Luca pisze:dorplas pisze:widziałem ten zawór i zabezpieczenia, głównym winowajcą są właśnie zabezpieczenia zaworu, wyrobiły się na tyle że zawór opadł na dół
Czyli na zabezpieczeniu są wyraźne ślady podtarcia, wytarcia?
Dobrze byłoby dokładnie pooglądać zabezpieczenia zaworów na drugim cylindrze. Jeśli też będą ślady zużycia, to wszystkie zabezpieczenia do wymiany.
Jeśli było dwa takie przypadki, to będzie ich niestety więcej. Wtedy możnaby kupić hurtowo trochę zabezpieczeń od Virago i każdy właściciel V-ki Keeway przy najbliższej okazji sobie wymieni.
Wiesław pisze:Nowy silnik jest pomalutku wmontowywany do czoperka
Michał_66 pisze:Wiesław pisze:Nowy silnik jest pomalutku wmontowywany do czoperka
to znaczy kupiłeś cały silniczekile dałeś
ale powiedz, poco te części jak ludzie całe silniki wymieniają?Deamiens pisze: I ile części zapasowych zostaje...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość