Witajcie, troszkę mi się zeszło, z tymi fotkami, gdyż jakoś nie miałem siły się podnieść z wyrka by zabrać się za ponowne otwarcie pokrywy sprzęgła, aczkolwiek wreszcie je zrobiłem, więc uwaga, post będzie długi:P.
Otoż, na początku wygląda to tak:
http://picasaweb.google.com/lukz.waw/DwaKoKa#5560001992822021346potem po zdjęciu pokrywy sprzęgła wyglądało tak:
http://picasaweb.google.com/lukz.waw/DwaKoKa#5560002065260806786teraz nie wiem co mam zrobić, gdyż na tym zdjęciu
http://picasaweb.google.com/lukz.waw/DwaKoKa#5560002260792981602widoczny jest tek jakby "gwoździk" wystający z kosza sprzęgłowego, z tym że jednak, lata on "sobie a muzom", wcale nie siedzi jakoś sztywno jak reszta części.
Po drugie na tym zdjęciu
http://picasaweb.google.com/lukz.waw/DwaKoKa#5560002620860071554 widać dwie wajchy które zmieniają mi biegi, jak pociągnąlem w dół tę mniejszą, to wskoczył mi na luz, ok, no to założyłem z powrotem obudowę i chciałem sprubować szczęścia i zmienić biegi bez uruchamiania - gówno, jak wszedł na 1 tak ponownie został na 1
.
ponownie zdjąłem obudowę, i ponownie wrzuciłem luz, tylko teraz to już tak zostawiłem, gdyż aku już mi padł jak prubowałe za pierwszym razem także i z włączonym silnikiem zmienić biegi (ale aku mam do dupy, nawet mi nie uruchomił silnika
).
Teraz proszę powiedzcie, od czego mam zacząć rozbiórkę i diagnozę? Jak zdjąłem pokrywkę od filtra oleju zapewne (na zdjęciu drugim mniejsze kółko po prawej) to zobaczyłem coś dziwnego i nie wiem teraz jak to draństwo też zdjąć by móc zdjąć sprzęgło, gdyż bez tego to chyba nie pójdzie.
Poradźcie, co robić?