
fsomr88 pisze:Coś kolego gadasz farmazony, jaki gps? Jaki czujnik abs? Obroty silnika? Na tarczy masz otwory i czujnik przy zacisku - to wszystko.
A co do opony, chyba nie myślisz, że opona w której jest minimalnie niższe ciśnienie zmienia swój obwód o 10 czy 20%? Musiała by chyba do felgi dobijać.
W każdym samochodzie prędkość liczona jest analogowo przez ślimak w skrzyni albo czujnik halla w dyferencjale/skrzyni - obroty czy czujnik biegów (??) nie ma nic do tego.
Co do 10% przekłamania, nie jest to tyle - jest to 10km/h sprawdzane w różnych samochodach (i tych z elektronicznym licznikiem i analogowym).
2% różnicy w promieniu koła to 12.56% różnicy w obwodzie
Ślimak w skrzyni w motocyklu z przełożeniem na zębatkach z łańcuchem? Nie widziałem takiego rozwiązania
eNgine pisze:2% różnicy w promieniu koła to 12.56% różnicy w obwodzie
durabo pisze: utrzymując przepisowe 90km/h zastanawiałem się gdzie "oni"tak wszyscy pędzą,teraz wiem że było to tylko 70 km/h,no i świadomość że 90 to juz max
fsomr88 pisze:2% różnicy w promieniu koła to 12.56% różnicy w obwodzie
8% różnicy w promieniu to ponad 100% różnicy w obwodzie?Ślimak w skrzyni w motocyklu z przełożeniem na zębatkach z łańcuchem? Nie widziałem takiego rozwiązania
Mówiłem akurat o samochodach, sam wiesz, że w motocyklach jest ślimak przy piaście.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość