LIGHTBARY

LIGHTBARY

Postautor: JARD' dodano: 10 kwie 2008, 21:11

Shipp pisze:To są najtańsze lightbary, jakie widziałem. Są niemal identyczne jak moje, tylko o 1/3 tańsze. Jeśli ta "piękna" kratka da się zdjąć bez szkody dla lampy i jej urody, to wywaliłem niepotrzebnie jakieś 40 zeta...


Właśnie tę "piękną" kratkę wywaliłem zaraz po wyjęciu lampek z pudełka - po co płacić firmie, za to że jej pracownik zdejmie (bez narzędzi) coś co mogę sam utylizować. Z czego zrobiłem podstawę do mocowania halogenów - to się nie przyznam. Oficjalnie będę ściemniał, że jest to przróbka podstawy dedykowanej do HD, a co! :D Lucjan wie - też ma od HD, he, he. :lol:
Jutro piątek a piątek się nie liczy - weekend. Będzie słońce i ciepło. Na lotnisku pod Brzegiem ponoć jakiś zlot motorów. Trzeba będzie zobaczyć - nieśmiało. :roll:
Awatar użytkownika
JARD'
Forumowicz
 
Posty: 252
Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:49
Lokalizacja: BRZEG
Motocykl: Cień
Płeć: mężczyzna
Wiek: 59

LIGHTBARY

Postautor: andrzej dodano: 11 kwie 2008, 08:37

Dzięki Jard za linka. Też zamówiłem. Są tańsze, od tych co mi Mariusz polecał.
Co do mocowania. Jak sądzicie. Czy będzie wyglądało wiejsko, jak zamontuję je na gmolach?
Awatar użytkownika
andrzej
Klubowicz
 
Posty: 1453
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:27
Lokalizacja: Bydgoszcz.
Motocykl: VStrom 650 (był R-250,NT-650)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 50

LIGHTBARY

Postautor: JARD' dodano: 11 kwie 2008, 09:27

andrzej pisze:Dzięki Jard za linka. Też zamówiłem. Są tańsze, od tych co mi Mariusz polecał.
Co do mocowania. Jak sądzicie. Czy będzie wyglądało wiejsko, jak zamontuję je na gmolach?


Wygladać będzie dobrze, ale ... upewnij się czy takie zamontowanie lamp nie koliduje z przepisami. W specyfikacji technicznej motocykli chyba mówi sie o tzw. lampie zespolonej. Przepis określa w niej odległość pomiędzy poszczególnymi lampami. Wydaje mi się, że nie większa niż 30 cm - mogę się mylić. Trzeba sprawdzić, a może ktoś wie?
Awatar użytkownika
JARD'
Forumowicz
 
Posty: 252
Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:49
Lokalizacja: BRZEG
Motocykl: Cień
Płeć: mężczyzna
Wiek: 59

LIGHTBARY

Postautor: Luca dodano: 11 kwie 2008, 11:03

Shipp pisze: ale ta kratka z gwiazdkami kojarzy mi się z tandetą w stylu dosco polo, którego nie znoszę. przez te kratki kupiłem droższe, bo tego nie miały.

A ja zakupiłem takie z gwiazdkami :mrgreen:
Zakupu dokonałem w ciemno, bez wcześniejszego zobaczenia i dwa lata sobie leżały. :mrgreen:
W końcu odpiłowałem te paskudne gwiazdki i lightbary wyglądają całkiem przyzwoicie, choć zostały ślady po tych gwiazdkach. Teraz jestem w trakcie montowania w nich LEDów i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

LIGHTBARY

Postautor: andrzej dodano: 11 kwie 2008, 11:14

A ktoś wie, jakiej mocy jest instalacja w naszych Jelonkach? Czy żarówki 35W nie obciążą zbytnio alternatora?


A co do przełącznika do lightbarów, to ja odłączę u siebie mruganie długimi światłami i w zamian zamontuję włącznik Lightbarów. Jeszcze myślę jak to rozegrać, bo przecież tam jest włącznik chwilowy.

A ty Luca montujesz Ledy w swoich lampach?
Awatar użytkownika
andrzej
Klubowicz
 
Posty: 1453
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:27
Lokalizacja: Bydgoszcz.
Motocykl: VStrom 650 (był R-250,NT-650)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 50

LIGHTBARY

Postautor: Luca dodano: 11 kwie 2008, 11:41

andrzej pisze:A ty Luca montujesz Ledy w swoich lampach?

No, bo ja chcę jeździć z włączonymi lightbarami cały czas a dodatkowe 2x35W może już zacząć rozładowywać aku ale to by trzeba sprawdzić.
Nowa generacja LEDów daje już całkiem przyzwoite światło, przy znikomym poborze energii. Za słabe wprawdzie by oświetlać drogę ale ja będę lepiej widoczny dla innych.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

LIGHTBARY

Postautor: andrzej dodano: 11 kwie 2008, 15:05

Ciekawią mnie te żarówki, które masz zamiar zamontować.
Jakiej mocy będzie światło.
Z tego co planujesz, to będą to żarówki diodowe 21 W. Tak?
Awatar użytkownika
andrzej
Klubowicz
 
Posty: 1453
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:27
Lokalizacja: Bydgoszcz.
Motocykl: VStrom 650 (był R-250,NT-650)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 50

LIGHTBARY

Postautor: Shipp dodano: 11 kwie 2008, 20:16

Żarówki 2 x 55W bardzo obciążają instalację elektryczną. Aku na 100% nie jest w pełni ładowany. Myślę, że zmiana żarówek na H3 10W powinna spowodować, że pobór prądu będzie w granicach tolerancji dla instalacji. U mnie lightbary mają oświetlać drogę, a do jazdy w dzień zamierzam zakupić minilightbary halogenowe, koszt jakieś 30zł i świetnie uzupełniają światło mijania, dodatkowo mają "kolorowe" przebłyski, więc napewno zwrócą na siebie uwagę kierowców puszek.
Shipp
Forumowicz
 
Posty: 1345
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:42
Motocykl: .

LIGHTBARY

Postautor: andrzej dodano: 12 kwie 2008, 07:59

Tylko gdzie znaleźć żarówki H3 10W?
Ja przeglądałem internet i niestety nic nie rzuciło mi się w oczy.
Awatar użytkownika
andrzej
Klubowicz
 
Posty: 1453
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:27
Lokalizacja: Bydgoszcz.
Motocykl: VStrom 650 (był R-250,NT-650)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 50

LIGHTBARY

Postautor: Luca dodano: 14 kwie 2008, 11:29

andrzej pisze:Ciekawią mnie te żarówki, które masz zamiar zamontować.
Jakiej mocy będzie światło.
Z tego co planujesz, to będą to żarówki diodowe 21 W. Tak?

W moim chomiku http://chomikuj.pl/Chomik.aspx?id=Luca możesz zobaczyć lightbary jakie zrobiłem na żarówce 24LED.
Światło jest znacznie słabsze niż na żarówkach halogenowych ale mimo to nawet pod słońce widać, że się świecą.
Ja tam jestem zadowolony z patentu.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

PoprzedniaNastępna

Wróć do Jinlun/Romet 250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość