PROBLEM Z USZCZELNIACZEM NA WALE W SINIKU

PROBLEM Z USZCZELNIACZEM NA WALE W SINIKU

Postautor: Luca dodano: 13 wrz 2012, 13:21

Smok olejowy jest na samym dole i najwidoczniej te resztki oleju Skopiemu pompa zasysa i smaruje, skoro tyle przejeździł, ale skrzynia biegów pewnie pracuje na półsucho :D
a ciśnienie w silniku, to od tego jest odma :)
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

PROBLEM Z USZCZELNIACZEM NA WALE W SINIKU

Postautor: Karol dodano: 13 wrz 2012, 13:34

skopi pisze: Sławek przykręcił jaąś zaślepke z blachy a kontrolke zakleiłem kawałeczkiem taśmy co by mnie nie wk....a non stop

To kabel musi Ci dotykać ramy, bo ja też nie mam czujnika i kontrolka w ogóle nie świeci.

Z tym kawałkiem blachy, to jakiś grubszy patent musi być, bo przecież ciśnienie i tak wypychałoby olej na zewnątrz. Jakiś silikon może czy coś _bezradny
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Karol
Forumowicz
 
Posty: 1076
Rejestracja: 02 lip 2010, 17:27
Lokalizacja: Toruń
Motocykl: Chituma CTM250-3 Fastran
Tel. kom.: 602356890
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 10691947
Wiek: 41

PROBLEM Z USZCZELNIACZEM NA WALE W SINIKU

Postautor: skopi dodano: 14 wrz 2012, 11:37

Trzeba Dorplasa zapytac :D co tam zrobił a kontrolka mryga cały czas bo trzeba było cosik tam zrobić aby wogóle zapailł bez czujnika- to też do sławka pytanie :D :D . Szukałem na naszym forum o tym ile oleju ale jakoś nie mogę się dokopac, być moze było w straszych wątkach i teraz jest niewidoczne.
C do odmy - Luca odma diała ale ti tak cisnienie jak cholera co moze potwierdzic sławek
Awatar użytkownika
skopi
Forumowicz
 
Posty: 1181
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: Fastran FR250-3
Tel. kom.: 792108065
Płeć: mężczyzna
Wiek: 60

PROBLEM Z USZCZELNIACZEM NA WALE W SINIKU

Postautor: dorplas dodano: 14 wrz 2012, 22:38

czujnik jest przykręcony na jedna śrubę na śrubokręt krzyżakowy(śruba od razu do wymiany na jakąś imbusową najlepiej) zaślepka zrobiona z grubszej blachy w kształcie czujnika i przykręcona na dobry silikon, czujnik skubany nie chciał w ogóle być usunięty z kartera, miał spore opory aby go wyeksmitować :)
----------------------------------------------------------------------------------
Myśl Za Dużo! a stworzysz problem, którego wcześniej nie było!
Awatar użytkownika
dorplas
Klubowicz
 
Posty: 1538
Rejestracja: 28 wrz 2008, 17:35
Lokalizacja: Chojnice GCH .....
Motocykl: NIGHTHAWK 750S
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 827772
Wiek: 46

PROBLEM Z USZCZELNIACZEM NA WALE W SINIKU

Postautor: Karol dodano: 14 wrz 2012, 23:01

dorplas, a czemu go usuwałeś ? nie dało się zmienić oringa i podkleić go sylikonem ?
Ja dziś tak zrobiłem, zobaczymy, czy będzie ciekło.
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Karol
Forumowicz
 
Posty: 1076
Rejestracja: 02 lip 2010, 17:27
Lokalizacja: Toruń
Motocykl: Chituma CTM250-3 Fastran
Tel. kom.: 602356890
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 10691947
Wiek: 41

PROBLEM Z USZCZELNIACZEM NA WALE W SINIKU

Postautor: dorplas dodano: 15 wrz 2012, 18:44

jak by się dało to uwierz mi tak bym zrobił, skopiego ciekł akurat tam gdzie jest zalany klejem i ten klej puścił, nie było możliwości tego podklejenia, tak więc go wyciągnąłem, do tego ma spore ciśnienie w silniku, (mógłby robić jako "kompresor" ;) ) i nie wiadomo kiedy znowu mógł puścić, podejrzewam że jak by nie było takiego ciśnienia w silniku to i by nie było problemu z wyciekiem :)
----------------------------------------------------------------------------------
Myśl Za Dużo! a stworzysz problem, którego wcześniej nie było!
Awatar użytkownika
dorplas
Klubowicz
 
Posty: 1538
Rejestracja: 28 wrz 2008, 17:35
Lokalizacja: Chojnice GCH .....
Motocykl: NIGHTHAWK 750S
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 827772
Wiek: 46

PROBLEM Z USZCZELNIACZEM NA WALE W SINIKU

Postautor: Luca dodano: 17 wrz 2012, 09:05

dorplas pisze:podejrzewam że jak by nie było takiego ciśnienia w silniku to i by nie było problemu z wyciekiem :)

No ale kurcze blade, to coś ma nie tak z odmą. Przecież odma po to jest, żeby tego ciśnienia pod tłokami nie było.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

PROBLEM Z USZCZELNIACZEM NA WALE W SINIKU

Postautor: jacecek dodano: 17 wrz 2012, 10:14

Wzrost ciśnienia w silniku może świadczyć o zużyciu lub uszkodzeniu pierścieni tłokowych. Czy robiłeś jakieś rozpoznanie w tym kierunku ?
pozdrawiam - jacecek
Awatar użytkownika
jacecek
Klubowicz
 
Posty: 670
Rejestracja: 16 paź 2011, 00:27
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Motocykl: Honda CTX 700 D
Tel. kom.: 668842471
Płeć: mężczyzna
Wiek: 67

PROBLEM Z USZCZELNIACZEM NA WALE W SINIKU

Postautor: Luca dodano: 18 wrz 2012, 08:40

No właśnie, ale przy dużych nieszczelnościach z odmy będzie kopcić jak z parowozu.
Odmę masz podłączoną do filtra, czy wypuszczoną swobodnie?
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

PROBLEM Z USZCZELNIACZEM NA WALE W SINIKU

Postautor: skopi dodano: 18 wrz 2012, 18:31

odma wypuszczona swobodnie i zero dymu czy nawet jakiejś pary z węża
Awatar użytkownika
skopi
Forumowicz
 
Posty: 1181
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: Fastran FR250-3
Tel. kom.: 792108065
Płeć: mężczyzna
Wiek: 60

PoprzedniaNastępna

Wróć do Jinlun/Romet 250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość