jawos pisze:1. Jakie masz świece?
No właśnie jakieś dziwnie małe. mniejsze od samochodowych i klucz doświec mi ich nie łapie. Na porcelance są jakieś litery jasno zielone. kompletnie nie wiem co to za świece.
jawos pisze:1. Jakie masz świece?
jawos pisze:
Lefthandy nie załamuj mnie![]()
Co szukaliście? Dyszę biegu jałowego?
Wypadła z gaźnika czy co?
A co znaleźliście? Śrubę od pływaka?
jawos pisze:Jeżeli chodzi Ci na jednym cylindrze, to przyczyn nie masz co szukać w gaźniku.
Masz jeden gaźnik, który wytwarza taką samą mieszankę dla obu garów.
Przyczyna ewidentnie leży w braku iskry.
Łatwo można to sprawdzić zamieniając świece.
Brak iskry może być spowodowany:
- padniętą świecą
- uszkodzoną fajką (przebicia)
- niedokręceniem fajki na przewodzie
- uszkodzoną cewką
Kup takie świece, jak Ci napisałem, załóż filtr paliwa.
Jeżeli nie pomoże, to dopiero czyszczenie gaźnika.
Ta mosiężna śruba reguluje prędkość obrotową silnika.
Śrubka, którą wykręciłeś, to śruba spustowa paliwa z komory pływakowej.
Śruba regulacji składu mieszanki jest po prawej stronie, pod pompą paliwa i jest zaślepiona gumowym korkiem średnicy ok. 6mm
jawos pisze:
Jeżeli chodzi Ci na jednym cylindrze, to przyczyn nie masz co szukać w gaźniku.
Masz jeden gaźnik, który wytwarza taką samą mieszankę dla obu garów.
Przyczyna ewidentnie leży w braku iskry.
Łatwo można to sprawdzić zamieniając świece.
Brak iskry może być spowodowany:
- padniętą świecą
- uszkodzoną fajką (przebicia)
- niedokręceniem fajki na przewodzie
- uszkodzoną cewką
Kup takie świece, jak Ci napisałem, załóż filtr paliwa.
Jeżeli nie pomoże, to dopiero czyszczenie gaźnika.
Ta mosiężna śruba reguluje prędkość obrotową silnika.
Śrubka, którą wykręciłeś, to śruba spustowa paliwa z komory pływakowej.
Śruba regulacji składu mieszanki jest po prawej stronie, pod pompą paliwa i jest zaślepiona gumowym korkiem średnicy ok. 6mm
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości