dittos pisze:a ja myślę z kolei, że tankowanie zawsze do pełna może przynieść pożądany efekt, czyli ograniczenie lub brak rdzy.
Na zimową przerwę wszelkie poradniki w internecie polecają zatankować pod korek ofkoz

Co do tego tankowania do pełna, to jest z tym mały problem. Gdy wleje na maxa benzyny,tzn pod korek, po przejechaniu jakiegoś odcinka drogi zauważam smugi benzyny wylewajacej się spod korka!! Ale na to już mam pomysł, dodatkowa podkładka gumowa pod korkiem!!!
A na zime i tak zalałem już do pełna. Raczej przy obecnej pogodzie nigdzie się nie wybiorę!! Mam tylko nadzieję, że zima będzie krótka i szybko wrócimy do naszych dwóch kółek!!
kacpero pisze:Amamtorzy i zwolennicy zabytkowych motocykli napotykali podobny problem - rdza wewnątrz zbiornika paliwa. Jest na to sposób - zaznaczam, że znam go z opowiadań, nie z praktyki. Do wnętrza zbiornika wsypuje się drobno potłuczone szkło, taki praktycznie piasek szklany. Zakręcasz wlew paliwa i potrząsasz zbiornikiem do uzyskania pożądanego efektu

Śmieję się bo to proces wymagający dość długiego "potrząsania" ale ponoć przynosi doskonałe efekty. Później należy zbiornik wypłukać (najlepiej benzyną, jest neutralna) i zapie...... w trasę bez stresu

Z tym szkłem to nie byłby taki zły pomysł. Ale zastanawiam się bardziej nad piaskowaniem. Choc nie wiem czy dało by rade czły zbiornik wypiaskowac od środka!
Wielkie dzięki chłopaki za cenne rady!! pozdro
