lemur pisze:No i mam zagwoztkęMiałem chęć kupić amory od MZtki
, ale! czy motor nie będzie za wysoki
teraz jest OKi i cool. Ale! jak plecaczek i małe co nieco to może być git
....)
swoje stare tylne amory przy ravenie musiałem już podnieść na ostatni stopień w regulacji gdyż po załadowaniu bagażu przy wyjeździe na urlop to już go przeciążało do tyłu i czasami dobijało

MZ okazało się że te od MZ są o jakieś 3cm dłuższe jednak nie wiem czy te stare miały normalną długość czy też tak
się "skurczyły" gdyż na zdjęciach w sklepie wydawały się dokładnie takiej samej długości jak te do MZ , ponadto od MZ są
chudsze i tak samo mają chudsze sprężyny , przy montażu zobaczyłem że śruba mocująca tłumiki do ramy jest na tyle długa że blokowała od spodu wahacz i miałem problem z montażem amorów , po zamontowaniu odbyłem przejażdżkę



tak jeszcze dla podsumowania oryginalne amory do Ravena kosztują 231 pln te do MZ 100 pln na allegro
więc jak tak szybko się nie " wybiją " to będzie spora oszczędność , po drugiej przejażdżce zauważyłem że łańcuch po wymianie amorów jest bardziej luźny i nie obyło się bez naciągania następne co zauważyłem to po zejściu z motoru i postawieniu go na stopce bocznej podnosi się tył na tych amorach jeszcze przez parę sekund na co trzeba uważać gdyż po postawieniu wydaje się że już stoi dobrze to jednak chwile trzeba poczekać żeby odbiły te amory ponieważ w przypadku stawiania na nierównej nawierzchni ma duża tendencje do wywracania się




