sprawwdż cz w ten sposób: żarówka z dwoma przewodami- jeden przewod do masy , drugi pod kostkę przerywacza nawet na niewłączonym bo przeywacz w naszych moto chodzi cały czas nawet jak nie chodzą kierunki, jezeli nie bedzie mrugać sprawdź połączenia na przewodzie zasilającym do przerywacza oraz przewód masowy, podejrzewam brak masy na 99%
danon555 pisze:wszystko było dobrze nawet z masą, bezpiecznik też ok, wystarczyło poruszać kablami.
Ja na Twoim miejscu przejrzał bym dokładnie instalację bo jak kierunki Ci znikną w najmniej oczekiwanym momencie to żeby z tego jakieś nieszczęście nie wyszło jak jakaś puszkarz nie będzie widział kierunku. Pomału,spokojnie ale sugeruje dojście przyczyny zniknięcia kierunków
Podobnie jak Żołnierz sugeruję sprawdzić przyczynę. Skoro:
...wystarczyło poruszać kablami.
to może oznaczać, że masz gdzieś na złączu zły styk (np. luźny kabel w kostce, zaśniedziała wtyczka) albo przełamaną żyłę kabla w izolacji. Tak czy siak awaria może się na skutek wibracji powtórzyć. Pół biedy, że przerywacz sprawny, zawsze mniej kosztu i zmartwienia
to zanzcy dokładnie ze masz zbyt słaby styk a koncówka przewodu a złęcze w przerywaczu lub zimny lut na płytce w przeyrawaczu musisz sprawdzić u mnie było to dugie