Rude Bettie zaczęła mi brzydko kasłać

Rude Bettie zaczęła mi brzydko kasłać

Postautor: LEFTHANDY dodano: 03 cze 2008, 15:09

jawos pisze:1. Jakie masz świece?

No właśnie jakieś dziwnie małe. mniejsze od samochodowych i klucz doświec mi ich nie łapie. Na porcelance są jakieś litery jasno zielone. kompletnie nie wiem co to za świece.
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Rude Bettie zaczęła mi brzydko kasłać

Postautor: LEFTHANDY dodano: 03 cze 2008, 16:11

Dzięki Jawos, choć nie za bardzo wiem o czym mówisz i czy przypadkiem mnie nie obrażasz to dzisiaj w serwisie zapodam tekst i świecach.

Właśnie z kumplami z pracy, ktorzy też jeżdżą na motorkach zeszliśmy do mojego sprzęta. Szukaliśmy dyszy biegu jałowego ale znaleźliśmy tylko taką śróbę od pływaka.
Okazało się, że zgarnąłem po prostu syf poprodukcyjny z baku, bo rano jechałem na rezerwie. No nic na ssaniu się przemęczę i od razu jadę do warsztatu. Po prostu dławi mi się silnik jakby nie dostawał paliwa. No niestety: nowy motorek. :czapa:
Przynajmniej wiem na czym stoję. Ufffffffffffffffffffffffff :rad:
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Rude Bettie zaczęła mi brzydko kasłać

Postautor: daro dodano: 03 cze 2008, 16:22

Ja za to jeżdżę codziennie głównie do roboty.Od soboty zrobiłem już trzysta-kilkadziesiąt kaemów.I dzisiaj zrobię 70 kolejnych(ach te nocne wojaże po puściutkim mieście).I jak na razie przez te ponad 2300 km.nawet nie pomyślałem,że mógłby mnie zawiezc gdzieś na trasie.Chodzi jak wysokiej klasy zegareczek.Mam zamiar natłuc w tym sezonie ile wlezie.
Awatar użytkownika
daro
Forumowicz
 
Posty: 472
Rejestracja: 27 kwie 2008, 23:45
Lokalizacja: Izabelin k/Wawy
Motocykl: prawie Yamaha Virago 250:)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

Rude Bettie zaczęła mi brzydko kasłać

Postautor: Shipp dodano: 03 cze 2008, 17:33

Lefthandy, kurczę zdolniacha jesteś! :pliz: Motocykla sam naprawisz i jeszcze Ci części na odkurzacz zostanie! :rotfl:
Shipp
Forumowicz
 
Posty: 1345
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:42
Motocykl: .

Rude Bettie zaczęła mi brzydko kasłać

Postautor: LEFTHANDY dodano: 04 cze 2008, 00:09

No, kurcze. Jakoś wróciłem do domu. Byłem u swojego dila ale najwcześniej to mnie przyjmie 9-tego. Do tego czasu jestem uziemiony. Nici z weekendowego wypadziku.

Dzięki Jawos: :kawa:
1. świece irydowe z jakimiś dziwnymi literkami :mrgreen:
2. założyć filtr paliwa, a jak jest to go oczyścić
3. Do tego czyszczenie i płukanie baku, dysz, albo lepiej: całego gaźnika.
Aha: przy okazji oczywiście łańcuch niech naciągną bo mi już trze o osłonę i trochę szarpie przy ruszaniu i śróby niech sprawdzą.

Jak przyjdę po odbiór to ma chodzić na jedyneczce bez gazu w "tempie marszu". Jak prawdziwy Chopek. :cwaniak:

Co jeszcze można by dorzucić ??
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Rude Bettie zaczęła mi brzydko kasłać

Postautor: LEFTHANDY dodano: 04 cze 2008, 00:17

jawos pisze:
Lefthandy nie załamuj mnie :mur:
Co szukaliście? Dyszę biegu jałowego?
Wypadła z gaźnika czy co?
A co znaleźliście? Śrubę od pływaka?


Z lewej strony jest taka duża mosiężna chyba z wcięciem krzyżakowym do podkręcania obrotów. A tuż obok niej z prawej wystaje taka mniejsza z płaskim wcięciem. Wygląda jakby to było do regulowania jakiejś dyszy (innej nie znaleźliśmy). Ale jak ją odkręciliśmy to końcówka była taka szpiczasta no i trysnęło paliwo (kurcze, nie wiedziałem, że w tej komorze pływakowej mieści się tyle paliwa. Trysnęło chyba z ćwierć litra).
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Rude Bettie zaczęła mi brzydko kasłać

Postautor: Luca dodano: 04 cze 2008, 08:57

jawos pisze:Jeżeli chodzi Ci na jednym cylindrze, to przyczyn nie masz co szukać w gaźniku.
Masz jeden gaźnik, który wytwarza taką samą mieszankę dla obu garów.
Przyczyna ewidentnie leży w braku iskry.
Łatwo można to sprawdzić zamieniając świece.
Brak iskry może być spowodowany:
- padniętą świecą
- uszkodzoną fajką (przebicia)
- niedokręceniem fajki na przewodzie
- uszkodzoną cewką

Kup takie świece, jak Ci napisałem, załóż filtr paliwa.
Jeżeli nie pomoże, to dopiero czyszczenie gaźnika.

Ta mosiężna śruba reguluje prędkość obrotową silnika.
Śrubka, którą wykręciłeś, to śruba spustowa paliwa z komory pływakowej.
Śruba regulacji składu mieszanki jest po prawej stronie, pod pompą paliwa i jest zaślepiona gumowym korkiem średnicy ok. 6mm

Eeee Jawos to ty oblatany jesteś w temacie :piwo:
Rośnie nam tu niezły fachowiec od chińczyków :D
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Rude Bettie zaczęła mi brzydko kasłać

Postautor: LEFTHANDY dodano: 04 cze 2008, 11:07

jawos pisze:
Jeżeli chodzi Ci na jednym cylindrze, to przyczyn nie masz co szukać w gaźniku.
Masz jeden gaźnik, który wytwarza taką samą mieszankę dla obu garów.
Przyczyna ewidentnie leży w braku iskry.
Łatwo można to sprawdzić zamieniając świece.
Brak iskry może być spowodowany:
- padniętą świecą
- uszkodzoną fajką (przebicia)
- niedokręceniem fajki na przewodzie
- uszkodzoną cewką

Kup takie świece, jak Ci napisałem, załóż filtr paliwa.
Jeżeli nie pomoże, to dopiero czyszczenie gaźnika.

Ta mosiężna śruba reguluje prędkość obrotową silnika.
Śrubka, którą wykręciłeś, to śruba spustowa paliwa z komory pływakowej.
Śruba regulacji składu mieszanki jest po prawej stronie, pod pompą paliwa i jest zaślepiona gumowym korkiem średnicy ok. 6mm


To znaczy że w Supershadowkach nie ma filtru paliwa?
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Rude Bettie zaczęła mi brzydko kasłać

Postautor: LEFTHANDY dodano: 05 cze 2008, 10:41

Jawos: jeszcze małe pytanko.
Supershadow ma taką denerwującą cechę, że jak nie jest na luzie to ma odcięte napięcie i nie da rady go odpalić nawet na sprzęgle. Zresztą pamiętasz chyba jakiś czas temu jakiej histerii narobiłem, że niby mi zasilanie padło...
I teraz mam pytanko: czy jest może jakiś sposób by to obejść. To znaczy, żeby np. na sprzęgle dało radę odpalić motorek. :eureka:
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Rude Bettie zaczęła mi brzydko kasłać

Postautor: Shipp dodano: 05 cze 2008, 10:43

A po co Ci to? :cwaniak:
Shipp
Forumowicz
 
Posty: 1345
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:42
Motocykl: .

PoprzedniaNastępna

Wróć do Lifan LF-250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości

cron