close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Motocykle 125ccm, Lifan LF-250, Jinlun 250, Jinlun 150, Challenger 200, Zipp, Cruiser 250, inne...
moderatorzy: Luca, beniamin82

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: Hawk1985 dodano: 11 paź 2018, 09:11

Na forum Transalpa ktoś wrzucił ciekawy post:
Kaiyu 500x
Dwa gary w rzędzie, 48 koni, przy 8500 obrotów, waga 178 kg, ABS, deklarowana prędkość max 180 km, a wszystko to za połowę ceny odpowiednika Hondy. Kopara mi opadła.



I jeszcze jeden inny na tym silniku.



Moc i wygląd podobny do Benelli TRK 502 http://www.motogen.pl/Benelli-TRK-502-n ... 27383.html
Tylko że ono waży 235kg, jeśli faktycznie to Kaiyu waży 178kg no to ogromny szacun :pliz:

Od siebie tylko dodam jako osoba często zmieniająca motocykle _bezradny że 40-50 kg to ogromna różnica w prowadzeniu w terenie (mówię na podstawie lekkich prób terenowych na Freewindzie)
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1653
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650 + F650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 38

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: Morph dodano: 11 paź 2018, 10:46

Hawk1985 pisze:...że 40-50 kg to ogromna różnica w prowadzeniu w terenie ...

Tak ,o ile jest to spowodowane zastosowaniem lekkich materialow o duzej wytrzymalosci ,a nie cienkich rurek ktore sie zlamia na pierwszej dziurze _bezradny
Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać
Obrazek
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
Awatar użytkownika
Morph
Klubowicz
 
Posty: 1744
Rejestracja: 18 maja 2013, 17:39
Lokalizacja: Podbeskidzie
Motocykl: Romet R250 / Honda CBF600s
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: Hawk1985 dodano: 11 paź 2018, 12:35

Nie no oczywiście masz rację, ale sam wiesz jaka jest różnica w wadze w przypadku zastąpienia ramy stalowej aluminiową

Druga sprawą jest zastosowanie kół szprychowych, zamiast kół pełnych.
Na ADV Rider gość zmienił przykładowo felgi w DLu na szprychy, nie pamiętam ile ale sporo to ujeło wagi, nie mówiąc o poprawie komforu w terenie.

Wytapatalkowano
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1653
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650 + F650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 38

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: Morph dodano: 11 paź 2018, 18:43

Bo prawdziwy motocykl terenowy powinien mieć koła szprychowe i to nie tylko dla mniejszej wagi ,ale dla łatwości naprawy
Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać
Obrazek
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
Awatar użytkownika
Morph
Klubowicz
 
Posty: 1744
Rejestracja: 18 maja 2013, 17:39
Lokalizacja: Podbeskidzie
Motocykl: Romet R250 / Honda CBF600s
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: dziadek zbyszek dodano: 11 paź 2018, 20:27

Morph pisze:Bo prawdziwy motocykl terenowy powinien mieć koła szprychowe i to nie tylko dla mniejszej wagi ,ale dla łatwości naprawy

Koła szprychowe to dodatkowa amortyzacja ;p
Im bardziej jesteś przekonany że masz niezawodne terenowe auto, tym dalej pójdziesz po traktor
Awatar użytkownika
dziadek zbyszek
Klubowicz
 
Posty: 2223
Rejestracja: 16 sty 2013, 17:01
Lokalizacja: Poznań powiat wieś
Motocykl: Soft 2 Szpetny xj600N Szpetka
Tel. kom.: 698282838
Płeć: mężczyzna
Wiek: 70

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: jacor dodano: 12 paź 2018, 06:10

Oglądałem cały pierwszy film i nic nie zrozumiałem ani z tego co facet opowiadał ani z napisów :/ .Motocylke ładne jak tyle ważą to super .
Awatar użytkownika
jacor
Klubowicz
 
Posty: 1862
Rejestracja: 10 cze 2013, 14:30
Lokalizacja: Augustów
Motocykl: zielony szerszeń+cf
Płeć: mężczyzna

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: jacek.rc dodano: 12 paź 2018, 08:55

Jacor ,nie ważne czym , ale wsiadaj i tnij do Szczyrku ,imprezę czas zacząć :) .
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 2205
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750,ADV -250
Płeć: mężczyzna

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: Gucek dodano: 12 paź 2018, 12:19

W zeszły weekend miałem okazję przejechać się nowym Benelli TRK 502. Bylem u jednego z dealerów w Krakowie i dostałem ten motocykl na krótka jazdę testową. Była to jazda na dystansie kilkunastu kilometrów ulicami Krakowa.
Motocykl prezentuje się naprawdę bardzo fajnie(widziałem go już raz na żywo w Domaniewicach) a jakość wykonania jest na dobrym poziomie. Na podstawie jego gabarytów i wyglądu śmiało można stwierdzić że jest to maszyna o pojemności powyżej przysłowiowego „litra”. I tak też deklarowała część motocyklistów którzy oglądali go razem ze mną w zeszłą sobotę.
Benelli TRK 502 jest duży, no może wysoki .Żeby na niego wsiąść (przy moich 180 cm wzrostu) musiałem wysoko unieść nogę aby okroczyć kanapę. Kanapa kierowcy jest wygodna i pokryta antypoślizgowym materiałem. Widoczność z kanapy jest dobra, no może z wyjątkiem tej w lusterkach które dla mnie były zbyt małe i zbyt wąsko ustawione. Po zakupie takiego motocykla na pewno szukał bym innych „alternatywnych „lusterek. Szeroka kierownica sprawia że podczas manewrów na parkingu nie trzeba wkładać dużej siły do wykonania skrętu. Przednia owiewka chroni tułów jeźdźca przed naporem wiatru. Ja osobiście dodał bym jeszcze mały deflektor aby ograniczyć napór powietrza na kask. Hamulce działają bardzo dobrze. Byłem zaskoczonych ich skutecznością. Biegi zapinają się płynnie bez żadnych trzasków i zgrzytów.
Co do dynamiki jazdy to Benelli TRK 502 bez problemu porusza się w miejskiej dżungli i nie jest zawalidrogą. Żwawo rusza spod świateł i bez specjalnego wysiłku dotrzymuje tempa innym pojazdom. Myślę że to 500 cm3 pojemności i 50 KM zapewni jednej osobie komfort poruszania się po ulicach miast jak również podczas jazdy drogami lokalnymi. Myślę jednak że po wyposażeniu go w komplet kufrów i posadzenie na tylnej kanapie „plecaczka „ mogło by się okazać że takie obciążenie jest dla tego silnika już wyzwaniem a w związku z tym na pewno stracił by on na dynamice. Myślę również że prędkości autostradowe czyli na poziomie 140 km/h byłe by też dla niego sporym wyzwaniem. Niestety nie dane mi było wypróbować go na autostradzie czy też drodze szybkiego ruchu, jak również podczas jazy z plecaczkiem więc są to tylko moje przypuszczenia i domniemania.
Podsumowując- jeśli byłbym na etapie poszukiwania motocykla do podróżowania w jedną osobę i dysponował bym odpowiednimi środkami finansowymi to myślę że miał bym sporą zagwozdkę czy wybierać sercem i kupić używany kilkunastoletni motocykl (np. Japonię) , czy wybierać rozumem i kupić nowe Benelli TRK 502.
Wybór pozostawiam potencjalnym kupcom tego motocykla.
P.S. Ciekawie wygląda wersja Benelli TRK 502 X która jest wyższa o 4 cm, jest na szprychowych kołach, ma też inny większy tłumik.

Moje zdjęcie na motocyklu :https://drive.google.com/file/d/1C79Txu-INsArOa2yOeLCz49k8ksfYV23/view?usp=sharing
Awatar użytkownika
Gucek
Klubowicz
 
Posty: 428
Rejestracja: 27 sie 2015, 20:45
Motocykl: Raven125,NT650V,ST1300,CRF1000
Płeć: mężczyzna
Wiek: 54

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: Lucky Luke dodano: 20 paź 2018, 11:38

