na V9 i loche MGX21. Nie bylo Audace, zas V7 stal z tylu na podstawie - nie usiadziesz.
W Romku Classicu razily zegary - czcionka i 'szyk' rodem z Routera. Model z koszem, choc mial niecale 1500 km mial ubytki lakieru do golej blachy.
Zapomnialem sprawdzic, bo ponoc Adv 250 na 2017 rok ma miec wieksze kola 17 i 19 zamiast 15 i 17... Ktos to potwierdzi?
Suzuki wystawilo VStrom 250. Jakos w porownaniu do RX3 nie powalal.
Zaskakujace bylo to, ze VStrom 650 lepiej mi "lezal pod siedziskiem", jak SV650. Ten drugi byl jakis taki strasznie zwarty jak dla 185cm chlopa.
Yamaha - pomacalem MT03 i mi podeszlo.
Buma (BMW) mnie nie ujal, choc bylo duzo. Jakos do mnie nie przemawia ta marka ani w 2oo ani 4...
Zipp wystawil Maxiskuter 125. Bardzo ladny. Powinien byc tez taki 250-350 ccm, to by mialo sens
Podsumowujac, powialo oszczednisciami na prezentacjach. Moze Poznan bedzie ciekawszy
Tapatapa...