Sprawa świateł awaryjnych podczas hamowania zakończona. Otóż w przerywaczu kierunkowskazów jest 6 pinów. Model przerywacza LF HX0601
https://drive.google.com/open?id=0Bxkbarj9tnVbSXZHUEpQbmluMHchttps://drive.google.com/open?id=0Bxkbarj9tnVbQnBWTGNuZXpKXzgJeden z przewodów jest dodatkowo powiązany ze światłem stopu. Sprawdzenie tego jest bardzo proste. Na mierniku sprawdziłem gdzie jest +. Następnie podłączyłem przewód do tego plusa i po kolei sprawdzałem w którym gnieździe po podłączeniu zapali się stop.
Odłączyłem go od kostki przerywacza, zaizolowałem. Problem rozwiązany

Lifan ma dodatkowe wejście w przerywaczu do światła hamulca, co skutkuje włączeniem świateł awaryjnych podczas hamowania, w Chinach może i to zgodne z przepisami, w PL jednak nie.
Poniżej zdjęcie który przewód odłączyć
https://drive.google.com/open?id=0Bxkbarj9tnVbcE5Qci1UYVNhRTQ