Gucek pisze:W zeszły weekend miałem okazję przejechać się nowym Benelli TRK 502. Bylem u jednego z dealerów w Krakowie i dostałem ten motocykl na krótka jazdę testową. Była to jazda na dystansie kilkunastu kilometrów ulicami Krakowa.
Motocykl prezentuje się naprawdę bardzo fajnie(widziałem go już raz na żywo w Domaniewicach) a jakość wykonania jest na dobrym poziomie. Na podstawie jego gabarytów i wyglądu śmiało można stwierdzić że jest to maszyna o pojemności powyżej przysłowiowego „litra”. I tak też deklarowała część motocyklistów którzy oglądali go razem ze mną w zeszłą sobotę.
Benelli TRK 502 jest duży, no może wysoki .Żeby na niego wsiąść (przy moich 180 cm wzrostu) musiałem wysoko unieść nogę aby okroczyć kanapę. Kanapa kierowcy jest wygodna i pokryta antypoślizgowym materiałem. Widoczność z kanapy jest dobra, no może z wyjątkiem tej w lusterkach które dla mnie były zbyt małe i zbyt wąsko ustawione. Po zakupie takiego motocykla na pewno szukał bym innych „alternatywnych „lusterek. Szeroka kierownica sprawia że podczas manewrów na parkingu nie trzeba wkładać dużej siły do wykonania skrętu. Przednia owiewka chroni tułów jeźdźca przed naporem wiatru. Ja osobiście dodał bym jeszcze mały deflektor aby ograniczyć napór powietrza na kask. Hamulce działają bardzo dobrze. Byłem zaskoczonych ich skutecznością. Biegi zapinają się płynnie bez żadnych trzasków i zgrzytów.
Co do dynamiki jazdy to Benelli TRK 502 bez problemu porusza się w miejskiej dżungli i nie jest zawalidrogą. Żwawo rusza spod świateł i bez specjalnego wysiłku dotrzymuje tempa innym pojazdom. Myślę że to 500 cm3 pojemności i 50 KM zapewni jednej osobie komfort poruszania się po ulicach miast jak również podczas jazdy drogami lokalnymi. Myślę jednak że po wyposażeniu go w komplet kufrów i posadzenie na tylnej kanapie „plecaczka „ mogło by się okazać że takie obciążenie jest dla tego silnika już wyzwaniem a w związku z tym na pewno stracił by on na dynamice. Myślę również że prędkości autostradowe czyli na poziomie 140 km/h byłe by też dla niego sporym wyzwaniem. Niestety nie dane mi było wypróbować go na autostradzie czy też drodze szybkiego ruchu, jak również podczas jazy z plecaczkiem więc są to tylko moje przypuszczenia i domniemania.
Podsumowując- jeśli byłbym na etapie poszukiwania motocykla do podróżowania w jedną osobę i dysponował bym odpowiednimi środkami finansowymi to myślę że miał bym sporą zagwozdkę czy wybierać sercem i kupić używany kilkunastoletni motocykl (np. Japonię) , czy wybierać rozumem i kupić nowe Benelli TRK 502.
Wybór pozostawiam potencjalnym kupcom tego motocykla.
P.S. Ciekawie wygląda wersja Benelli TRK 502 X która jest wyższa o 4 cm, jest na szprychowych kołach, ma też inny większy tłumik.

Moje zdjęcie na motocyklu :https://drive.google.com/file/d/1C79Txu-INsArOa2yOeLCz49k8ksfYV23/view?usp=sharing



Cześć Gucek przymierzałeś się w Domaniewicach na moje Trk..... te 150 km/h nie daje radości bo na 500cm w Trk to już dużo. Jak wracaliśmy ze zlotu średnia była ok 140 i daje radę. Mój max na S8 to 180km/h ale szkoda maszyny obroty juz prawie max. Jeżeli masz /macie pytania co do Trk zapraszam. Dodam ważne kupowaliśmy 3 takie maszyny i jedna z nich non stop jest na serwisie i chyba będzie wniosek o wymianę na nowy.
Lucky Luke
Lucky Luke
Klubowicz
 
Posty: 229
Rejestracja: 19 sie 2015, 00:46
Lokalizacja: Radzymin
Motocykl: SuperLight, Benelli TRK, GSX-R
Płeć: mężczyzna

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: Luca dodano: 23 paź 2018, 12:57

dziadek zbyszek pisze:Luca proszę posprzątaj te wypociny i z góry dziękuję.

Posprzątane :)
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 4980
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250>XVS1100>GL1500
Płeć: mężczyzna

PoprzedniaNastępna

Wróć do Wszystko na temat...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron