jacecek pisze:Na Twoim miejscu sprawdził bym jeszcze czy przełożenie manetki ssania w pozycję max otwarcia powoduje pełny ruch dźwigni ssania na gaźniku. U mnie ok. 1/3 początkowego ruchu powoduje likwidację luzu linki. Fakt, że w obecnych warunkach pogodowych nie mam problemów z uruchomieniem, ale po odpaleniu obroty wcale nie są za wysokie i dopiero po parunastu sekundach wyraźnie się zwiększają. Bliżej jesieni będę musiał sprawdzić jak wygląda sprawa mocowania linki przy gaźniku - na razie nie robię tego bo aby się dostać do gaźnika muszę rozebrać prawie pół motocykla.
. Ale się już z tym odpalaniem zimnego silnika pogodziłem. Jak dam pełne ssanie i troszkę gazu i pilnuję aby nie zgasł dopóki się nie zagrzeje to pali od kopa. Po Zakończeniu sprawdzałem zużycie paliwa i przy spokojnej jeździe (ok. 80km/godz) wyszło mi 3 l/setkę. Chyba nieźle, więc ustawienia gaźnika i zaworów nie najgorsze.skawmid pisze: luz na tylnej zębatce ok. 5-10 stopni - cała tylna zębatka się obraca a koło stoi. Czy to tak powinno być? a jeżeli nie to co jest tego przyczyną? Pozdrawiam Włodek.

skawmid pisze:Zamierzam kupić
oponę tylną (taką jak Foxmolder),
skawmid pisze: gumę ślizgu łańcucha,
skawmid pisze:te gumy zdawcze,
skawmid pisze:zębatki napędu (o zębach takie jak fabryka dała)
skawmid pisze: i łańcuch (zwykły, bezoringowy - słyszałem że czeskie są nie najgorsze)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość