R250 a 250V

R250 a 250V

Postautor: Marezmo dodano: 09 cze 2013, 18:22

Proszę o poradę.
Zastanawiam się nad kupnem pierwszego motocykla.
Wybór padł na R250, ale przypadkiem wpadłem też na ogłoszenie z 250V i nie ukrywam, że podoba mi się dużo bardziej :)

O usterkach w R250 wiem już dużo, ale co do 250V nie znalazłem zbyt wielu informacji.

Proszę o sprostowanie mojej wiedzy o 250V:
- czy to prawda, że w Polsce był sprzedawany tylko rocznik 2008?
- czy to prawda, że w Polsce sprzedano tylko 200 sztuk?
- na co głównie cierpi ten model?
- na co trzeba uważać kupując ten model z drugiej ręki?

Z góry dziękuję :)
Awatar użytkownika
Marezmo
Forumowicz
 
Posty: 41
Rejestracja: 07 cze 2013, 09:33
Lokalizacja: Toruń
Motocykl: Romet 250V
Płeć: mężczyzna
Wiek: 39

Re: R250 a 250V

Postautor: cruenzo dodano: 09 cze 2013, 20:19

Marezmo pisze:Proszę o poradę.
Zastanawiam się nad kupnem pierwszego motocykla.
Wybór padł na R250, ale przypadkiem wpadłem też na ogłoszenie z 250V i nie ukrywam, że podoba mi się dużo bardziej :)

O usterkach w R250 wiem już dużo, ale co do 250V nie znalazłem zbyt wielu informacji.

Proszę o sprostowanie mojej wiedzy o 250V:
- czy to prawda, że w Polsce był sprzedawany tylko rocznik 2008?
- czy to prawda, że w Polsce sprzedano tylko 200 sztuk?
- na co głównie cierpi ten model?
- na co trzeba uważać kupując ten model z drugiej ręki?

Z góry dziękuję :)


witaj.
Co do rocznika...silnik V był (jest) montowany nie tylko w romecie, ale i w ZIPP'ie Roadstar oraz Keeway Cruiserze. Generalnie jest to Lifan LF-250. Nie wiem czy sprzedano ich tylko 200 sztuk, ale jeździ tego trochę. Z tego co słyszałem Romet zarzucił sprzedaż tego motocykla tylko dlatego, że ustanowili za niego zbyt wysoką cenę. Na co cierpi....hmmmm. Tak naprawdę to ciężko wskazać jakieś typowe bolączki, gdyż jest to kopia silnika od Yamahy Virago XV 250 i są to jednostki trwałe i mało awaryjne pod warunkiem odpowiedniej eksploatacji (ale akurat tu każdy silnik tak ma: jak dbasz to masz). Silnik bardzo elastyczny i ma całkiem dobre jak na tę pojemność i moc przyspieszenie. Dobrze wyregulowany potrafi zejść poniżej 3 litrów na setkę. Na co trzeba uważać? Zwróć uwagę jak pracuje silnik, czy nic nie stuka, czy ładnie odpala na zimno, jak wchodzą biegi...Nie wiem co mógłbym więcej napisać. Poszukaj sobie trochę wątków na temat LF-250/Keeway Cruiser i poczytaj.
Jakbym miał wybierać pomiędzy tymi dwoma motocyklami wybrałbym jednak V-kę.
Awatar użytkownika
cruenzo
Klubowicz
 
Posty: 2022
Rejestracja: 10 lut 2010, 21:42
Lokalizacja: Warszawa -> Kettering U.K.
Motocykl: Junak w skali 1/24
Tel. kom.: 888691054
Płeć: mężczyzna
Wiek: 47

Re: R250 a 250V

Postautor: Zbigniew dodano: 09 cze 2013, 20:24

Tak jak Ci pisałem przy powitaniu , wg mnie nasze motorki [ 250] z silnikiem w układzie V ,po pierwsze mniej palą , są mocniejsze i to,, od dołu ,, mniej wibracji . Silniki z tym układem ,czy to w Romecie czy też innym chińczyku są takie same . Choć i rzędówki trafiają się dobrym produktem .
Pozdrawiam
Zbyszek
Zbigniew
Klubowicz
 
Posty: 963
Rejestracja: 04 paź 2009, 16:17
Lokalizacja: GCZ Koczała
Motocykl: Lifan LF250
Tel. kom.: 604643449
Płeć: mężczyzna
Wiek: 63

Re: R250 a 250V

Postautor: Marezmo dodano: 09 cze 2013, 21:29

Dzięki za pomoc!
Orientujecie się czy 250V też miewa problemy z cieknącym bakiem jak niektóre 250R?

cruenzo pisze: Na co trzeba uważać? Zwróć uwagę jak pracuje silnik, czy nic nie stuka, czy ładnie odpala na zimno, jak wchodzą biegi...Nie wiem co mógłbym więcej napisać. Poszukaj sobie trochę wątków na temat LF-250/Keeway Cruiser i poczytaj.
Jakbym miał wybierać pomiędzy tymi dwoma motocyklami wybrałbym jednak V-kę.


Dzięki :) Tyle wiem. Chodziło mi raczej o problemy typowe dla 250V.
Awatar użytkownika
Marezmo
Forumowicz
 
Posty: 41
Rejestracja: 07 cze 2013, 09:33
Lokalizacja: Toruń
Motocykl: Romet 250V
Płeć: mężczyzna
Wiek: 39

Re: R250 a 250V

Postautor: Peliks dodano: 10 cze 2013, 09:24

Pół godzinki czytania w tym dziale viewforum.php?f=61 i wszystkiego się dowiesz. Pozdrawiam i polecam R250V. Peliks.
Awatar użytkownika
Peliks
Klubowicz
 
Posty: 1340
Rejestracja: 17 wrz 2009, 00:03
Lokalizacja: GWE
Motocykl: Burgman AN400 K9
Tel. kom.: 662066637
Płeć: mężczyzna


Wróć do Jinlun/Romet 250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

cron