W odpowiedzi na prośbę Szubiego.
Szkolenie składało się z trzech bloków tematycznych: bezpieczeństwo w trakcie jazdy, pierwsza pomoc i zabezpieczenie motocykla przed kradzieżą.
Pierwszy blok polegał m.in. na omówieniu różnych błędów popełnianych w trakcie jazdy na podstawie przykładowych filmów.
Drugi - najdłuższy - obejmował zachowanie podczas udzielania pomocy po wypadku, zasady resuscytacji, użycia AED oraz opatrywanie niektórych urazów. Oraz ćwiczenia praktyczne z fantomami i szkoleniowym AED. Ponadto przedstawiono sposób zdejmowania kasku.
Sposoby zabezpieczenia motocykla omówiono na przykładzie produktów firmy Abus.
W międzyczasie była
i poczęstunek.
Na końcu była niespodzianka, o której nie wolno mi mówić
Szkolenie zakończyło się o 17.00, czyli godzinę później niż przewidywał program. Ale nie czułem upływu czasu.
Generalnie nie żałuję uczestnictwa, natomiast po szkoleniu zastanawiam się, czy aby na pewno jestem już gotowy na zmianę pojemności motocykla
Jeżeli jednak ktoś liczy na kurs technik jazdy, to - jak to określili sami prowadzący - to nie ten rodzaj szkolenia. Na takie zapraszają w trakcie sezonu
Barton Classic 125 --> Honda NT 650 V Deauville.