Pierwsze kłopoty i porady

Re: Pierwsze kłopoty i porady

Postautor: Szubi dodano: 21 sty 2013, 22:02

na moim Metzeler Perfect przejechałem dopiero 20 km (ale za to 1 stycznia 2013 roku :) ) więc trudno coś powiedzieć. Zdecydowałem się na ten model ponieważ był dedykowany dla motocykli o małych i średnich pojemnościach. Poza tym miał więcej nacięć na bieżniku i tym wzbudził moje większe zaufanie.
Największe szczęście w świecie, na końskim i motocyklowym siedzi grzbiecie . . .
Awatar użytkownika
Szubi
Klubowicz
 
Posty: 2767
Rejestracja: 08 sie 2011, 18:28
Lokalizacja: Oborniki
Motocykl: Fernando
Płeć: mężczyzna
Wiek: 50

Re: Pierwsze kłopoty i porady

Postautor: thomas dodano: 22 sty 2013, 00:21

W Motocyklu była kiedyś reklamka opon japońskiej firmy Irc .Bieżnik w kształcie płomienia, ceny podobno od 270 zł.
thomas
Forumowicz
 
Posty: 241
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Żary
Motocykl: Zipp Roadstar 250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 54

Re: Pierwsze kłopoty i porady

Postautor: thomas dodano: 22 sty 2013, 00:27

C

Mająca ponad 80 lat doświadczenia firma IRC, której siedziba mieści się w Nagoi, jest jednym z japońskich liderów w dziedzinie produkcji ogumienia. Godna uwagi jest ścieżka rozwoju tego utworzonego w 1926 roku przedsiębiorstwa wciąż ulepszającego jakość swoich produktów. Firma Inoue Rubber Company, która przez osiemdziesiąt lat produkowała opony rowerowe, a dziś ma ustaloną pozycję na rynku ogumienia, dział eksportu uruchomiła w 1933 roku. Zatrudnieni w centrum badań i rozwoju IRC specjaliści pracowali bez wytchnienia, by wprowadzić na rynek nowe rozwiązania, dzięki czemu w 1952 roku firmie udało się rozpocząć produkcję opon motocyklowych. W 1973 roku, za sprawą ambitnej strategii przyjętej przez IRC, przedsiębiorstwo otworzyło swój oddział w Koreii, a w 1988 roku w Indonezji. W 2004 roku ta dynamicznie rozwijąjąca się firma osiągnęła bardzo wysoką stopę wzrostu, jakiej nigdy nie udało się osiagnąć żadnemu innemu przedsiębiorstwu, i rozpoczęła nowy etap w swojej historii. Produkując opony, których jakość jest zawsze doskonała, IRC wywarła bardzo duży wpływ na rozwój rynku opon motocyklowych.

Szosowe opony motocyklowe GS23
Szosowe opony motocyklowe INOUE
Szosowe opony motocyklowe NR1
Szosowe opony motocyklowe NR7
Szosowe opony motocyklowe NR73
Szosowe opony motocyklowe ROADSTER

Opony do skuterów SS560
Opony do skuterów URBAN SNOW SN23
Opony motocyklowe typu trail/enduro VE33
Opony motocyklowe typu trail/enduro VE35
Opony motocyklowe typu trail/enduro VE37
Opony do skuterów VR 315

Szerokość

Wysokość

Średnica

Indeks nośności

I. Prędkości
thomas
Forumowicz
 
Posty: 241
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Żary
Motocykl: Zipp Roadstar 250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 54

Re: Pierwsze kłopoty i porady

Postautor: skawmid dodano: 22 sty 2013, 13:39

No właśnie jest duży wybór i stąd kłopot "urodzaju". Chyba będzie Trzeba zdać się na los np. rzucić monetą albo zaufać jakiemuś serwisowi motocykli.
Lewa w górę i do przodu:)
Awatar użytkownika
skawmid
Forumowicz
 
Posty: 151
Rejestracja: 14 lip 2012, 11:01
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Jinlun 250 - teraz symatyk
Płeć: mężczyzna
Wiek: 72

Re: Pierwsze kłopoty i porady

Postautor: Dobry dodano: 22 sty 2013, 19:45

Jak już zdecydujesz się na jakąś firmę to weź komplet jednej firmy będziesz miał pewność że rozgrzeją się w tym samym czasie
Obrazek
Awatar użytkownika
Dobry
Sympatyk
 
Posty: 1709
Rejestracja: 10 maja 2009, 13:25
Lokalizacja: Ustka/Tomaszów-Mazowiecki
Motocykl: RoV250/XJ900/CBR1000F/Varadero
Tel. kom.: 505381119
Płeć: mężczyzna
Wiek: 45

Re: Pierwsze kłopoty i porady

Postautor: skawmid dodano: 31 sty 2013, 12:11

No, mam wreszcie oponę na tył. Kupiłem w firmie Netcar. Jest to jedyna firma która podejmuje jakąkolwiek rozmowę na temat daty produkcji. Zdecydowałem się na oponę Maxxis M6103 Promaxx. Jej DOT to 0912 i zapłaciłem z dostawą 262 zł. Jest ona miękka więc nie powinna być śliska. Wcześniej taką oglądałem w Larssonie i mi się spodobała. Jeszcze potrzebny mi akumulator i wczesna wiosna :))
Lewa w górę i do przodu:)
Awatar użytkownika
skawmid
Forumowicz
 
Posty: 151
Rejestracja: 14 lip 2012, 11:01
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Jinlun 250 - teraz symatyk
Płeć: mężczyzna
Wiek: 72

Re: Pierwsze kłopoty i porady

Postautor: beniamin82 dodano: 01 lut 2013, 08:52

No to widzę że przygotowania do wiosny pełną gębą. Mnie już też nosi.
Jeszcze tylko przewody WN + fajki + regulacja zaworów i można jeździć.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6736
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Pierwsze kłopoty i porady

Postautor: kalin20 dodano: 01 lut 2013, 11:36

Ja niestety jeszcze mam gwarancje, więc został mi ostatni przegląd :(
Zapraszam na Fanpage ;)

[url]https://www.facebook.com/RometDivision[/url]
Awatar użytkownika
kalin20
Forumowicz
 
Posty: 281
Rejestracja: 09 lip 2012, 21:12
Lokalizacja: Olsztyn
Motocykl: Romet Division
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

Re: Pierwsze kłopoty i porady

Postautor: skawmid dodano: 15 lut 2013, 00:13

Jest też akumulator (YUASA YB9-B). Bez elektrolitu - wydaje mi się że elektrolit widziałem na stacji benzynowej. Jutro sprawdzę. Teraz tylko potrzebna jest wczesna wiosna :)
Lewa w górę i do przodu:)
Awatar użytkownika
skawmid
Forumowicz
 
Posty: 151
Rejestracja: 14 lip 2012, 11:01
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Jinlun 250 - teraz symatyk
Płeć: mężczyzna
Wiek: 72

Re: Pierwsze kłopoty i porady

Postautor: Karol dodano: 15 lut 2013, 00:49

Ja kupiłem Yuasę w Larssonie bez elektrolitu i uzupełnili mi go na miejscu za free.
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Karol
Forumowicz
 
Posty: 1076
Rejestracja: 02 lip 2010, 17:27
Lokalizacja: Toruń
Motocykl: Chituma CTM250-3 Fastran
Tel. kom.: 602356890
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 10691947
Wiek: 41

PoprzedniaNastępna

Wróć do Jinlun/Romet 250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron