Witam i odpowiadam na pytania:
"Jednak najpierw byli byśmy radzi dowiedzieć się, jak firma KEEWAY, ustami (palcami) swojego przedstawiciela ustosunkuje się do kwestii przez nas tutaj już postawionych.
-Jak wygląda sprawa z zaopatrzeniem w części?
-Dlaczego niektóre części są zupełnie inne i nie pasują, jak na przykład mój włącznik świateł "stop"?
-Jakieś adresy lub inne namiary na autoryzowane serwisy (nie dealerów) w Polsce. Najlepiej aktualne.
No i czy będzie w ofercie jakiś sprzęt powyżej 250cc?"Faktycznie w minionym sezonie motocykle keeway'a były traktowane po macoszemu a to głównie dlatego ponieważ miały one problemy ze spełnieniem normy euro związanej z czystością spalin i nie pojawiły się w ofercie. Miał się pojawić Cruiser z wtryskiem SPI ale temat umarł. Mam nadzieję że tylko tymczasowo. Oferta na nowy sezon póki co jest obwiana tajemnicą i nie mogę uchylić choć rąbka tajemnicy. Bądźmy dobrej myśli bo chińczycy mają kilka ciekawych propozycji które powstają głównie w fabryce Benelli przy dużym udziale Włochów.
Części - podstawowe elementy są dostępne ale niestety nie jest ich dużo więc musimy się wspomagać magazynem centralnym na europę na Węgrzech. Mimo że nasze "harleye" są kopiami motocykli japońskich to nie są one w 100% wierne, należy o tym pamiętać.
Na obecną chwilę serwis = dealer, jednak jeśli forumowicze potrzebują jakiś części lub porad serwisowych to ponownie zapraszam do pisania na maila:
serwis@keeway.pl z dopiskiem "K Ch M" będzie możliwy jakiś rabacik.
Pozdrawiam
Serwis Keeway