close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

K125 Problemy z odpaleniem

Re: K125 Problemy z odpaleniem

Postautor: szerszen125 dodano: 28 wrz 2017, 08:40

Jak gaśnie na wolnych tzn że może być przez światła i ma za niaską moc żeby napędzić alternator do zasilania świateł.U mnie gasł na wolnych jak włączyłem światła jak wyłączyłem to nie gasł.Zajrzałem do zaworów ustawiłem (było zero luzu na zaworach) i od tamtej poryt po regulacji zaworów sytuacja wygląda tak że chodzi bardzo dobrze na wolnych obrotach ok 1500 - 1700 i nawet jak stoi kilka dni w tych jesiennych temperaturach to nie musze dawać ssania żeby go odpalić. Pale go bez ssania na zimno,na gorąco też pali od razu.Więc bardzo dużo ma też poprawne ustawienie zaworów aż sie zdziwiłem jak kolosalna jest różnica.Czekam na mrozy i spróbuje odpalić bez ssania jak odpali to będzie rewelacja.A silnik ten sam.
szerszen125
Forumowicz
 
Posty: 25
Rejestracja: 21 wrz 2017, 00:33
Motocykl: Shineray xy125-10d

Re: K125 Problemy z odpaleniem

Postautor: Andrew dodano: 27 kwie 2018, 20:48

Aktualizacja

Czyściłem cały gaźnik i ustawiłem na nowo jak w zaleceniach do Hondy CG125 - 1 do 2 obrotów (u mnie do 1,75).
Wymieniłem też olej oraz wymyłem filtr ( masa "brokatu" i kilka opiłków). Polecam środek w sprayu do odtłuszczania i mycia zacisków hamulcowych - dokładnie pomoże usunąć cały syf z gniazda i z samego filtru.
Było lepiej ale kolega z Ogarem 900 kupił sobie gaźnik i pochwalił się że lepiej chodzi.
Nie czekając długo zajrzałem na chiński allegrosz i kupiłem po korzystnej cenie dla siebie (54zł).
Wreszcie panowałem nad ssaniem bo w poprzednim popsuta sprężynka od dźwigni to utrudniała.
Jest dużo lepiej, mimo to kiedy jest zimny to trzeba go kilka razy kopnąć. Później już jak nowy.

Dzięki za rady, z zaworami jeszcze poczekam bo całkiem nie dawno regulowałem.

Mam jeszcze parę rzeczy do zrobienia w nim więc jak coś się poprawi to napiszę.
Awatar użytkownika
Andrew
Forumowicz
 
Posty: 69
Rejestracja: 11 maja 2012, 18:41
Lokalizacja: okolice W?odawy
Motocykl: K125\Revere
Tel. kom.: 602351335
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 6488135

Re: K125 Problemy z odpaleniem

Postautor: mike_russ dodano: 15 maja 2019, 22:15

przy okazji jakichś robót, zwróć uwagę na elektrykę wysokiego napięcia (cewka, przewód, fajka). Mimo lokalizacji pod bakiem lubi zamoknąć, a schnie powoli i sobie wtedy z iskrami "figluje". Mi kiedyś Lisek zimny zdychał, a okazało się że przez przebitą fajkę...
Awatar użytkownika
mike_russ
Sympatyk
 
Posty: 2103
Rejestracja: 12 sie 2009, 22:25
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: Zipp Raven "Dzikus"
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 13140250
Wiek: 36

Poprzednia

Wróć do Romet

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość