R 250 BAD BOY

R 250 BAD BOY

Postautor: Luca dodano: 15 lip 2010, 12:10

slick pisze:
2.odkręcić dekle silnika,
3.pomalować,
4. przykręcić.
PYTANIE - rozumiem ze odkręcając dekle silnika muszę później założyć nowe uszczelki olejowe i zalać silnik nowym olejem (stary spuścić przed odkręceniem dekli)???

Głównie jedną od strony sprzęgła. W Romecie mówią na to uszczelka karteru.
Zanim zaczniesz odkręcać to lepiej, żebyś już miał tą uszczelk u siebie.
Potem dekle do piaskowania bo inaczej farba nie będzie się trzymać na chromie.
Tylko musisz przed piaskowaniem dobrze zabezpieczyć gładź pod uszczelkę i wewnętrzną część dekli.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

R 250 BAD BOY

Postautor: slick dodano: 20 lip 2010, 07:36

czym najlepiej zabezpieczyć gładź uszczelki?
slick
 

R 250 BAD BOY

Postautor: Luca dodano: 20 lip 2010, 08:41

Grubą taśmą klejącą albo najlepiej przykręcić dekiel do kawałka płyty drewnianej tak by gładź dolegała do tej płyty i można sobie wtedy piaskować. Otwory na śruby też by nie zaszkodziło pozabezpieczać, najlepiej jakimis innymi śrubami, na których nam nie zależy.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

R 250 BAD BOY

Postautor: slick dodano: 21 lip 2010, 07:56

BAD BOY ma od wczoraj obniżone siodło...Świetnie się siedzi - jeszcze tylko wysunę w weekend podnóżki do przodu (wymaga to ciecia laserem profili z blachy oraz dorobienie śruby rzymskiej do zmiany biegów)
Sądzę że pozycja będzie odjazdowa - Luca następnym razem jak będę w Kielcach to spróbujesz sobie już wersji ostatecznej ;)
slick
 

R 250 BAD BOY

Postautor: Luca dodano: 21 lip 2010, 08:10

slick pisze: Luca następnym razem jak będę w Kielcach to spróbujesz sobie już wersji ostatecznej ;)

Trzymam Cię za słowo :D
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

R 250 BAD BOY

Postautor: slick dodano: 13 paź 2010, 11:45

zbliża się nieuchronnie moment kiedy zakończymy sezon 2010r. - a mi po głowie nowe przeróbki chodzą.

plan na zime 2010/2011 jest nastepujący:
1. zdjąć z przednich lag przetłoczenia osłon z blachy (tak aby były gołe lagi)
2. obciąc lekko wydechy aby kończyły się prosto a nie po wygięciu
3. pomalować czarnym matem - kolektory wydechowe, tłumiki, kartery silnika i dekle cylindrów (w sezonie nie chcialem rozgrzebywac maszyny) , przednią lampę, obudowę wskaźnika poziomu paliwa na baku,
4. wyciągnąć podnóżki do przodu o 45 mm,
5. zmienić tarczę zegara, (nanieść na nią jakiś fajny wzór) i pozbyc się uszczelki w nim.
6. zmienic lusterka na klasyczne okrągłe czarne - obecne są fajne ale do jazdy poza miastem gdyż podczas przeciskania się miedzy autami jest to utrudnienie,

jesli ktos ma jakies uwagi techniczne jak powyzsze wykonac to jestem otwarty - np. czy zwykla farba bedzie sie trzymac na chromie czy trzeba go wczesniej - spiaskowac lub inaczej zmatowic ??
slick
 

R 250 BAD BOY

Postautor: Luca dodano: 13 paź 2010, 13:11

slick pisze:jesli ktos ma jakies uwagi techniczne jak powyzsze wykonac to jestem otwarty - np. czy zwykla farba bedzie sie trzymac na chromie czy trzeba go wczesniej - spiaskowac lub inaczej zmatowic ??

Widzę, że pomysłów ci nadal nie brakuje :D
Jak malować na chromie to tylko piaskowanie.

slick pisze:5. zmienić tarczę zegara, (nanieść na nią jakiś fajny wzór) i pozbyc się uszczelki w nim.

Tu mozesz mieć problem, bo po ściągnięciu chromowanej osłonki, dalej się nie da porozkręcać. Trzeba by rozciąć a potem skleić plastikowy korpus.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

R 250 BAD BOY

Postautor: Dobry dodano: 13 paź 2010, 16:19

slick pisze:3. pomalować czarnym matem - kolektory wydechowe, tłumiki, kartery silnika i dekle cylindrów

jesli ktos ma jakies uwagi techniczne jak powyzsze wykonac to jestem otwarty - np. czy zwykla farba bedzie sie trzymac na chromie czy trzeba go wczesniej - spiaskowac lub inaczej zmatowic ??


Sprawa wygląda następująco najpierw musisz dać do piaskowania aby pozbyć się niby chromu.
Po piaskowaniu odtłuszczamy i malujemy cienką warstwą farby wysokotemperaturowej(można ją dostać w sklepie z farbami lub kominkami bo tą farbą malują kominki) tylko pamiętaj aby kupić farbę którą później się wypala.
Nakładamy 2 warstwę już grubszą czekamy aż wyschnie tylko uważaj bo nawet po wyschnięciu jest bardzo miękka i łatwo o rysę.
No i nadszedł czas na wygrzanie pomalowanych elementów w temp.230 st.przez godzinę przynajmniej ja tak miałem napisane na puszcze.
Kartery,dekle cylindrów wygrzewałem w domu w piekarniku :)) ale rób to jak kobiety nie ma w domu bo trochę się kopci ale zapach farby nie pozostaje na długo,problem był z elementami które nie mieszczą się do piekarnika i tu lipa bo ogrzewałem kolektory i wydech nagrzewnicą ale na pewno nie osiągniesz w ten sposób żądanego efektu bo farba do końca się nie utwardzi i nawet delikatne uderzenia kamyków pozostawią ślad.
Najlepiej mieć znajomego z piecem nie wiem do pizzy ;) lub w lakierni bo oni też wypalają i wtedy problem znika
Obrazek
Awatar użytkownika
Dobry
Sympatyk
 
Posty: 1709
Rejestracja: 10 maja 2009, 13:25
Lokalizacja: Ustka/Tomaszów-Mazowiecki
Motocykl: RoV250/XJ900/CBR1000F/Varadero
Tel. kom.: 505381119
Płeć: mężczyzna
Wiek: 45

R 250 BAD BOY

Postautor: sl1ck dodano: 30 mar 2011, 12:53

Awatar użytkownika
sl1ck
Forumowicz
 
Posty: 85
Rejestracja: 30 mar 2011, 12:45
Motocykl: bad boy

R 250 BAD BOY

Postautor: Luca dodano: 31 mar 2011, 08:19

Cóż się stało, że sprzedajesz sprzęciora? Pewnie już masz coś innego na oku do przeróbki :D
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

PoprzedniaNastępna

Wróć do Jinlun/Romet 250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron