Kivi 250 v2

Re: Kivi 250 v2

Postautor: lukaszekm1 dodano: 12 kwie 2017, 19:52

Tak alarm jest obecny ale wogóle go nie używam....jak go włączę to moto przy próbie poruszenia zaczyna wyć jak głupi. Nawet nie wiem czy odcina zapłon bo nie próbowałem nigdy... To co dalej działać? ....wymiana czujnika położenia wału? Szukałem w instrukcji ale nie znalazłem jak go zmierzyć :(
Awatar użytkownika
lukaszekm1
Forumowicz
 
Posty: 39
Rejestracja: 01 lis 2016, 11:24
Motocykl: Supershadow
Płeć: mężczyzna

Re: Kivi 250 v2

Postautor: beniamin82 dodano: 12 kwie 2017, 19:57

Najpierw zdemontuj alarm bo u mnie on siał jak mu się chciało. Tylko że nie wiem jak go i obejść bo oddałem moto do serwisu i chłopaki ogarneli (nie miałem czasu sam dybać)
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6736
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Kivi 250 v2

Postautor: lukaszekm1 dodano: 12 kwie 2017, 20:00

Pytanie tylko jak go właśnie obejść... jeżeli ktoś wie i się podzieli wiedza, to będe wdzieczny. Nie mam pewnego warsztatu w okolicy gdzie mógłbym go odstawić...albo jeszcze takiego nie poznałem...
Aha ustaliłem że na kostce modułu... zasilanie na module jest obecne po przekreceniu kluczyka.... to nie wskazuje na alarm ale kto wie.....


OK . Po dłuższym szukaniu znalazłem:

3.4 Pickup coil
Caution
The pickup coil inspection can be performed while mounted on the vehicle.
Inspection
Remove the left side cover.
Unplug the connector between the magneto and
main wire harness.
Measure the resistance between the Blue/White
he ground wire.
Standard: 100-300  (20℃)
Replace the stator if the measurement is out of specification.


3.4 Cewka odbiorcza
Uwaga
Inspekcję cewki może być wykonana podczas zamontowania w pojeździe.
Kontrola
Zdejmij lewą pokrywę boczną.
Odłączyć złącze pomiędzy magneto i
główną wiązka przewodów.
Zmierz opór pomiędzy niebiesko_białym
przewodem i masa.
Standard: 100-300 (20 ℃)
Wymień stojan, jeśli pomiar nie jest zgodny ze specyfikacją.
Tylko nie jestem pewny czy dobrze to przetłumaczyłem i zrozumiałem.
Awatar użytkownika
lukaszekm1
Forumowicz
 
Posty: 39
Rejestracja: 01 lis 2016, 11:24
Motocykl: Supershadow
Płeć: mężczyzna

Re: Kivi 250 v2

Postautor: kurkurior dodano: 13 kwie 2017, 09:44

W moim voyadżerku za brak iskry uczyniłem odpowiedzialną niesprawną stacyjkę. Wszystko było poza iskrą. Smelałem przy module, cewkach, regulatorze, a iskra raz była, raz ciemna mogiła. Potrafiła mi zginąć w czasie jazdy. Pewnego razu, po przejażdżce próbnej (na której, tez przez pewien czas nie miałem iskry) gdy chciałem odciąć zapłon kluczykiem, przekręciłem kluczyk w "nie tę stronę" ( to była w zasadzie próba przekręcenia kluczyka) i motor mi zdechł. Rozebrałem stacyjkę wysypałem z niej jakieś malutkie kawałki plastyku (nie wiem gdzie się sypnęła), przeczyściłem "ścieżki zapłonu" i problem zginął. Jednak nawet teraz w czasie "prób i badań" aby przystosować stacyjkę yamaszki virago do wiązki mojego motonga, w czasie kiedy "badanie porównawcze" robię na oryginalnej stacyjce vojadżerka i smelam przy przewodach na odpalonym silniku, ten potrafi mi zamilknąć.
kurkurior
Forumowicz
 
Posty: 99
Rejestracja: 18 sty 2014, 22:03
Lokalizacja: Marynino k.Serocka
Motocykl: kawa zrx 1100, keengway v 250
Tel. kom.: 782507905
Płeć: mężczyzna

Re: Kivi 250 v2

Postautor: lukaszekm1 dodano: 13 kwie 2017, 11:57

kurkurior pisze:W moim voyadżerku za brak iskry uczyniłem odpowiedzialną niesprawną stacyjkę. Wszystko było poza iskrą. Smelałem przy module, cewkach, regulatorze, a iskra raz była, raz ciemna mogiła. Potrafiła mi zginąć w czasie jazdy. Pewnego razu, po przejażdżce próbnej (na której, tez przez pewien czas nie miałem iskry) gdy chciałem odciąć zapłon kluczykiem, przekręciłem kluczyk w "nie tę stronę" ( to była w zasadzie próba przekręcenia kluczyka) i motor mi zdechł. Rozebrałem stacyjkę wysypałem z niej jakieś malutkie kawałki plastyku (nie wiem gdzie się sypnęła), przeczyściłem "ścieżki zapłonu" i problem zginął. Jednak nawet teraz w czasie "prób i badań" aby przystosować stacyjkę yamaszki virago do wiązki mojego motonga, w czasie kiedy "badanie porównawcze" robię na oryginalnej stacyjce vojadżerka i smelam przy przewodach na odpalonym silniku, ten potrafi mi zamilknąć.



U mnie iskry nie ma i to jest ten problem że w ogóle nie wraca... cóż alarm muszę rozbebeszyć spróbować połączyć to co odcina no i ten czujnik ...wartość nie zgadza się z tym co pisze w servisówce....
Awatar użytkownika
lukaszekm1
Forumowicz
 
Posty: 39
Rejestracja: 01 lis 2016, 11:24
Motocykl: Supershadow
Płeć: mężczyzna

Re: Kivi 250 v2

Postautor: paweljunkers dodano: 13 kwie 2017, 12:16

Żeby się nie męczyć a zlokalizowalo się kable zapłonu, to warto poprowadzić dodatkowy przewód akumulator biegun +,zapłon- warto zastosować bezpiecznik .Na kablu umieścić włącznik i w razie zaniku iskry załączyć wtedy wykluczymy lub poprzemy usterkę, a jak utniemy orginalny przewód to zyskamy włącznik antykradzieżowy :P Może to i rzeźba ale czasem skuteczna.To post raczej do kurkurior.
Awatar użytkownika
paweljunkers
Forumowicz
 
Posty: 844
Rejestracja: 01 cze 2015, 22:57
Lokalizacja: kutno
Motocykl: Honda vt 600
Tel. kom.: 733162500
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Re: Kivi 250 v2

Postautor: lukaszekm1 dodano: 13 kwie 2017, 12:22

paweljunkers pisze:Żeby się nie męczyć a zlokalizowalo się kable zapłonu, to warto poprowadzić dodatkowy przewód akumulator biegun +,zapłon- warto zastosować bezpiecznik .Na kablu umieścić włącznik i w razie zaniku iskry załączyć wtedy wykluczymy lub poprzemy usterkę, a jak utniemy orginalny przewód to zyskamy włącznik antykradzieżowy :P Może to i rzeźba ale czasem skuteczna.To post raczej do kurkurior.


Wezmę to pod uwagę i pokombinuje gdy wróci moduł. Zamówiłem stator już z k125 i zobaczymy. Jak nie alarm to musi być ten czujnik. Nienawidzę elektroniki :mur:
Awatar użytkownika
lukaszekm1
Forumowicz
 
Posty: 39
Rejestracja: 01 lis 2016, 11:24
Motocykl: Supershadow
Płeć: mężczyzna

Re: Kivi 250 v2

Postautor: paweljunkers dodano: 13 kwie 2017, 12:43

Nigdy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nie lutuj kabli lutowanicą transformatorową,w przypadku przepalenia grotu elektronikę szlak trafi :ojoj:
Awatar użytkownika
paweljunkers
Forumowicz
 
Posty: 844
Rejestracja: 01 cze 2015, 22:57
Lokalizacja: kutno
Motocykl: Honda vt 600
Tel. kom.: 733162500
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Re: Kivi 250 v2

Postautor: lukaszekm1 dodano: 13 kwie 2017, 12:46

paweljunkers pisze:Nigdy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nie lutuj kabli lutowanicą transformatorową,w przypadku przepalenia grotu elektronikę szlak trafi :ojoj:



Kiedyś kupiłem stacje hot air :) Działa do dziś... :D
Awatar użytkownika
lukaszekm1
Forumowicz
 
Posty: 39
Rejestracja: 01 lis 2016, 11:24
Motocykl: Supershadow
Płeć: mężczyzna

Re: Kivi 250 v2

Postautor: beniamin82 dodano: 13 kwie 2017, 13:02

Łukasz, stator musisz zostawić oryginalny, sam czujnik musisz wymienić. Kable powinno udać się przepchnąć przez istniejącą wiozkę, lutować lepiej poza silnikiem
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6736
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

PoprzedniaNastępna

Wróć do Lifan LF-250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości