close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Nowy Romet R250 – użytkowanie

Re: Nowy Romet R250 – użytkowanie

Postautor: beniamin82 dodano: 29 lip 2015, 11:33

W zasadzie na upartego można z Ukrainy importować. dopuszczenie Unijne jest. Części w Almocie też.
Dla chcącego nic trudnego.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6736
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Nowy Romet R250 – użytkowanie

Postautor: gregor dodano: 04 sie 2015, 17:25

Witam
Mam pytanie w związku z tym, że udało mi się kupić R 250. Czy te motocykle są ręcznie robione czy ktoś wcisnął mi powypadkowy złom? bo i na ramie i na wspornikach oparcia nie ma gładkiej powierzchni a wygląda to tak jakby te elementy były ręcznie klepane młotkiem a nie tłoczone na prasach. I druga sprawa z jaką się borykam to odwrotne działanie stopki bocznej, czyli. Na otwartej stopce odpalam, wrzucam bieg i ruszam bez problemu, natomiast po zamknięciu stopki, odpalam wrzucam bieg i silnik gaśnie. po odpięciu czujnika można ruszyć przy zamkniętej stopce.
Staraj się jeździć tak, aby Twój umysł zdążył ogarnąć co się dzieje w okół Ciebie.
Awatar użytkownika
gregor
Forumowicz
 
Posty: 97
Rejestracja: 29 lip 2015, 02:46
Motocykl: Romet R 250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Re: Nowy Romet R250 – użytkowanie

Postautor: DaJan dodano: 04 sie 2015, 17:33

Szacun...może masz unikatowy egzemlarz... :D -a co do stopki...trzeba tam pogrzebac....(moze wtyczke odwrotnie wepchnieta) :motor: -pozdro.
Największym przeciwnikiem marzeń jest portfel.
Awatar użytkownika
DaJan
Klubowicz
 
Posty: 1509
Rejestracja: 30 sie 2009, 10:58
Lokalizacja: Krosno
Motocykl: Keeway Cruiser 250V-Romet R150
Tel. kom.: 511429521
Płeć: mężczyzna
Komunikator: 5789859
Wiek: 69

Re: Nowy Romet R250 – użytkowanie

Postautor: Jack dodano: 04 sie 2015, 19:24

Wrzuć zdjęcia, zobaczymy co masz na myśli mówiąc o ręcznej robocie. W moim R-250 nie było żadnych podejrzanych śladów.
Romet Kadet 50 -> Romet Mińsk 125 -> Romet Soft 125 -> Romet R 250 -> Yamaha FJ 1200 A-> HONDA CBF 600 S
Awatar użytkownika
Jack
Klubowicz
 
Posty: 2302
Rejestracja: 15 cze 2012, 23:34
Lokalizacja: Podbeskidzie
Motocykl: Honda CBF 600 S
Płeć: mężczyzna
Wiek: 57

Re: Nowy Romet R250 – użytkowanie

Postautor: gregor dodano: 05 sie 2015, 06:47

Sorki za jakość zdjęć ale robiłem wczoraj wieczorem na szybcika, żeby wrzucić dzisiaj przed pracą. Co prawda na ramie nie udało mi się uchwycić bo czarna i nie odbija światła ale te chamskie spawy też zastanawiają, za to na tym chromowanym wsporniku oparcia widać o co chodzi patrząc na załamanie światła. Przyznaje się popełniłem błąd napaleńca bo moto mi się bardzo spodobało na fotkach z ogłoszenia. Gość mi go przywiózł bo podobno moto stało kilka lat w garażu i gaźniki zasyfione i fakt odpala ale chodzi tylko na ssaniu a ruszyć się da jedynie pół metra bo za dusza się i gaśnie swoją drogą jak można jeździć bez filtra paliwa? za gaźniki się jeszcze nie brałem więc możliwe, że to coś zupełnie innego, no i ta wibracja, myślałem, że owszem są ale nie, że aż lusterka się odkręcają X-D
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c0e ... acb50.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/22c ... 6a9d9.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4e1 ... c3789.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/976 ... 8fd2b.html
Staraj się jeździć tak, aby Twój umysł zdążył ogarnąć co się dzieje w okół Ciebie.
Awatar użytkownika
gregor
Forumowicz
 
Posty: 97
Rejestracja: 29 lip 2015, 02:46
Motocykl: Romet R 250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Re: Nowy Romet R250 – użytkowanie

Postautor: beniamin82 dodano: 05 sie 2015, 07:50

Przede wszystkim ciesz się że kupiłeś model sprzed 2012 roku.
Te sprzęty są duuużo lepiej wykonane (nie mówię że lepiej wyglądają) niż te "nowe" składane w polsce.

Resztę doprowadzisz do stanu używalności. Poświęć mu trochę czasu a się odwdzięczy. Chyba nie ma za wiele przelatane skoro ślizg łańcucha jeszcze całkiem dobrze wygląda. Pochwal się jeszcze ile zapłaciłeś...
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6736
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Nowy Romet R250 – użytkowanie

Postautor: Jack dodano: 05 sie 2015, 15:34

Jeśli to są te wsporniki, to wystarczy je wymienić: http://www.sklep.romet.pl/czesci-zamien ... 11615.html

Spawy faktycznie masz nieciekawe, ja bym je po prostu zamaskował jakąś naklejką aluminiową i tyle.
Każdy motocykl jak postoi kilka lat, to wymaga pełnego przeglądu. Więc pomału posprawdzaj wszystko i będzie ok.
Romet Kadet 50 -> Romet Mińsk 125 -> Romet Soft 125 -> Romet R 250 -> Yamaha FJ 1200 A-> HONDA CBF 600 S
Awatar użytkownika
Jack
Klubowicz
 
Posty: 2302
Rejestracja: 15 cze 2012, 23:34
Lokalizacja: Podbeskidzie
Motocykl: Honda CBF 600 S
Płeć: mężczyzna
Wiek: 57

Re: Nowy Romet R250 – użytkowanie

Postautor: gregor dodano: 05 sie 2015, 18:36

Cieszyć się cieszę, że w ogóle kupiłem nie zwracałem uwagi na rocznik ale fakt jest z przed 2012 przelatane ma nieco ponad 1200 km a przynajmniej tyle na liczniku. Dałem za niego 3500 czyli za tanio ani za drogo nie było chyba, wiem że za te pieniądze można by nowszy rocznik kupić ale to była miłość od pierwszego wejrzenia :D . Nie przeszkadzają mi te wsporniki chciałem się dowiedzieć czy to normalne czy może efekt klepania u "magika" bo i nie ma tego wspornika między kuframi z tyłu i zastanawiałem się czy aby nie dostał w ogon gdzieś na skrzyżowaniu, choć sprzedający twierdził, że nigdy nie miał żadnej kraksy ale wiadomo jak to jest ;)
Staraj się jeździć tak, aby Twój umysł zdążył ogarnąć co się dzieje w okół Ciebie.
Awatar użytkownika
gregor
Forumowicz
 
Posty: 97
Rejestracja: 29 lip 2015, 02:46
Motocykl: Romet R 250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Re: Nowy Romet R250 – użytkowanie

Postautor: Jack dodano: 07 sie 2015, 20:48

Wymieniłem tuleje metalowo-gumowe koła tylnego w swoim R-250, niestety utknąłem na etapie wbijania palców zabieraka. Guma na tyle skutecznie amortyzuje że obawiam się uszkodzenia tulei jak będę za mocno bił młotkiem. Może ktoś ma pomysł jak je nabić. Częściowo już wbiłem i teraz nie mogę już dobić, ani wyjąć bez uszkodzenia gumy pomiędzy tulejkami.
http://www.sklep.romet.pl/czesci-zamien ... ,7144.html
http://www.sklep.romet.pl/czesci-zamien ... ,2692.html
Romet Kadet 50 -> Romet Mińsk 125 -> Romet Soft 125 -> Romet R 250 -> Yamaha FJ 1200 A-> HONDA CBF 600 S
Awatar użytkownika
Jack
Klubowicz
 
Posty: 2302
Rejestracja: 15 cze 2012, 23:34
Lokalizacja: Podbeskidzie
Motocykl: Honda CBF 600 S
Płeć: mężczyzna
Wiek: 57

Re: Nowy Romet R250 – użytkowanie

Postautor: Hawk1985 dodano: 07 sie 2015, 21:54

A jakby je spryskać wd40? natłuści trochę a ponoć po czasie odparowywuje.
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1689
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

PoprzedniaNastępna

Wróć do Jinlun/Romet 250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron