Zipp Roadstar model 2011 podsumowania

Re: Zipp Roadstar model 2011 podsumowania

Postautor: Michał_66 dodano: 07 lip 2013, 18:27

Arcon pisze:Kupuj, za taki oring do yamahy w USA krzyczą ok 4$ za sztukę :)

kupie kupie tylko musze poczekać do jutra bo wysłałem mu zapytanie czy ma cztery bo na Alledrogo ma wystawione tylko dwa a jak już zmieniać to od razu cztery :D
Michał_66
 

Re: Zipp Roadstar model 2011 podsumowania

Postautor: Michał_66 dodano: 06 sie 2013, 14:01

Czas na kolejne podsumowanie na liczniku 26,010 przy stanie licznika 25600 padło łożysko w tylnym kole a w książce serwisowej pisali sprawdzić stan łożysk co 20000 przed wyjazdem do Niemiec sprawdzałem tak na czucie na podnośniku żadnych luzów nie było więc w trasę, a tu w drodze powrotnej pomiędzy Nową Solą a Wolsztynem łożysko odmówiło posłuszeństwa i moto do Poznania jechało na lawecie :))
koszt wymiany dwa łożyska na oś 6202 RS po 9 pln i jedno łożysko na zębatkę 6204 RS albo 6304 RS nie pamiętam w każdym razie 11 pln razem 29 pln i to tyle jeżeli chodzi o awaryjność motorka aha i kończą mi się szczęki hamulcowe już zamówiłem nowe na Modlińskiej, w piątek do odbioru koszt 35 pln tak że muszę powiedzieć że jak do tej pory moto mnie drogo nie kosztuje tak de facto to tylko koszty normalnej eksploatacji więcej grzechów nie pamiętam
Michał_66
 

Re: Zipp Roadstar model 2011 podsumowania

Postautor: daro dodano: 08 sie 2013, 20:07

Z tego co widzę te Zippy to całkiem udane motongi. 26 tys. km i tylko łożysko w tylnym kole. Awaryjność niewiele odbiegająca od tej Japońskiej. A Japończyki w ostatnich latach schodzą na psy. Często nowe maszyny są obliczone na 5 lat.
Awatar użytkownika
daro
Forumowicz
 
Posty: 472
Rejestracja: 27 kwie 2008, 23:45
Lokalizacja: Izabelin k/Wawy
Motocykl: prawie Yamaha Virago 250:)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

Re: Zipp Roadstar model 2011 podsumowania

Postautor: cruenzo dodano: 08 sie 2013, 21:31

bo chińczycy panie mają w doopie wszelkie zmowy producentów i robią tak jak kiedyś się robiło. A ja cały czas z utęskienieniem czekam na lifana LF 650 lub LF 1100 ;-) (wiem, wiem...marzenie ściętej głowy)
Awatar użytkownika
cruenzo
Klubowicz
 
Posty: 2022
Rejestracja: 10 lut 2010, 21:42
Lokalizacja: Warszawa -> Kettering U.K.
Motocykl: Junak w skali 1/24
Tel. kom.: 888691054
Płeć: mężczyzna
Wiek: 47

Re: Zipp Roadstar model 2011 podsumowania

Postautor: Michał_66 dodano: 08 sie 2013, 21:38

Michał marzenia czasami się spełniają :))
Michał_66
 

Re: Zipp Roadstar model 2011 podsumowania

Postautor: cruenzo dodano: 08 sie 2013, 21:52

i hope so... ;-)
Awatar użytkownika
cruenzo
Klubowicz
 
Posty: 2022
Rejestracja: 10 lut 2010, 21:42
Lokalizacja: Warszawa -> Kettering U.K.
Motocykl: Junak w skali 1/24
Tel. kom.: 888691054
Płeć: mężczyzna
Wiek: 47

Re: Zipp Roadstar model 2011 podsumowania

Postautor: Michał_66 dodano: 19 sie 2013, 08:35

Czas na kolejne podsumowanie stan licznika 26600 wymieniłem szczęki hamulcowe bo praktycznie jeździłem już na blachach :) koszt 30pln więc nie drogo
nie polecam serwisu Zippa na Modlińskiej 103A lecą strasznie w kulki zamówione szczęki miały być w przeciągu 3 dni a max do piątku a zamawiałem w poniedziałek 12.08 dotarły dopiero w środę przed długim weekendem i to na ostatnią chwile przed 17-tą jechałem odebrać. Przy wymianie szczęk stwierdziłem że napęd niestety się skończył, to było jego ostatnie naciągnięcie koniec możliwości podciągania może wystarczy na Borne ale dla pewności dziś zamówiłem nowy zestaw napędowy jak zdąży dojść do czwartku to dla pewności jeszcze wymienię przed Bornym Sulinowem, koszt z dostawą 324pln więc jeszcze można przeżyć :)) muszę powiedzieć że jak na chiński napęd to i tak ładnie wytrzymał wiem że nie przebije rekordzistów :) ale 26 i pół tysiaka to dobry wynik mam porównanie np. w CZ 350 napęd wytrzymał mi 18 tysiaków
Michał_66
 

Re: Zipp Roadstar model 2011 podsumowania

Postautor: Michał_66 dodano: 30 sie 2013, 09:11

Kolejne podsumowanie stan licznika 28300 napęd wymieniony założyłem przełożenie 17/45 zębów i łańcuch DID złoty, na nowym napędzie pękł pierwszy tysiaczek :)
przełożenie wydaje się optymalne moto nie traci zbyt dużo na mocy, w górnych zakresach prędkości już tak nie wyje, jednak ma parę setek obrotów mniej jedyny minus tego przełożenia to dolne zakresy prędkości moto już nie chce iść na 5-tym biegu przy prędkości 50km/h teraz to musi być około 55-60km/h
Michał_66
 

Re: Zipp Roadstar model 2011 podsumowania

Postautor: Sułek dodano: 30 sie 2013, 12:27

Witaj Michał_66! Powiedz mi jakie koła łańcuchowe były fabrycznie założone?No i rozwiąż tajemnicę pojemności zbiornika paliwa w twoim modelu bo na Allegro sprzedawcy podają różne rozbieżne info - raz 9,5 litra a drugi 14 litrów.Jak wiesz zamierzam się właśnie na ten model i na razie prześwietlam go pod względem technicznym bo 100% decyzja jeszcze nie zapadła.Najlepiej pasowałby mi R soft chopper ale z silnikiem 250 a niestety są tylko 125.Nitro i dyvisjony to nie moje klimaty no i pozycja za sterem z podkurczonymi korbowodami i wisisz na rękach bardzo jest męcząca :) Zippek jak na razie jest więc faworytem!
Sułek
Forumowicz
 
Posty: 189
Rejestracja: 19 sie 2013, 14:38
Lokalizacja: Świnoujście
Motocykl: Zip Roadstar 250, Versys X-300
Tel. kom.: 792852999
Płeć: mężczyzna
Wiek: 64

Re: Zipp Roadstar model 2011 podsumowania

Postautor: beniamin82 dodano: 30 sie 2013, 12:56

Sułek pisze:Najlepiej pasowałby mi R soft chopper ale z silnikiem 250


A gdzie widzisz problem?
Skoro można kupić R-150 bez silnika i wpakować do niego nie tracąc gwarancji.
http://www.klub-chinskich-motocykli.pl/forum/viewtopic.php?f=8&t=3508 :czytaj:

To dlaczego nie można by kupić Softa i silnika z Divisiona 249 i dać to zmontować w serwisie.

Może nawet być to łatwiejsze rozwiązanie niż montaż tego silnika do R-150,
kolega z forum Rometa 125 wkładał w ramę k-125 silnik 250 diabolini i mocowania pasowały zdaje się.

A zdaje mi się że silniki 125 w sofcie i w z/k 125 mają takie same (podobne) mocowania.
Choć mogę się mylić bo rozrusznik jest w innym miejscu...trzeba by pomierzyć oba silniki.

Więc, dla chcącego nic trudnego.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6736
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

PoprzedniaNastępna

Wróć do Lifan LF-250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość