Eeeee, no nie przesadzajcie z tym 100tyś

Gdy kupowałem Jelonka to założyłem, że będzie dobrze jak wytrzyma bez remontu silnika tyle co przeciętna MZ 250, czyli 30tyś. Jak widać wytrzymał więcej i może w przyszłym sezonie uda się dobić do 50 tyś.
Jak okaże się, że wytrzyma 60tyś, to uznam to za pełen sukces, a 100 tyś dla tak małego dwutłokowego rzędowego silniczka wydaje mi się mało prawdopodobne. Tyle to wytrzymują większe silniki motocyklowe, a nie taki bączek w którym trzeba trzymać kosmiczne obroty by śmigać w okolicach 120km/h
Poza tym to z czasem przychodzi ochota na pośmiganie jakimś innym motocyklem i nie wiem jak długo jeszcze będę czerpał radoche z tego, że dosiadam niespełna18 konnego potfora.

Miał się już dawno zajeździć a on się dalej nieźle trzyma i nie chce się rozlecieć a sprzedawać komuś innemu mi szkoda bo wiele razem przeżylismy.
Dałem mu kolejną szansę i sezon 2011 będzie jeszcze na Jelonku.
http://www.youtube.com/watch?v=HwD_4WpWL_4.