Oto moja wersja regulacji gaźników za pomocą domowego wakuometru.
Potrzebujemy:
1. dwie strzykawki 2,5ml.
2. wężyk gumowy przeźroczysty około 1,5m (fi 8).
3. kulka plastikowa która będzie swobodnie poruszała się w wężyku gumowym.
4. rozgrzewamy silnik.
5. zdejmujemy zbiornik.
6. podłączamy paliwo.
Rozpoczynamy od wykręcenia śrub znajdujących tutaj oraz po drugiej stronie z kolanka gumowego.

W otwory wkładamy strzykawkę(bez tłoka

).

Strzykawka może mieć luz i nie wejść szczelnie w otwór. Należy ją czymś doszczelnić.
Ja użyłem koszulki termokurczliwej, która zacisnęła się szczelnie na końcówce strzykawki i uszczelniła połączenie.
Można pewnie by też użyć wentylka rowerowego.
Następnie wkładamy wężyk z kulką w środku w strzykawki i odpalamy motocykl.
Poniżej film który pokazuje jak zachowuje się kulka przy pracującym silniku.
https://picasaweb.google.com/lh/photo/0 ... directlinkJak widać rozmach tej kulki jest dość duży (wszystko zależy od jej ciężkości)
Za pomocą tej śrubki w gaźniku

regulujemy położenie przepustnic względem siebie i obserwujemy czy kulka lata po środku węża czy może ucieka gdzieś bardziej w lewo lub prawo.
Później za pomocą długiego śrubokręta delikatnie kręcimy w lewo lub w prawo obserwując w którą stronę kulka nam ucieka.
Jeżeli będzie latała na środku węża, to możemy przypuszczać, że gaźniki są zsynchronizowane.
Wszelkie błędy w opisie proszę od razu zgłaszać.
Być może ja też robię coś źle
