lifan LF-250B SKYGO SG-250B

lifan LF-250B SKYGO SG-250B

Postautor: Shipp dodano: 03 paź 2008, 20:32

Coś mi tutaj nie pasuje... koleś podaje przebieg w kilometrach, prędkości w milach... Z jakiego kraju pochodzi, że tak miesza systemy metryczne? Jeśli prędkościomierz ma w milach, to i licznik przebiegu powinien byc też w milach i odwrotnie. Może miec też dubel /licznik prędkości z podwójną skalą na różne systemy/, ale wówczas też powiniem posługiwac się jednym systemem metrycznym.
Shipp
Forumowicz
 
Posty: 1345
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:42
Motocykl: .

lifan LF-250B SKYGO SG-250B

Postautor: LEFTHANDY dodano: 03 paź 2008, 21:08

Motorek wygląda na prawdę przyzwoicie.
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

lifan LF-250B SKYGO SG-250B

Postautor: LEFTHANDY dodano: 03 paź 2008, 21:11

Shipp pisze:Coś mi tutaj nie pasuje... koleś podaje przebieg w kilometrach, prędkości w milach... Z jakiego kraju pochodzi, że tak miesza systemy metryczne? Jeśli prędkościomierz ma w milach, to i licznik przebiegu powinien byc też w milach i odwrotnie. Może miec też dubel /licznik prędkości z podwójną skalą na różne systemy/, ale wówczas też powiniem posługiwac się jednym systemem metrycznym.


Chyba z Texasu. Ale nie jestem pewien. Napewno z USA. Natomiast to nie jest nic dziwnego bo tam kolesie często podają w dwóch miarach przebieg czy prędkość bo na forum są osoby z różnych krajów. Najlepiej przeliczają te wartości Angole.

Obejrzałem sobie TRIUMPHy na tym E-bayu i szlak mnie trafił. Niektóre z silnikiem 900cc z przed dwóch lat można wyrwać poniżej dwóch dych, kurcze. Rekord był Triumph z silnikiem chyba 750cc z lat dziewięćdziesiątych za ok. 5 i pół tysiąca.
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

lifan LF-250B SKYGO SG-250B

Postautor: roberto dodano: 04 paź 2008, 10:31

Shipp pisze:Coś mi tutaj nie pasuje... koleś podaje przebieg w kilometrach, prędkości w milach... Z jakiego kraju pochodzi, że tak miesza systemy metryczne? Jeśli prędkościomierz ma w milach, to i licznik przebiegu powinien byc też w milach i odwrotnie. Może miec też dubel /licznik prędkości z podwójną skalą na różne systemy/, ale wówczas też powiniem posługiwac się jednym systemem metrycznym.


jesli chodzi o jednostki miar to w anglii czy tez w ameryce jest to troche zawile. ale tak czy inaczej predkosc jest mierzona w milach. wszelkie znaki drogowe okreslaja odleglosci w milach. oraz wskazniki predkosci w milach i km. ze wzgledu na to ze taka jest jednostka miar okresla sie w milach, lecz z licznikami przebytych kilometrow to juz jest roznie. ja mam juz drugi motor kupiony w anglii i licznik jest w kilometrach wiec latwiej jest komus podac informacje w km. mozliwe ze motory z wyzszej polki maja juz wszystko w milach. w odroznieniu do motocykli samochody sa juz bardziej przygotowane do warunkow angielskich i maja liczniki w milach... w przyblizeniu 1.6km=1mila.
roberto
 

lifan LF-250B SKYGO SG-250B

Postautor: roberto dodano: 04 paź 2008, 10:40

LEFTHANDY pisze:Według mnie trochę za wcześnie zlałeś ten olej. Trzeba było poczekać z tym do 500km, a potem zlać olej i wymienić filtr.
One są na "dzień dobry" zalane jakimś dziadowskim chińskim minerałem, na którym dobrze jest go dotrzeć na początku. Potem można wymienić na jakiś syntetyk. Czy półsyntetyk.


No nie wiem od przybytku glowa nie boli. tak sie sklada ze po 300 km wymienilem go drugi raz. w chomiku zaniescilem zdjecie filtra oleju. uwazam ze warto bylo wymienic...filtr takze. dokupilem jeszcze srube spustowa z wkladna magnetyczna aby przyciagala opilki...
roberto
 

lifan LF-250B SKYGO SG-250B

Postautor: roberto dodano: 04 paź 2008, 12:42

scOti pisze:ok widziałem te LF250-B po około tysiąc funtów na ebayu - ktoś mówił o 800? zdrożało?


nie zdrozalo. jak chcesz to mozesz kupic za tysac. ja kontaktowalem sie poza licytacja i kupilem za 800 wiec jest dostepny w tej cenie. jak bedziesz chcial kupic daj znac i pomoge Ci.
roberto
 

lifan LF-250B SKYGO SG-250B

Postautor: scOti dodano: 04 paź 2008, 22:25

ok dz.

obecnie jestem zadowolony z r250
scOti
 

lifan LF-250B SKYGO SG-250B

Postautor: LEFTHANDY dodano: 27 sty 2009, 19:28

Roberto: jak jest z połączeniem rury wydechowej z tylnym cylindrem? Czy to atrapa czy autentycznie już jest odprowadzona?
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

lifan LF-250B SKYGO SG-250B

Postautor: roberto dodano: 30 sty 2009, 12:47

rura chromowana to atrapa. a wlasciwa jest dosc porzadnie skamuflowana. Musze jeszcze ze smutkiem dodac iz jakosc stali z jakiej jest wykonany wola o pomste do nieba. Nakrecilem 4 tys km i sprzet w sumie nowy ale rura wydechowa wyglada jak po dwoch latach urzytkowania. ta czesc pomalowana farba o farbie juz nie pamieta a rdza pochlania ja w zastraszajacym tepie. na chromie powyskakiwaly kropki rdzy ktore troche dalo sie usunac pasta do chromow. przymierzam sie do demontazu wydechu i troche odnowienia tej czesci malowanej ale cos czyje ze lekko nie bedzie...
roberto
 

lifan LF-250B SKYGO SG-250B

Postautor: LEFTHANDY dodano: 31 sty 2009, 20:41

Mówisz o tej poprowadzonej pod spodem?
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

PoprzedniaNastępna

Wróć do Lifan LF-250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości

cron