Ja bym się osobiście jeszcze pokusił o sprawdzenie luzów zaworowych.
Jak silnik zimny to pali i jest suuuper ale jak się rozgrzeje to traci ciśnienie bo zawory się nie domykają.
Brat tak miał w swoim.
Sprawdziliśmy: iskrę (czy jest), wymieniliśmy filtr paliwa, wyczyściliśmy filtr powietrza,wymiana świecy, wyjęty i wyczyszczony gaźnik oraz wyregulowany, wyczyszczony filtr w kraniku, przewody paliwowe przedmuchane, zbiornik wypłukaliśmy ale nadal było to samo. Więc ponowne rozebranie motocykla i regulacja zaworów (niby miały luz dobry ale szczelinomierz wchodził w miarę bez oporu zbytniego, podkręciliśmy i wchodził ale ze znacznym oporem) i problem się skończył
teraz odpala czy zimny czy ciepły zarówno ze startera nożnego jak i z guzika
Tylko przy tym pamiętać aby ustawić wałek ze znacznikiem aby cylinder był we właściwym położeniu bo tak to któryś z zaworów będzie uchylony.
Jak coś to w serwisówce możesz je sprawdzić a jak nie znajdziesz to przecież masz Vke to powinny być chyba takie jak w Cruiserze.