Filtr oleju.

Filtr oleju.

Postautor: Greedo dodano: 06 cze 2008, 21:06

Możesz kupić byle z zębatkami i oringowy wzmocniony. Bo teraz masz rowerowy nie wzmocniony ;)
Awatar użytkownika
Greedo
Forumowicz
 
Posty: 80
Rejestracja: 31 maja 2008, 20:09
Lokalizacja: Stolica
Motocykl: Japoński x4 i chiński czoper:)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 39

Filtr oleju.

Postautor: Luca dodano: 09 cze 2008, 11:01

Greedo pisze:Możesz kupić byle z zębatkami i oringowy wzmocniony. Bo teraz masz rowerowy nie wzmocniony ;)

Bzdury Pan plecie jak prawie zawsze.
Wzmocniony łańcuch do pojemności 250 i mocy 18KM po jakiego? Wzmocniony łańcuch 520 jest do maszyn o pojemności 600cc i mocy sporo pow 50KM.
Najdroższy łańcuch i nowe zębatki, chcesz Pan gościa na kase naciągnąć, czy co?
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Filtr oleju.

Postautor: Luca dodano: 09 cze 2008, 12:31

tls pisze:a ktos mi mowil ze po 3kkm zebatki powinny byc jeszcze ok , i zeby kupic sam lancuch...

No przecież ja ci o tym pisałem.
Tylko szkoda kupować nowy oringowy łańcuch do zębatek, które mają się dobrze ale 3tyś km już przejechały.
Wystarczy jak kupisz zwykły łańcuch dobrej marki i spokojnie wystarczy do tych zębatek. Jak zjeździsz taki komplet to wtedy inwestujesz w nowe zębatki i łańcuch DID X ringowy i nie musi być wcale ten najdroższy wzmacniany bo nie ma takiej potrzeby.
Shipp musiał wymieniać łańcuch na trasie po 8tyś i zębatki do dnia dzisiejszego śmigają z nowym japońskim łańcuchem. Mimo, że chińskie zębatki są wyjątkowo dobrej jakości to na pewno nie przeżyją tego japońskiego łańcucha.
No ale to są twoje pieniądze i zrób tak jak uważasz, jak kupisz wszystko nowe z najwyższej półki to też przecież źle nie zrobisz a o napędzie zapomnisz na długi czas.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Filtr oleju.

Postautor: Greedo dodano: 10 cze 2008, 10:15

Luca pisze:
Greedo pisze:Możesz kupić byle z zębatkami i oringowy wzmocniony. Bo teraz masz rowerowy nie wzmocniony ;)

Bzdury Pan plecie jak prawie zawsze.
Wzmocniony łańcuch do pojemności 250 i mocy 18KM po jakiego? Wzmocniony łańcuch 520 jest do maszyn o pojemności 600cc i mocy sporo pow 50KM.
Najdroższy łańcuch i nowe zębatki, chcesz Pan gościa na kase naciągnąć, czy co?


Ale pieprzysz. Wszystkie markowe są teraz wzmocnione, tylko w chińczykach stosują bezoringowe rowerowe. Tak, chce Pana tls naciągnąć na kasę, bo mam udziały w DIDzie :D:D:D zastanów się co Ty piszesz. Ja mam 530 w GSie Xringowy i jakoś nie pamiętam żeby miał powyżej 600 i 50 KM. Dla Ciebie te wartości to kosmos, a ja wolę wydać kasę raz i mieć na długi czas spokój z napędem. No ale tu po raz kolejny wychodzi Twój brak skali porównawczej z normalnymi motocyklami :) Wyściub czasem nosa z jinlunlandii i poczytaj sobie mechanikę ogólną, w szczególności moje posty to może zobaczysz czy mam pojęcie czy nie.
tls, oczywiście posłuchaj Pana Luci, jeśli chcesz załatwić sobie nowy łańcuch starymi zębatkami ew. pragniesz mieć go odciśniętego na plecach kiedy się już zerwie.
Awatar użytkownika
Greedo
Forumowicz
 
Posty: 80
Rejestracja: 31 maja 2008, 20:09
Lokalizacja: Stolica
Motocykl: Japoński x4 i chiński czoper:)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 39

Filtr oleju.

Postautor: Luca dodano: 10 cze 2008, 12:36

Greedo pisze:Ale pieprzysz. Wszystkie markowe są teraz wzmocnione, tylko w chińczykach stosują bezoringowe rowerowe.

A nie zastanowiło Szanownego Pana dlaczego przy niektórych łańcuchach pisze ,,standard" a przy innych ,,wzmocniony"?
Jak już jesteśmy przy jednych z najlepszych firm produkujących łańcuchy, czyli D.I.D to proszę sobie popatrzeć.
http://sklep.scigacz.pl/did-m-18.html?page=5&sort=2a
Proszę też poczytać trochę na temat łańcuchów, ich rodzajach, budowie i wytrzymałości. Proszę też sobie poczytać do jakich motocykli dedykowane są łańcuchy wzmocnione i w jaki sposób są wzmacniane.
Greedo pisze: No ale tu po raz kolejny wychodzi Twój brak skali porównawczej z normalnymi motocyklami :) Wyściub czasem nosa z jinlunlandii i poczytaj sobie mechanikę ogólną, w szczególności moje posty to może zobaczysz czy mam pojęcie czy nie.
tls, oczywiście posłuchaj Pana Luci, jeśli chcesz załatwić sobie nowy łańcuch starymi zębatkami ew. pragniesz mieć go odciśniętego na plecach kiedy się już zerwie.


No tak, posty Szanownego Pana Greedo są jak wyrocznia zawsze mająca rację we wszystkim z podziałem na motocykle prawdziwe i nieprawdziwe.
Pojęcie to ma Pan takie, że wymienić na nowe i tyle a nie ma Pan pojęcia o procesach zachodzących w układzie napędowym. Proszę nam wyjaśnić jaki jest powód, że nowy markowy łańcuch nie wzmocniony ma się urwać tak aby dał jeszcze po plecach. Proszę nam powiedzieć który element łańcucha się urywa i dlaczego?
Proszę zdradzić sekret ile łańcuchów się Panu urwało, że jest Pan takim ekspertem w tej dziedzinie?
Czekamy tutaj na wyczerpujący wykład z tej dziedziny, pełen fachowych terminów popartych przykładami.
Proszę też wyjaśnić fenomen Shippa, który założył nowy łańcuch na używane zębatki i jeździ aż do dzisiejszego dnia a łańcuch nie dość, że się nie urwał to jeszcze nie chce się nawet wyciągać? Proszę wyjaśnić dlaczego Pańska teoria coś nie działa w tym przypadku.
Proszę też wyjaśnić dlaczego ten chiński rowerowy łańcuch jak to Pan fachowo nazwał przejechał u mnie 16tyś i naciąg jest dopiero poza połową.

P.S.
Ku Pana olśnieniu, to każdy łańcuch może się zerwać, nawet nowy D.I.D. nie ma 100% gwarancji nigdy. Przypadki są opisane na FM.
Przyczyną zerwania łańcucha nie jest zużycie zębatek tak jak to Pan śmie twierdzić, tylko stan samego łańcucha. Po to jest również zakres naciągu łańcucha by mozna było określić stan zużycia czyli gdy sworznie są na tyle starte, że grozni to pęknięciem i rozerwaniem.
Jeśli jeszcze chce Pan podyskutować na temat przekładni zębatych, ciernych itp. to bardzo chętnie wymienę z Panem poglądy na wysokim poziomie intelektualnym z poszanowaniem godności rozmówcy.
P.S."
Jak dalej ciężko Panu to wszystko pojąć to napiszę prościej.
Masz Pan dwa motocykle, w obu naciąg łańcucha doszedł do połowy. W jednym z nich wywalasz pan łańcuch i wstawiasz Pan nowy zostawiając stare zębatki. Jeździsz Pan dalej na obu motocyklach, to który łańcuch da Panu szybciej po plecach?
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Filtr oleju.

Postautor: Luca dodano: 12 cze 2008, 09:29

tls pisze:
tls pisze: [...] gaznik jest moim wiekszym problemem...

ne ma to jak odnosic sie do wlasnej wypowiedzi - ale co tam : )
no w kazdym razie gaznik BYŁ moim problemem : )
a dzieki krytykującemu i krytykowanemu Greedo
( w tym miejscu dzieki ) juz nie jest :jupi:
napiszcie ile wam powchodzilo tego oleju do jinluna 250r bo tyle go sie zlalo...
wczoraj wlalismym te opisane wyzej 1,3 ale dzis uzupelnilem bo nawet nie siegalo konca bagnetu...

Były jakieś śmietki w gaźniku, czy wystarczyło tylko wyregulować?
1,3L oleju do 250 tki to za mało ja leje między 1,5 a 1,6L.
Chyba trochę przesadzam bo jest odrobinkę pow max i mi czasem chlapnie przez odmę do filtra powietrza ale lepiej niech wypluje nadmiar niż by miało mu braknąć, zwłaszcza jak chodzi na bocznej stopce przechylony a smok od pompy jest dokładnie po przeciwnej stronie.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Filtr oleju.

Postautor: Luca dodano: 12 cze 2008, 11:21

tls pisze:a druga niepokojaca rzecza jest napis o japonskiej jakosci ...
niedobrze mi sie to kojarzy ... jak smak, zapach i kolor oraz aromaty identyczne z naturalnymi
ale niekoniecznie tego samego wykonania i tej samej jakosci

Chińczyki nie kupują gaźników od Japończyków, tylko robią kopie i ty też masz chińską kopię japońskiego gaźnika tak jak i całą resztę.
Na ile ta kopia gaźnika jest gorsza od oryginału to trudno powiedzieć, u mnie jak do tej pory nie ma żadnych problemów z gaźnikiem.

tls pisze:inna kwestia to calkowicie ulamany i plywajacy luzem plywak
czujnika poziomu paliwa...
(polamalo sie na wygieciu blaszki ktora to trzyma razem z czescia przykrecana do zbiornika)
zamawiam nowy ale obawiam sie ze bedzie mial te sama wade... - czyli za cienka blaszke na wygieciu ...

A poprzedni właściciel nie przyznaje sie do winy :mrgreen:
Było sporo na temat podginania pływaka i przy okazji wtedy można sobie samemu uszkodzić, czy nadłamać.
Normalnie to pływaki się nie rozlatują, tylko trzeba podgiąć pręt by pływak przy pustym zbiorniku leżał na dnie a nie wisiał w powietrzu.
Wskazania poziomu paliwa wtedy robią sie wiarygodne.
Kup nowy i powinno być po sprawie.
P.S.
Zamieść jakieś zdjęcie tego pękniętego pływaka.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Poprzednia

Wróć do Jinlun/Romet 250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości