Co nalezy sprawdzic/poprawic przy nowym chinczyku

Co nalezy sprawdzic/poprawic przy nowym chinczyku

Postautor: scOti dodano: 20 cze 2009, 04:28

PSZCZÓŁKA pisze:Jak jest ustawione zawieszenie? Twarde ,czy za bardzo nie wybija podczas jazdy? W niektórych motocyklowych salonach( nie wiem ,jak jest w Romecie) jest w cenę wliczony pakiet dot. ustawienia m.in. zawieszenia. To chyba uniwersalne, dotyczące wszystkich typów motocykli :))



można wyregulować amorki tylne :)

Shipp:
u mnie też obyło się bez większych awarii, temat może i dziwny - ale czy uważasz ze nie potrzebny?

sądzę że jako grupa posiadaczy tych motocykli możemy pomóc tym którzy dopiero kupili sprzęt - a może w przyszłości wpłynąć na serwisy Rometa by wymienione przez nas rzeczy sprawdzali dwa razy - dla dobra Marki Romet.. dla bezpieczeństwa... Zadowolony klient poleci na pewno motor innym.

co do gubienia śrubek - ja zgubiłem na własne życzenie śrubę od wydechów - podczas jazdy z Luk@ :) ale na niektóre śruby uważam ze trzeba zwrócić szczególną uwagę wiec jak każdy się wypowie na swoim przykładzie... to będzie jasność – na które śrubki :)
scOti
 

Co nalezy sprawdzic/poprawic przy nowym chinczyku

Postautor: Romeciarz dodano: 20 cze 2009, 06:58

Temat bardzo na czasie i trafiony :oklasky:
Na moim przykładzie widać, że 1 nie dokręcona śruba może spowodować ogromne spustoszenia :mur:
Tylko jedna.A spowodowało to wymianę sprzęgła. Teraz jestem uczulony na każde lekkie nieprawidłowości ( :rotfl: hehehe ale doświadczenie w jeździe na chińskim motongu-prawie- zawodowiec ).
Należy scOtiemu się duże :piwo:
Aby zakręty były proste
Awatar użytkownika
Romeciarz
Klubowicz
 
Posty: 1202
Rejestracja: 15 kwie 2009, 18:45
Lokalizacja: Człuchów-Krzyżakowo
Motocykl: R 250; Hyosung,R 1100 RT -były
Płeć: mężczyzna
Wiek: 64

Co nalezy sprawdzic/poprawic przy nowym chinczyku

Postautor: Shipp dodano: 20 cze 2009, 12:41

Scoti, napisałem że temat dziwny, bo właściwie chcesz zrobic kompendium wiedzy z tematów już istniejących. Moim zdaniem wszystko jest dobrze opisane, tylko w wielu różnych tamatach a Twoja inicjatywa zmierza do tego, aby zebrac to wszystko w esencjonalną postac. Pisząc dziwny nie myślałem głupi czy nie potrzebny ale pracochłonny, bo ktoś musi to wszystko zebrac w jedną logiczną całośc. Jeśli w tym temacie każdy będzie wrzucał swoje luźne uwagi, po niedługim czasie ten również stanie się mało czytelny. Nie znaczy to, że nie należy próbowac. Jeśli wyjdzie z tego coś a'la mini poradnik dla początkującego motocyklisty chińskiego motocykla, to możnaby ten temat przykleic.
Shipp
Forumowicz
 
Posty: 1345
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:42
Motocykl: .

Co nalezy sprawdzic/poprawic przy nowym chinczyku

Postautor: scOti dodano: 20 cze 2009, 14:04

ok, rozumiem juz o co Ci chodzi
scOti
 

Co nalezy sprawdzic/poprawic przy nowym chinczyku

Postautor: Jachu dodano: 20 cze 2009, 18:48

Ja po kupnie sprawdziłem tylko czy podnóżki są dobrze przykręcone, kierownica luz(czy nie są lużne raczki jak i sama kiera) , luz na kołach i to wszystko. Patrzyłem tylko pod kątem by nie wyglebić podczas jazdy do domu bo miałem spory kawał do przejechania czyli to co może zagrażeać bezpieczeństwu. Reszta wyjdzie sama w czasie eksploatacji
Większość śrub u mnie jest na klucz 8 więc woziłem 8-ke i mała buteleczke z lakierem jak coś sie poluzowało to odkręciłem troszke lakieru na gwint i jest ok.
Z upierdliwych rzeczy odkręciły się śruby z linki gazu (żeby je dokręcic trzeba podnieść bak)
Jak to jest z odkręcaniem się śrub w japońskich sprzętach to nie wiadomo bo mało kto ma nówke z fabryki :))
Jachu
 

Poprzednia

Wróć do Jinlun/Romet 250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron